Ohw lieve meid, zeker weten stuur maar een bericht hoor met je naam achternaam en je geboortedatum. Ik wil je geen valse hoop geven maar ik wil je zeker nog een keer aanvoelen en zo nodig met de pendel okey? Liefs Wilma Ik kan je nu al zeggen dat het zwanger raken er zeker in gaat zitten, ook jij raakt zwanger meid.
Mischien wordt het niet vandaag ik moet naar de gyn om te kijken of alles weg is dat is een beetje verdrietig allemaal. Maar ik beloof je dat ik het ga doen en als het te lang duurt gewoon even weer mailen.
lieve wilma.. heel veel succes vandaag in het ziekenhuis.. ik hoop dat alles goed is en alles weg is zodat ze niet iets hoeven te doen.. dikke knuffel!
lieve Wilma, Sterkete en succes. Sluit me aan bij marijee, hoop dat er geen ingreep nodig is. je hebt al genoeg aan je hoofd. Marijee, nou ik duim nog steeds voor lekker vroeg eitje! Hier is het goede nieuws nog steeds niet helemaal echt... Ben best onzeker, gister bijna geen last van borsten, stiekem meteen te panieken. Mijn man is superblij maar ook doodsbenauwd (hij is echt zo een overbezorgde hihhi) en loopt bijna op zijn tenen door het huis, is superbang dat het misgaat. Toen ik in juni 10 dagen overtijd ws heeft hij in die tien dagen groot deel van het to do lijstje wat er al 2 jaar lag afgewerkt. Dus wie weet wattie nu allemaal gaat doen Gister had ik wat krampjes, meteen grote frons op zijn hoofd alsof ik een soort invalide ben... heb het aan mams, zus en schoonmoeder verteld. Waren allemaal superblij. fijne dag meiden. xxxxx
@helena.. het zal tot de 12 weken heel spannend zijn voor jullie.. die angst dat het mis gaat zal dan wat afnemen. heb je al de gyn of verloskundige gebeld? anders bel je toch je huisarts en vraag je om een bloedtest? kunnen ze zien aan de hand van je HCG hoe lang je zwanger bent enzo. om gewoon iets meer zekerheid voor jezelf te hebben. haha wat lief dat je man zo beschermend is. maar denk dat je daar ook wel eens heel gek van kan worden of niet? meis het komt allemaal goed en ik duim super hard voor je dat je over 8 maanden een mooi wondertje in je armen hebt liggen Liefs xx
ja hoor helena, die schrik is meer dan normaal, maar het feit dat er toch een spermacel door geraakt is zal dan wel het teken zijn dat ie super sterk was hé Ik doe nog elke dag in mijn broek van de schrik want heb ook nog altijd geen kloppend hartje gehoord, maar dat hoort er blijkbaar nu eenmaal bij de eerste 12 weken !
hey meiden, alles goed hier ? helena, besef je het al een beetje? marijee laat je het weten als je je pendel hebt ??? zou anders ook wel nog eens bij haar willen horen voor het geslacht... wilmaatje, mag je nu meteen terug zwanger worden???
heejj hitchke.. wilma heeft voor mij gependelt en ze krijgt 6 maart 2010 door. ik ben heel benieuwt dus. heb net wel natuurlijk even zitten rekenen maar kwa cyclussen komt ik niet echt op die datum uit of ik moet nu 1 hele lange cyclus hebben maar dat hoop ik toch niet haha @wilma.. hoe is het gegaan meis? Liefs xx
Goedemorgen meiden, Hihi Marije ik ben heel benieuwd en mischien zit ik er gewoon lekker naast is ook wel eens fijn maar een ding staat vast jij/jullie gaan zwaner raken. Ik ben helaas niet schoon, mijn bm is nog 1cm dik ik had zo gehoopt dat het schoon was, hij zei dat ik hierdoor een langere cyclus kon krijgen ja dat kon er ook nog wel bij, maar goed ik moet met 6 weken weer komen. we mogen proberen maar de kans dat het Nu lukt is klein weetje daar ging het ons ook niet om wij wilden graag dat alles schoon was en dat je gewoon voor je gevoel weer opnieuw kon beginnen, maar nu moeten we eingelijk nog 6 weekjes wachten. Even balen maar we komen er weer bovenop hoor! Liefs Wilma
Pittig lieve Wilma! Snap dat je wil wachten tot alles schoon is, zou mij ook een geruster gevoel geven. Dnek aan je! @ Marijee en Hitchke, is misschien wel een idee die bloedtest. Omdat dit onze kans is, ben ik denk ik extra onzeker, sinds dag van de test hebben mij nborsten zich'gestabiliseerd'lijkt wel. niet echt pijnlijk meer, wel beetje opgezet. Dit maakt me verschrikkelijk onzeker. ene moment dringt het tot me door en glimlach ik van oor tot oor, het andere moment denki k aan mijn tests, ik was week over tijd, maar streep was lichtroze. CB test gaf 1-2 weken aan= op bijsluiter conceptie 4 weken geleden. maar volgens mijn berekeningen moet ik iig 5 weken zijn. Daar lag ik gister over te piekeren, straks is mijn hcg aan het dalen ofzo...steli km e nu aan? Zali kmorgen ochtend nog maar een kv test doen, kijken offie donkerder is? Wat merk jij tot nu van je zwnagerschap Hitcke? xxxx
eerst en vooral stel jij je niet aan helena! al die vragen die jij je nu stelt stel ik me na acht weken "zwangerschap" nog altijd ! ik heb bijna helemaal geen klachten en weet dus ook nog altijd niet of ik hier vanbinnen een kloppend hartje heb.. het maakt me ook super onzeker. mijn borsten doen de ene dag veel pijn en de andere weer niet, ben niet misselijk, alleen maar moe en kan moeilijk naar toilet, maar dit is dus ook bij elke vrouw anders hé... ik heb in totaal 4 of vijf testen gedaan, dus ga gewoon even bij kv 2 voor 5 euro halen als je denkt dat dat je een beetje gerust stelt... die onzekerheid zal nog langd duren mateke, daar kan geen enkele vrouw onderuit, je kan wel proberen al bij week 6 een echo te vragen hé... dan zien ze toch al iets denk ik
lieve helena en wilma.. @wilma.. jeetje meid had echt gehoopt voor je dat alles schoon zou zijn. hopelijk kunnen jullie snel een nieuwe start maken en is het over 6 weken wel alleemaal goed of misschien ben je dan toch zwanger.. ook al is de kans klein hij is er wel @helena.. ik zou indd morgen ochtend nog een kv doen om te kijken of die donkerder is geworden. als dat zo is hoef je je niet druk te maken. het kan trouwens zo zijn dat je gewoon een late inestelling hebt gehad of langzaam hcg aanmaakt. het blijft spannend meid maar ik duim echt heel hard voor je! ----------- hier nog geen posi ovu test dus we wachten geduldig af. liefs xx
dank lieverds! @MArijee, hoop dat die pillen je eitje deze maand lekker eerder late nkomen. Moet eggen dat ik daarna weer op mijn normale cyclus zat van 35 dagen+ laat ei. @ Hitchke, denk je dat je zo vroeg een echo mag? Ik heb 12 feb intake bij de vk en mijn eerste echo. Eigenlijk mocht het de week erna pas maar dan ben ik op vakantie. vandaar. Hoop dat dat snel komt, dan kan ik met ene gerust hart op vakantie! hihih mijn man fluistert alleen opver de zwnagerschap (volgens mij heeft hij de komende 9 maanden meer hulp nodig dan ik haha) Gister liep ik in piama op blote voeten door het huis, zegt ie; doe je sloffen aanje bent zwanger! om e gillen. zal wel afnemen als eerste echo is geweest. kusss, en vooral een hel dikke met knuffel voor Wilma
de mijne geeft elke dag een kusje op mijn nietszeggende buik en zegt: dag scampi, goed voor mama zorgen hé ! en dan zegt hij tegen de hond: goed voor scampi zorgen hé!
heejj meiden @helena.. haha mannen kunnen soms best rare wezens zijn maar wel super lief dat die zo goed op je let @hitchke.. aahhh wat lief!!! hoop zo dat het bij ons ook snel raak mag zijn we zijn nu 5.5 maand bezig en pas in de 4e ronde.. pff vind die lange cyclussen echt helemaal niets! en ik heb niets te klagen want ik heb een prachtig zoontje van 13 maanden rond lopen en we zijn nog niet zo lang bezig maar toch dat verlangen naar een 2e kleine is zo sterk dat het lijkt eeuwen te duren.
Lieve Helena en Marije Bedankt voor jullie lieve knuffels en kusjes! Het gaat helemaal goed komen weer kost even tijd en verdriet maar alles komt altijd weer helemaal goed. Dikke kus voor jullie
lieve meiden, Het geluk was van korte duur... Gister met buikpijn wat bloed verloren, heb gesmeekt en gebeden via mn lijf, maar toch... alles is er vanochtend uitgekomen. Het wordt de mmm... dank voor al jullie liefs
nee helena nee....... ik weet niet wat zeggen.. sterkte meid, sterkte.......... huil maar even goed................