heejj cindy.. wat lief dat je hier even komt als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!! ik gebruik ovulatie testen en temperatuur ook en ik weet wanneer me eisprong is geweest dus daar zal het hoogst waarschijnlijk niet aan liggen. ik moet morgen me ochtend urine langs de HA brengen en die doen dan een test.. mjah al schiet ik er denk ik niet veel mee op mjah we zullen zien.. meer dan afwachten kan ik niet doen. Liefs xx
omdat als dat zou gebeuren de arts eerst zelf wil zien dat de test bij hun negatief is en dan een afspraak maak om langs te komen en te bespreken wat ze kunnen doen. dat is tegenwoordig normaal dat de HA bijna nooit een bloedtest wil doen. maar ik kon het proberen
mijn temp kaartje staat in me onderschrift.. me ei is nu 16 of 15 dagen geleden geweest.. me eisprong kan nog 1 dag later zijn geweest dan waar die nu op staat bij FF maar dan klopt het niet met de ovulatietesten.
dan is dit toch anders dan in belgie, want bij ons wordt er altijd bloedtest gedaan als de patient dat vraagt, patient betaalt daar toch voor ???
ja hitcke in ned zijn ze extreem moeilijk hoor!! belachelijk gewoon, waarom zo in onzekerheid moeten zitten? Mm dus dan zou je nu toch positief moeten kunnen testen meid...
ik zou indd nu wel posi moeten testen.. enige testen waarmee ik posi test zijn sensitest extra sensitive maar ik vertrouw ze niet omdat de andere negatief blijven. ik heb nu testen van de etos gehaalt dus ik ga maar afwachten wat daar uit gaat komen. en morgen ochtend dus testen bij de dokter. @hitchke.. in ned zijn ze indd zo moeilijk!! kwa zwanger worden, zijn en bevallen hebben ze het in belgie echt veel beter getroffen. daar kunnen ze in nederland nog wat van leren!
goede morgen meiden nou temp is weer gezakt en test weer negatief..had nu die van de etos. zometeen naar de HA om daar een test te laten doen. majah ga er gewoon van uit dat die daar ook negatief zal zijn. ik geloof er niet meer in dat ik zwanger kan zijn. hoop gewoon dat de ongi snel komt en we verder kunnen. Liefs xx
he meid als je temp gezakt is zal ja ongi er wel aankomen helaas....tenminste dat denk ik..succes!!! En wie weet mischien test je dalijk wel positief bij ha ?!
heejj meiden @cindy.. me temp was 2 dagen geleden ook zal gezakt maar schoot de volgende dag weer omhoog dus deze maand is niets zeker haha maar ik denk dat ik indd gewoon ongi ga worden dat hoop ik teminste want als de testen toch negatief blijven ben ik niet zwanger. net urine ingeleverd bij de HA en moet eind de ochtend bellen voor de uitslag.. ze ging gelijk meerdere dingen bekijken.. wat precies weet ik niet maar dat hoor ik straks wel. ik laat het jullie weten als ik meer weer.
waarom zolang nodig? Ze stoppen er een testsripje in en zien het resultaat!! PPff dat duurt lang voor je succes meid..maar ga er maar vanuit dat er bij de dokter ook neg uitkomt. Wat nu niet gelijk betekent niet zwanger, ik bedoel kijk naar mij pas na 9 dagen had ik een positieve test!! Met die temp heb ik geen ervaring ik heb dit nooit bijgehouden, weet wel dat ik echt van die opvliegers heb en nu nog is een kwaaltje!! Succes meid!!!!
dankje meiden @cindy.. maar bij jou is je eisprong waarschijnlijk later geweest waardoor je later positief teste toch? ik ga om half 12 de HA bellen dus dan hoor ik het wel. is indd raar waarom ze niet gewoon even de teste meteen konden doen mjah ik hoor het zo wel. Liefs xx
Ja mijn ei moet wel later zijn geweest kan niet anders. Was bij mijn dochter net zo en werd ook teruggezet bij de termijn echo, zal nu ook wel weer zijn!!
ja heb net gebeld en zoals al verwacht was de test negatief. heb nu voor maandag een afspraak bij de dokter staan. ook al word ik ongi wil ik wel even gaan en vragen of hij iets weet om mijn cyclus wat korter te maken.. want ga nu richting de 50 dagen.. terwijl na de bevallin me cyclus mooi 2x 32 dagen was en 1x 28 en toen ging de spiraal erin en sinds toen is het hopeloos bedankt voor jullie steun meiden! doet me echt goed. Liefs xx