a ik voel dat het raak is bij jou deze maand en b je hebt een super bangelijk temp kaartje... ik duim voor je meid, voel me zo eenzaam bij de zwangeren !!!
ik wacht het wel af.. ik wil geen uitspraken meer doen.. ik ga vandaag nog even langs de kruitvat en als me temp morgen ochtend nog steeds hoog is en geen buinverlies dan gooi ik er nog een test tegen aan,. net wel ongi krampen gehad maar geen bruin of rood te zien. dus we wachten het wel af.. ik hoop dat ik je snel mag vergezellen bij de zwangere.. ik vraag me af hoe het met helena gaat we hebben al sinds de uitslag van het zaadonderzoek niets meer gehoort hoop dat het een beetje gaat met der en dat ze een beetje is bijgekomen. meid ik weer niet of je dit lees maar wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven en wat er nu ook gaat gebeuren ik hoop dat 2010 jullie jaar mag worden! Liefs xx
Hoi lieverds, ben ff absent geweest ivm shock. BEn nog steeds heel verdrietig, bang en teleurgesteld. KAn het gewoon niet geloven dat onze kans minuscuul is.. paar daagjes weg hebben wel goedgedaan, ff beetje bijkomen zonder allemaal mensen om ons heen. 3 feb hebben we intake fertilteitspoli, ben heel bang, lees me de laastste dagen in over wat ons te wachten staat... Man dacht dat met kustmatige inseminatie je meteen zwanger betn????? 10% is de kans, met ivf 20 %. En niet tevergete nalle psychisceh druk. Voel ik nu al, weet dat ik meteen op eerste gesprek met de benen wijd kan. er staat mij een hoop ziekenhuisbezoeken te wachten, zelf in je buik spuiten. bah...e een man, die hoeft alleen maar weer een potje inte leveren. HEt is niet eerlijk. We hebben goedgepraat. Hij wil er alles aan doen en is bang dat ik wegga. Ga vanavond weer met hem praten, wil dat hij zich ten volle bewist is van de druk die op onms zal komen te staan en wat wij, en vooral ik moet doormaken, das niet niks. Had nooit gedacht dat ik hiern zou komen te staan. heb veel steun aan vrouw familielid die ook door de mmm is gegaan en uiteindelijk na mislukte iui en ivf toch zelf zwanger. Dit steunt me enorm. deze maand wachten op gesprek vind ik al lang...zucht.. --------------------- Fijn dat het lekker gaat met je beebje hitchke! @ marijee, spannend hoor!, kaartje ziet er goed uit! zal wel ietsje minder op forum zijn ,maar blijf kletsen hier hoor. Zit voorlopig nog in de flinke jankbuien stand.. kussss Helena
Hey helenaatje, ik heb echt alle begrip voor je situatie. weet gewoon dat je welkom bent om je gal bij ons te spuwen. wij luisteren echt naar je... ik hoop ook samen met marijee en wilma zeker ook dat 2010 jullie jaar wordt samen met marijee als het goed afloopt en mijn beebje... xxx
goede morgen meiden @helena.. ik sluit me volledig aan bij hitchke.. ik hoop dat je hier zo nu en dan even laat weten hoe het met je gaat en wij zullen er voor je zijn om te luisteren en je te steunen ook al kunnen wij ons niet verplaatsen in jou en zullen in de verste verte niet weten hoe jij je moet voelen.. we doen ons best om je toch te kunnen steunen! een hele dikke knuffel. @wilma.. hoe gaat het met jou meis? moest wel even lachen om je onderschrift over het pendelen. mijn temp vanochtend was een beetje onduidelijk.. normaal temp ik om 7 uur maar ik sliep pas om half 3 omdat me kleine mannetje last had van zijn tandjes of van de prikjes van gister. dus had om 7 uur wel getempt maar dat was 36.6 dus als ik dat aanhoud dan word ik vandaag of morgen ongi.. om 8 uur was me temp 36.8 dat is dan dus geen daling en om 10 uur was me temp 37.1 nou haal ik daar 3 uur vanaf dan zit ik op 36.8 om 7 uur dus ik heb geen idee wat ik nu moet invullen. ----------------------- nou meiden mijn testen was nagtief vanochtend.. heb er 1 van de kruitvat gedaan en waar gister middag een heel licht klein streepje stond is nu echt niets te zien en heb ook maar gelijk de digitale met indicator er tegen aan gegooit en ook daar stond niet zwanger dus ik ga er ma vanuit dat ik gewoon ongi word want zwanger ben ik dus duidelijk niet! hoop alleen zo dat me cyclus nu niet weer zo lang word! hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
nee die stomme duivels zijn nog nergens te bekennen! ik word er niet goed van.. ik ben wel benieuwt of me LF nu langer is of dat me eisprong later is geweest.. zou betekenen dat de kans sowieso afneemt omdat we een paar dagen na me vermoedelijke ei niet meer hebben geklust.. laatste keer was op de dag dat me ovutest weer negatief was na 2 dagen positief. we blijven maar gewoon afwachten!
heejj meiden HELP!! ik snap er echt niets meer van! me temp is opeens weer heel hard gestegen. ik twijfel nu op me eisprong niet later is geweest ?? als jullie naar me temp kaartje kijken wat denken jullie dan? dat me eisprong echt veel later is geweest? ik ga straks de huisrats bellen en ga vragen om een bloedtest dan heb ik teminste zekerheid. liefs xx
maar waarom blijven die stomme testen dan negatief!! vanochtend ook weer. ik heb net de HA gebeld en om een bloedtest gevraagt. ze zou het even overleggen met de dokter zelf en dan hoor ik in de loop van de ochtend of het mag of niet. dus ben benieuwt.
vooral krampjes en steekjes in me onderbuik en liezen.. af en toe echt krampjes alsof ik ongi word. hoofdpijn en nog steeds totaal geen zin in chokolade wat ik normaal wel heb voor ik ongi word. dat was bij Kian ook echt een teken. maar als jij naar mijn temp kaartje kijkt denk je dan dat me eisprong later zou kunnen zijn geweest? als ik de ovulatie testen weg haal zet die die hem naar dag 30 in plaats van 29 maar dat maakt niet zoveel uit het gaat om verder in de cyclus.
owja en hele rommelende darmen.. krijg savonds echt een heel consert van me darmen.. dat had ik ook bij Kian haha ik mis alleen het maagzuur waar ik bij hem zo veel last van had !
euhm, vraag eens aan cindy hier , die testte pas positief na 9 dagen na nod !!! wacht ik zoek ze voor je...
he hier ven ik dan!!! Nou ik teste idd pas na 9 dagen overtijd eens positief!!! Gewoon later een ei gehad..nu weet ik niet wanneer mijn ei was...het hoort goed aan...even afwachten hoe *** dat ook is!!