Heee Hoi, Nou mijn temp is gestegen niet zo heel veel 0,1 graad an 36.8 naar 36.9 het begin is er. Ik weet niet waar het deze maand naar toe gaat. Helena, de kaart van jou gaat ook erg heen en weer zeg, ik durf er niets van te zeggen mischien een innestelingsdip maar zelfs dat durf ik eingelijk niet te zeggen. Spannend hoor heb je een cd van 28 dagen? Xxxx
@helena.. als die hoge tempen op dag 5-6-7 er niet zouden staan zou ik echt denken dat je eitje op dag 11 is geweest maar omdat die hoge tempen er staan denk ik nog steeds dat het 2 kanten op kan. als je eitje echt is geweest moet je temp minimaal 3 dagen o,3 hoger zijn als je bassale temp dus je temp voor je eisprong. maar omdat die niet echt duidelijk is kan ik er weinig van zeggen. @wilma.. hopelijk is die 36.9 van vanochtend een begin van een mooie stijging! hier is me temp gezakt maar denk wel op een positiefe manier.. als die morgen weer hoog is dan ben ik echt blij! zit nu op maximaal 7 DPO dus ongi word ik niet
Jippie mijn tempratuur is weer 0,1 graad gestegen Ik ben misselijk overgegeven en bij het afvegen een wit rose geel achtig slijmpropje,afscheiding. ik zit nu op cyclus dag 15 zal het overgeven van de clomid kunnen komen denken jullie? Liefs Wilma26
@wilma.. dan denk ik dat je eisprong nu wel is geweest omdat je temp mooi aan het stijgen is. ik had gister een mooie dip wil natuurlijk niets zeggen maar geeft me wel een beetje hoop! link van mij kaartje staat onder me banner. ik heb geen ervaring met clomid dus ik kan je niet helpen met je vraag.. hoop dat het natuurlijk gewoon een ander goed teken is!
Ja idd het is allemaal zo vreemd ik herken gewoon bepaalde dingen niet, maar je lichaam kan vreemd doen, en met de hormoonbehandeling kan je het denk ik soms helemaal niet meer weten. Ik wacht rustig af ik wil jullie mijn tempratuur lijst laten zien maar het lukt me niet meer, ik heb er ook een op menstruatiekalender ik kan dat helaas ook niet kopieren. of ik weet ook niet hoe dat moet. Marij waneer was je nod? heb je er een goed gevoel bij deze maand? waneer mag je weer testen? Liefs Wilma
@ Wilma, wat fijn dat je een mooie stijgende temp hebt! @ marijee, duimen voor een mooie innestelingsdip! Vanochtend
.... Vanochtend dus (drukte per ongeluk op enterhihi) 36.4, laagste temp van deze cyclus tot nu. Je hebt gelijk marije, kan alle kanten nog op, denk dat eitje op CD 11 nu wel is uitgesloten... Heb heel soms een dipje in temp, vlak voor mijn ei, eergister voor tweede x vruchtbaar slijm. Denk dat mijn eitje misschien probeerde te springen en t niet lukte, en nu opnieuw probeert. Ik wacht het af, vannacht nog geklust voor de zekerheid Hoop dat dit m is, ben altijd opgelucht als i voorbij is, dan kan ik er niets meer aan doen, hebben jullie dat ook? X
heejj meiden @wilma.. mijn NOD is aankomend weekend.. zaterdag of zondag. ik heb er echt een super goed gevoel bij deze maand omdat ik bijna alles herken wat ik bij me zoontje ook voelde. alleen het maagzuur moet nog komen haha. ik ga vanaf woensdag elke ochtend testen.. ik ben het weekend weg dus zou het liefts voor het weekend wel willen weten hoe of wat ook al is de kans vrij groot dat ik gewoon negatief test voor het weekend als ik toch zwanger ben mjah we wachten af. @helena.. als ik jou kaartje zo zie heb je of nu je eisprong met je lage temp of een dipje.. ik ben benieuwt wat je temp morgen doet.. heb je nog een ovulatie test gedaan? Liefs xx
Ja gisteren een CB digitaal, maar gaf niks aan. tsja, stel dat ik vandaag mijn ei heb had ik ook zondag positief kunnen testen, maar toen geen test gedaan omdat ik weg was. Ik blijf doortesten maar vertrouw op de temp. En anderzijds kan idd ook sprong met lage temp zijn en hier een dip. als ik op CD11 mijn ei heb gehad zou ik nu op 5 DPO zitten. Vnd het zo moeilijk om geduldig te blijven met alles rond dat zwanger worden..maar zoals jij ook zegt, de komende dage nzal het zich wel wijzen hoe het zit... hoop vor je dat t raak is meid! Ga voor je duimen dit weekend! @wilma en ook voor jou! liefs Helena
@helena..ik zou aankomende nacht ook nog klussen als die kans er is! ik heb indd ook dat ik blij ben als me eitje weer is geweest. ik heb steeds precies hetzelfde van wanneer ik me eitje nou. want had deze cyclus eerst op dag 12, 13 en 14 vruchtbaar slijm maar me ovutesten werden niet knal positief.. wel even gelijk als controle dus dacht eerst dat me eitje toen was geweest maar me temp wou maar niet stijgen en op dag 18 begon het vruchtbaar slijm weer opnieuw en uiteindelijk op dag 21 een knal posi ovu test! dus eitje op dag 21,22 of 23 gehad.. ik ga maar uit van het laatste dus dat is dag 23. dan zit ik nu op 8 DPO.. FF wou bij mij geen eisprong aangeven echt heel raar terwijl ik echt een duidelijke stijging heb! dus heb er zelf maar een streep neer gezet. ik duim hard dat je snel je eitje hebt en je die 2 wacht weken in kan!
@Marijee, wat maf dat FF geen ei aangeeft??? Klopt, het is vooral de spanning van wanneer is mijn ei ***nou? die het ergst is. Erger dan de wachtweken. HElaas niet meer geklust vannacht, had etentje met vriendinnen. Wel ovutest gedaan, negatief. Vanavond weer klussen Temp vanochtend 36.8, dus hoop dat de stijging nu doorzet..... fijne dag meiden!
Ik hoop dat je vanavond lekker kan klussen. De tempratuur is wat gestegen weer vanmorgen 37.1 ik moest rennen naar de wc haha. Meiden ik hoop dat het allemaal goed komt dit jaar Liefs Wilma
hey Wilma, Dank, mijn man komt rond 21u thuis van zn werk..dus...aan de slag meteen Hoop echt dat miorgen mijn temp goed stijgt, dat ei wachten duurt me te lang. Hoe is het met marijee? X
hey wilmaatje, alles goed met je heb ik gezien... doe zo voort met het tempen... ik hoop dat je pendel goed komt voor me deze maand !!! bij mij is mijn sprong volgens mij nog ni geweest, ben wa zenuwachtig erover !!!
heej meiden @helena.. lief dat je naar me vraagt! het gaat goed met me.. vanochted wel een negatieve test helaas maar zit waarschijnlijk ook nog 6 dagen voor NOD haha.. vrijdag nog maar een keer testen.. temp was vanochtend wel weer gestegen. indd raar dat FF bij mij geen eitje aangeeft. mjah ik weet zelf wanneer die ongeveer is geweest. mooie stijging hoor vanavond nog maar goed klussen en dan hopen dat morgen ochtend je temp nog mooier gestegen is! ik duim voor je! @wilma.. voor jou ziet het er goed uit de link van FF is weg bij jou?? wou ff je kaartje bekijken ma kan nu niet die negatieve test heeft wel een beetje een domper gegeven ook al zegt het nog weinig omdat ik nog zo lang voor NOD zit maar durf nu gewoon al niet meer te hopen.. liefs xx
hey meiden, wil even vragen, sinds vanmorgen is mijn temp echt fel gestegen, normaal gezien stijgt dat altijd met max 0.2 graden, en nu van 36.1 naar 36.7... was wel blij omdat ik wist dat ik weeral regelmatig ben maar toch wel even verschoten van serieuze stijging !!!
Gefeliciteerd met je stijging Hitchke! Hier weer eens verwarring net als 2 maanden geleden. krijg er de ziekte van...mijn grafiek is weer een zaagtand aan het worden. Steeds een stijging en dan zet het niet door... Het weekend van CD 5-7 me beetje over de kop gewerkt naast mijn werkweek, weinig slaap en hard werken. CD6 op discarded gezet want die was megahoog, heb ik altijd met weinig slaap, dan rijst tmp als een gek. temp CD 7 is waarschijnlijk niet helemaal betrouwbaar. Als ik CD7 op discarded zet geeft ie mogelijk ei aan op dag 11. Maargoed, als ik dus na vandaag ietsjes hogere temps invul richting de 36.8 en dan 36.9 verplaatst hij op een gegeven moment mijn ei naar later... Weet dat ik niets anders kan doen als wachten (en doorklussen om de dag) GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr sorry meiden, dit is weer zo een rare cyclus. Ik wordt hier zo onzeker van. Moedeloos. Wat vinden jullie van mijn kaartje? leifs Helena
Het zou dus ook kunnen dat ik weer 'oude vertrouwde'lange cyclus heb met een positieve ovutest rond CD 20... AAAAAAAAh sorry
ik moet eerlijk zijn helena, ik krijg ook meteen een punthoofd van jouw cyclus als ik er naar kijk.... snap er nix van... ik denk toch dat jeje ei op dag 10 had en wie weet op dag 16 innestel dipje !!!