trouwens helena jij hebt drie pendels februari !!! van wie juist? had ook drie pendels december hé meiden !!!
heb het even nagekeken, pendel roze jan is van Babii. 2x meisje februari van Wilma en Astriddi en 1 pendel jongen voor feb van AstridDi Wie weet.... Temp nog steeds hoor, borsten zijn beurs, niet superpijlikj voel het vooral als ik er aan voel. Normaal in aanloop naar ongi ook hoor, dan zwellen ze vreselijk op en doen pijn. Tot ongi, dan paar dagen nog beetje pijnlijk en dan worden ze weer normaal. had ma, uiterlijk woensdag ongi moeten worden Borsten zijn al paar dagen nog beetjegezwollen, zwaar en net of er een grote bluauwe plek in Zit. Beetje rare uitleg misschien Nou ja en de temp is nog steeds op 37.1 ??? Alsi k uitgavan mij nlangste cyclus ben ik driedage overtijd, durf echt geen test te doen. Wacht een week. xxxxx
@helena.. je maakt het spannend meid!! ik duim echt heel hard voor je dat er een wonder is gebeurt!! @hitchke.. ik had ook 3 pendels voor december staan maar helaas kwamen die niet uit.. we wachten geduldig af.
owja.. @ helena.. ik ga vanaf vandaag beginnen met ovu testen dus als me ei echt veel eerder komt wat van mij echt wel mag!! dan vind ik hem hoop ik wel op tijd!
op zoek naar het eiiiiiiiiiiii hou me op de hoogte hé meiden !!! trouwens helena hop komaan ga die testen halen... je kunt het !
hihihi! ik durf niet. Winkels zijn inmiddels dicht. GA wachten tot ik een week overtijd ben. KAn het niet aan meiden een negatieve test. Zit er deze periode zo erg doorheen. Probeer er niet teveel aan te denken (wat ik wel doe natuurlijk ) fijne avond meiden, xxxx
@helena.. ik ook niet zo gek dat je een negatieve test nu even niet aankan. je hebt al genoeg negatief nieuws gehad en verdient nu gewoon positief nieuws!! je weet zeker dat je eisprong op de dag is geweest dat FF aangeeft?
goedemorgen lieve meiden, temp nog steeds hoog, ietsje lager wel, 37, maargoed we gaa niet stressen om 0.1 graad.. gister had ik een feestje. volgens mij heb ik nieuwe zwangere vriendin, ze nam 1 drankje en verder sapjes. Moet me daar niet zo op focussen maargoed... @ marijee, het is idd dat ik niet nog meer negatief nieuws aankan. Op mijn wrrk is het supernaar en loop ik op mijn tenen en kan maar geen andee baan vinden, paps is ernstig ziek en holt achteruit. Dit ter verduidelijking waarom ik dus echtniet durf te testen. Het was het slechte nieuws over t zaad wat btje laatste druppel was. Weet zeker dat ei op 28 decemebr was, had 27ste ovu test met test streep donkerder, 28ste was test streep gelijk/ietsiepietsie lichter. daarnaa ging temp omhoog. Beetje ovu pijn gehad ook. Was deze maand wel stukken minder dan vorige maanden. Vandaag 4 dagen over tijd,borsten nog steeds opgezet, beurs als ik ze aanraak, zwaar. ma-di had ik nog wel wat ongi krampjes, nu af en toe los krampje. Verder niks, geen ongi krampjes etc. ...?
sorry trouwens dat ik zo over me zelf doorreutel...het voelt als een onwerkelijke maar eventuele laatste kans voor we de mmm instappen. 3 feb intake bij de fertiliteitsarts..
Hoi meiden Ik voeg mij weer toe, ik heb een miskraam gehad het vruchtje is gestopt met 6 weken. Groetjes Wilma
ach wilma vind het echt erg voor je.. heb je verhaal ook in ander topic gevolgd, is het vruchtje spontaan gekomen? ik duim ook voor jou voor een gezonde toekomstige zwangerschap !
heejj lieve meiden @helena.. ik hoop echt dat er snel positief nieuws voor jullie mag komen! zoveel negatief nieuws kan een mens soms even gewoon niet meer aan. ook al wil je er niet aan denken de gedachten dat die vriendin misschien/waarschijnlijk zwanger is blijft toch door je hoofd spoken en komt hard aan omdat jij/jullie ook zo graag willen. het enige dat je kan doen is tegen jezelf zeggen dat het bij jullie ook wel komt maar ik weet dat dat makkelijker is gezegt dan gedaan! wat heeft je vader als ik het vragen mag? als je het niet wilt vertellen snap ik dat wel hoor. hele dikke knuffel voor jou meis! en sterkte met je vader!. @hitchke.. alweer over de 7 weken heen jeetje wat gaat de tijd snel zeg! als het goed is klopt het hartje nu van jullie kleine wonder. @wilma.. welkom terug meis! ik hoop dat je hier niet lang hoeft te blijven en je snel weer naar de zwanger zijn kant mag!! --------- hier niets bijzonders.. ik begin vanaf vandaag met ovu testen., wou het gister al maar had nog geen plastik bekertjes in huis om in te plassen die haal ik zo even snel en dan gelijk de eerste test er tegen aan gooien al verwacht ik dat me eitje toch nog wel even op zich laat wachten. ben benieuwt hoe lang me cyclus zal zijn. liefs xx
je hebt trouwens een mooie site wilma! lijkt me echt bijzonder om mensen te kunnen helpen op zo'n manier
Wilma, mooie site zeg!Welkom terug, gaat t een beetje Hitchke, dankjwel! Marijee, dank voor je begrip en lieve woorden. Mijn vader heeft alzheimer in een vergevorderd stadium, dus ik zorg veel voor hem. laatste 2 maanden gaat het elke week slechter. Je kunt er niets aan doen, verbeteren bij deze ziekte helaas. Ik heb in juli een cyclus gehad van 45 dagen, wil dat nu afwachten, beetje bijgeloof 2010 beeb voor ons allemaal , NU Meteen!
@marije @ helena115 Bedankt voor het kijken op mijn site en bedankt voor jullie lieve woorden. Ik wil zo graag iets voor de mensen om mij heen doen, mischien kan ik zo iets doen voor de mensen om mij heen. Het is allemaal even K*T echt K*T maar alles komt weer helemaal goed het kost tijd en weetje ik ben zo moe het heeft de afgelopen dagen zoveel energie gekost, maar alles komt weer helemaal goed time will tell. jeetje helena wat heftig van je vader dat moet wel heel moeilijk voor jullie zijn. Heel veel sterkte! Marije ik heb zo met je te doen meid ik hoop zo dat het snel zwanger raken snel mag lukken. Ik duim voor jullie allemaal, en tot die tijd blijven we hier lekker kletsen. Hitchke lekker genieten van je zwangerschap. Liefs en knuffel Wilma
heejj meiden @helena.. jeetje altzheimer mijn oma is ook aan altzheimer overleden in een heel ver gevorderde stadium.. me oma was zo ver terug in haar jeugd dacht ze verstandelijk de leeftijd van 7 a 8 haden.. ze takelde op een gegeven moment ook heel snel achteruit. je kan inderdaad gewoon niets doen. heel veel sterkte meis! je probeert nu houvast te houden waarom je cyclus nu langer zal zijn om zo min mogelijk hoop te krijgen dat snap ik wel maar had je toen ook zo'n lange LF? was het toen niet dat je eisprong later was? vandaag ben je weer 0.1 omhoog gegaan zo te zien ! @wilma.. ik denk dat mensen zeker baad zullen hebben bij jou kunnen. is de MK wel uit zichzelf op gang gekomen? ik kan niet meer zeggen dan dat ik het echt heel erg voor je vind en ik hoop dat het snel weer raak zal zijn! Dikke knuffel! liefs xx