@Helena Hoe zit dat bij u hier mateke??? dit is toch precies goed nieuws??? jouw LF kan inderdaad toch niet zo lang zijn zoals marijee hier zegt ... ik hoop echt zo hard dat je positief test deze week ........
marijee, hou je me op de hoogte wanneer je ei eraan komt nu met je temp kan ik je niet meer opvolgen hé hier denk ik alles in orde, kweet neit hoe het moet voelen om zwanger te zijn. mijn borsten zijn wel helemaal anders en ben steeds moe, en juist sinds vanmorgen beetje misselijk bij eten boterham maar dat is het dan toch... tja ze zeggen geen bloed geeft moed zeker...
@marijee en Hitcke, nee idd mijn lf is nooit Zo lang geweest. Sinds ik temp schommelt ie tussen de 14-15 dagen. 1x 11 dagen in oktober, eerste maand etos zwanger worden, na 11 dagen ei en ook lf van 11 dagen. daarna weer normaal. Schijnt heel vaak te gebeuren met die pillen. De keer dat ik een cyclus van 45 dagen heb gehad, mei-juni, was het waarschijnlijk een erg laat ei, had toen zulke stress op werk dat ik bijna overspannen was geraakt. dus dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad. Ik temp pas sinds augustus. Het is zo stom, maarik durf gewoon niet te geloven dat ik zwanger zou kunen zijn. Na al die tijd, al die hoop die elke keer weer de grond in werd geboord. Heb al zoveel verschillende dinen en emotiesm eegemaakt het afgelopen jaar. met stip op 1 natuurlijk onze slechte uitslag tussen kerst en oud en nieuw. Maargoed, je temp liegt niet. Ook al ben je gestressed en wil je zo graag zwanger worden, je temp daalt toch el. Dat weten we allemaal. Zit nu op dag zes overtijd. Mijn borsten zijn veel gevoeliger, beetje opgezet en doen pijn als je ze aanraakt. GA deze week testen, mar ben heel bang voor nog een teleurstelling. Zou een prachtig kado zijn een zwangerschap.... Dan zouden we niet de mmm in hoeven... kusss PS hitchke, ik weet dat mij nmeoder bij all zwangerschappen, behalve opgezette borsten, niets voelde. Ze is bij mij 1x in 9 maanden misselijk geweest en lustte geen koffie. Dat was het. maak je geen zorgen. MArijee hoop op een lekker vroeg eitje, dan hoef je niet zo lang tewachten.
goede morgen meiden @hitchke.. natuurlijk hoe ik jullie op de hoogte of me eitje er aan komt.. ik temp indd niet en ik vind het echt heerlijk om er niet elke ochtend aan te denken. ik ben al begonnen met ovu testen omdat ik niet weet hoe snel me eitje komt met etos zwanger worden. hoop dat ik snel een positieve ovutest heb. @ helena.. ik duim echt super hard voor je dat je deze week een hele mooie positieve zwangerschapstest in handen mag hebben. ik zou zeggen morgen testen omdat je dan 1 week overtijd bent. maar dat moet je wel durven natuurlijk. je klachtjes klinken in ieder geval goed. ---------- hier verder weinig te melden.. tot nu toe nog geen 1 pil vergeten van etos zwanger worden dus dat vind ik al een hele prestatie van mezelf omdat ik de vorige keer het na een week al steeds vergat en steeds uitkwam op 1 per dag terwijl je er 2 moet slikken. me vriend zit elke avond weer vol ongeloof te kijken hoe ik die dingen wegwerk. ik kan normaal helemaal geen pillen slikken.. en deze slik ik zonder moeite door haha.. fijne dag meiden liefs xx
geen bloed oooooooooooooooooooooooooooh ik ben o bang dattie negatief is... ben naar kruidvat geweest, heb een cb dgitaal met indicator en kv 2 voor 5 gekocht.. alsik durf ga ik mrgenochtend testen... ik hoop stiekem zo dat eht zo is, maar na al die tijd en teleurstellingen kan ik niet durven hopen dat eht Zo zou kunnen zijn, waar ehb jij mee getest? xxx
spannend helena!!! ik duim echt super hard voor je dat als je het morgen ochtend durft een hele mooie posi test in handen krijgt!! duim..duim..duim.. dikke knuffel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik durfde niet maar aangezien ik vrij ben vandaag dacht ik dat het beter was het nu te doen. Stel dattie nega was, had ik lekker kunnen uithuilen. mar nee... het is ECHTeen wonder, volgens de dokter was de kans hierop nihil! heB OP KV 2 VOOR 5 EEN LICHTROZE STREEP EN CB DIGITAAL ZEGT ZWANGER 1-2 WEKEN= 3-4 WEKEN ZWANGER. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! wie had dit durven geloven na dat slechte nieuws van 28 december...ik niet... lieve meiden, bedankt voro alle steun.
oh heb hier een serieus kippevelmoment, super super super !!! zie je wel een baby is nog altijd een wondertje hé... ah helena ik vind het super voor je... jij bent ook gewoon een september mamaaaaaaaaaaaaaaa
Die slaapt nog, hij heeft vannacht tot laat gewerkt, ga hem zo ontbijtje plus goed nieuws brengen Het is echt een wonder, we hadden zo goedals geen kans... Heb uit verdriet ook best wat gedronken tussen 28 dec en nod, weer gerookt want ik kon toch niet zwanger zijn. Hopelijk dus een sterke-ikblijfzitten beeb. September mama, zo gaaf, ben zelf van half september en zou dus rond mijn 31ste verjaardag uitgerekend. xxx
Ohw lieverd wat fijn wat goed om te hore, ben zo ontzettend blij voor jullie super van harte gefeliciteerd. Niet om te snakken maar ik heb veel berichten terug gekregen van de meiden die indd zwanger geraakt zijn nadat ik voor hun een maand had gezegd, ik voel mij zo trots ben zo blij dat ik jullie geen valse hoop heb gegeven. Ohw meid ben zo blij voor jullie super super gefeliciteerd. Ik en Marije blijven over maar wij komen ook hoor we gaan mischien nog wel gezellig met zijn 4ren zwangeren. Marije wat had de pendel voor jou voorspeld. @Hitchke wat goed dat ik bij jou ook gelijk had, wat lief dat je dat zegt. Ik voel mij echt K maar als ik dit lees begin ik weer te gloeien Bedankt! Dikke kus voor jullie
ja wilma en marijee, zou leuk zijn moesten jullie ons ook komen vergezellen... het gaat bij jullie ook lukken hoor... vroeg of laat...
WHAAAAAAA HELENA!!! ik krijg echt kippevel! gefeliciteerd!!!!! ik ben echt zo super blij voor jou/jullie!!! lieverd dit heb je zo verdient! die banner staat je echt super. @wilma.. je had voor mij afgelopen keer december 2009 gependelt en ik vermoed dat dat ook wel heeft geklopt maar dat het niet goed is gegaan.. ik wou je vragen om nog een keertje te pendelen maar omdat ik in je onderschrift zag dat je een pendelstop hebt durfde ik het niet te vragen! ----------- hitchke en helena ik hoop echt dat ik en wilma jullie snel mogen volgen! heb verder niet zo veel te melden.. ovu testen nog steeds negatief.. pillen tot nu toe 2x per dag netjes geslikt dus we zullen zien.! dikke knuff!!