Ja dat had ik ook al gedacht...jammer maar er is nog hoop natuurlijk. Fijn dat je mag langskomen en kijken wat je huisarts nu zegt! Mischien krijg je nu tabletjes om je ongi op te wekken?
als ik dan indd niet ongi ben wil ik dat sowieso vragen want wil gewoon verder kunnen.. wanneer heb jij je eerste echo?
25jan.... Ja niet te lang sukkelen vindt ik nergens voor nodig! Sommige dames hier op dit forum vinden dan maar dat je moet afwachten blah blah, maar waarom? Tegenwoordig hoef je niet meer te wachten vindt ik!! Ze kunnen toch alles even nakijken in het zk, maar ja kost geld he?
ah marijee, zot worden die spanning, kan ook niet goed zijn hoor, mss juist door de stress dat de menstruatie niet doorkomt !!!
ik heb eigelijk geen stres.. ben er wel rustig onder.. ik denk gewoon als het zo is dan is dat geweldig is het niet zo dan gaan we er de volgende ronde weer hard tegen aan. het is alleen de twijfel die zo rot is maar stres heb ik zeker niet.. heb vanmiddag weer 2 testen gedaan en op allebei WEER een licht streepje pff ik word er niet goed van. was met de ochtend urine die ik had bewaard.., 1 sensitest die ik al eerder had gedaan en 1 van babyboomshop en die was vorige maand echt helemaal negatief!
Sterkte lieve marijee, wat een kutzooi die onzekerheid. Gaat ie goed Hitchke? ben zelf ook een keer 10 dagen overtijd geweest, ook met vage test daarna weer niet??? maar mocht wel bloed prikken van mijn huisarts. Deze maand voelt heel gek..nod komt er aan, borsten doen pijn zoals altijd, beetje kribbig heel raar dat ik weet dat er zo goed als geen kans is.... trusten liefjesX
lieve helena ik zou je graag gewoon een dikke knuffel willen geven. ik blijf echt voor je hopen dat er een wonder gaat gebeuren ook al is die kans heel klein! ik wacht wel al wat mijn HA besluit te gaan doen maar ik wil gewoon zekerheid! slaap lekker lieve helena! xx
lieve meiden, 1 van mijn grootste wensen is dat ook jullie in 2010 een baby mogen verwelkomen, met mijn frummeltje gaat het wel goed denk ik ! mijn baarmoeder is zich al serieus aan het rekken denk ik want savonds heb ik echt wel aanvallen van pijntjes zo ff 5 min en dan houdt het weer meteen op !!! dikke knuffelsss
heejj meiden nou ik ben ongi geworden afgelopen vrijdag kreeg ik opeens hele erge krampen toen we net onderweg waren naar me vriend zijn ouders in zeeland.. maar ff snel naar de wc gegaan en ja hoor echt heel veel helder rood bloed kwam er uit en 1 hele grote dikke stolsel.. toen werden de krampen gelijk minder en werd het bloeden ook minder dus het was een vmk.. heb wel even zitten huilen in de trein op de wc. maar nu gaat het wel weer en gaan we met volle moed de nieuwe ronde in. omdat we dus bij me vriend zijn ouders zitten heb ik niet eerder kunnen laten weten. kian ligt nu even te slapen dus ik ben ook even snel met de laptop naar boven gegaan zodat ik even wat van me kon laten horen. dikke knuff!
lieve lieve schat, Grote knuffel en dikke zoen voor jou! Sterkte meis, dit is heel erg klote.... HEb het zelf eens meegemaakt, weet hoe je je voelt... denk aan je xxxhelena
aaah erg voor je!!! Maar ga je er direct vanuit dan dat je zwanger was....dan had je ook een positieve test moeten hebben meid... sterkte!!!
dikke knuffel marijee ! laat het maar even rustig bezinken maar weet dat ik vorige maand ook een vmk had en ik nu zwanger ben hé meid !!! als het idd een vmk is, is dit wel het teken dat alles werkt !!!
heejj meiden @helena.. dankje meid! doet me echt goed. hoe gaat het met jou? morgen is je NOD toch? @cindy.. ik had vrijdag ochtend al de verloskundige gebeld omdat de testen die dagen lang een licht positief streepje gaven die ochtend opeens helemaal wit bleef. en de verloskundige de vertelde dat aan de hand daarvan wel duidelijk is dat er iets heeft gezeten maar dat het fout is gegaan. een test kon namelijk niet licht positief testen als je geen hcg in je urine hebt en zeker niet als de test eerst een licht treepje geeft en daarna negatief is. 100% zekerheid heb ik niet omdat de HA geen bloedtest wou doen. @hitchke.. ik ga ook weer volle moed de volgende ronde in. het was bij mij wel altijd de vraag of ik zwanger kon worden van me vriend omdat hij niet de vader is van kian. maar het geeft een fijn gevoel dat dat dus wel kan alleen nu moet het nog blijven zitten Liefs xx
lieve Marijee, hoe is het nu? Beetje beter? Mijn banner klopt niet helemaal. Lf is meestal 14-15 dagen en zit vandaag op 16 dpo. Temp is na 2 dagen 37, meestal komt ongi r dan aan, weer omhoog naar 37.1 is apart maar durf niet op een wonder te hopen... Vooralsnog, kop diep in het zand. In deze periode zou een dergelijke telerustelling iets te veel zijn @alle meisjes hier, grote knuff voor jullie allemaal.
lieve helena ja het gaat weer beter.. ben weer bijgetankt en ga met volle moed de nieuwe ronde in.. hoop alleen echt dat die wat korter is dan de vorige.. me ongi is weer voorbij en ben begonnen met etos zwanger worden pillen.. ik temp ook niet deze ronde en doe het alleen met ovu testen.. misschien rond me eisprong als me ovutesten positief zijn dat ik even temp om te kijken of me eitje is geweest en daarna gaat het stokje weer weg. ik duim echt heel hard voor je dat er toch een wonder heeft mogen gebeuren!! logisch dat je je hoofd even in het zand steekt jullie hebben al genoeg moeten doorstaan de afgelopen weken. dikke knuffel! @hitchke.. hoe gaat het met jou? voel je je nog goed? al last van kwaaltjes? dikke knuffel voor jullie allemaal.. Liefs xx
hey helena, toch de moed ZEKER niet laten zakken ! hey marijee, ja je hebt gelijk doe het maar eens een maandje rustig aan... laat het wat aan dan zul je zien..... ja meiden ik ben natuurljk nog nooit zwanger geweest dus heb hier totaal geen ervaring mee maar ik voel me in ieder geval niet zwanger, ben alleen moe en pijnlijke borsten.. maar dat is het ook zo... ik begin me beetje zorgen te maken... heb pas echo 28/01..
heejj hitchke.. de eerste periode tot de eerste echo is en blijft het meest spannend.. als je niets voelt ben je bang dat het mis gaat maar voel je allemaal krampjes enzo denk je precies hetzelfde. dat je moe bent is een goed teken want dat betekent dat je lichaam bezig is met alles voor te bereiden.. hetzelfde geld voor je borsten. er zijn zo veel meiden die nergens last van hebben en na 8 maanden echt een mooie wonder in de armen hebben. ik had tussen week voor NOD en ongeveer 5 weken heel veel last van maagzuur.. daarna kwamen er vlagen misselijkheid.. verder heel moe moe en nog eens moe.. maar geen last van me borsten gehad. zo zie je dat het echt zo anders kan zijn bij iedereen. ik duim echt heel hard dat je een heel mooi kloppend hartje op de echo mag zien 28 jan.
hey bedankt voor je steun marijee terwijl ik je eigenlijk moet steunen en moed geven... tja zwanger zijn is allemaal nog zooo nieuw voor me...
@Hitchke en Marijee,dank voro jullie lieve woorden. MArijee, let op als je met etos zwanger worden begint, heb ik gehad en mij n2 nichten ook. Eerste ronde dat je dit slikt kan je ei eerder komen. HAddne mij nnichten ook eerste ronde metdie pillen, ik ook. Normaal is mij nei rond dag 20, nu kwammie op dag 11. Hou jhet in de gaten, dan hoef je geen kans te missen Mijn temp is nog steeds weer omhoog????? MA-di, had ik vroeger getempt ivm werk en hij was 37, dan weet ik meestal dat mij nongi er aan komt na 1-2 dagen. NOD is/was 11-12-13. want mij nlf is tussen de 13 en 15 dagen. gister ineens weer 37.1 en vanochtend ook 37.1??? Probeer er NIET aan te denken want ben heel bang voor een teleurstelling. MEt die vreselijk slechte uitslag hebben we een ieniemienie kansje, maar kan me niet voostellen dat.... HEt enige wat ik kan doen is afwachten. Ik durf absoluut niet t e testen. xxxx
hey helena, ziet er in ieder geval niet slecht uit maar inderdaad niet te euforisch worden daar marijee vorige maand ook zo een top kaartje had.... het gaat er binnenkort van komen lievekes !!! positief blijven denken....