Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by ProudMom28, Nov 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    dag lieve meiden,

Tik net een heel verhaal...weg is het....

opnieuw dan maar...

Hoe is het met jullie?

@Wilma, heb je pijn eigenlijk, ben je er lichamelijk al een beetje bovenop? Je neemt nu een rust ronde toch? Duim voor een mooie ronde en cyclus met roze tweede streep op het eind! onze volgende krieltjes woren blijvers, weet het zeker!
    (zou ik je mogen pee-bee-en voor een pensel? Durf het niet zo goed te vragen..)

@ Hitchke, alles goed met jou en je kriel? Wanneer is hje volgende echo?

@ Marijee, geeft eht je meer rust nu je niet meer tempt?
    Tsja, die ellelange rondes, gestoord wordt je soms van dat gewacht.

@hierBen lchamelijk vreselijk slap,kan eht niets. Had niet gedacht dat dit zo invloed zou hebben op mij n lichamelijke kracht. Voel me gewoon....leeg, op alle vlakken.

Dacht gister wat dingetjes in huis te gaan doen om me wat af te eiden, maar eindig steeds compleet uitgeput opd bank. Gister 8u in slaap tot vanochtend 11..
    lBuikpijn neemt gelukkig af vandaag, eerste dag hielpen pijnstillers ook niet en rende ik constant naar de wc, steeds weer een grote plens helderrood bloed.in de ochtend verlies ik nog steeds flinke stolsels.
    Heb het ergste huilen denk ik wel gehad, nu nog maar 1x gehuild sinds opstaan;)

Voorlopig wordt t dus bankliggen-in-pyamaenbadjas.
    Het enige wat ik wil is snel weer zwanger wordne, das t enige wat deze pijn kan wegnemen...hopelijk komt mijn cyclus meteen weer op gang en krijg ik eitje over drie weken (niet dat mijn hoofd nu naar sex staat, is we het laatste waar ik aan denk).
    Al moet ik elke dat 10x naar het zh metbenen in de lucht, kan me niets meer schelen.

Man en ik zijn heel dicht bij elkaar in ons verdriet, nog meer verbonden.
    Hoop dat de hormonen snel uit mij nlijf gaan, mn borsten zijn nog best opgezet met pijnlijke steken soms, vind het niet leuk.

Heb onztettende steun aan jullie/ ons topic. We hebben echt gesprekken hier, vind het best bijzonder.

fijn weekend!
    xxxxxx

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    lieve helena..

ik wou dat ik iets kon doen om jullie pijn zowel lichamelijk als emotioneel wat te verlichten maar ik weet dat ik dat niet kan.

ik hoop echt dat jullie snel weer zwanger zijn en dat het kleine wondertje dan warmpjes bij je blijft.
    ik weet zeker dat je een geweldige mama zal worden!!

rust nu vooral lekker uit meis en huil maar lekker uit!
    denk goed aan jezelf en verwen jezelf maar goed met alles wat je lekker en leuk vind want dat heb je verdient!

dikke knuff!!

----------

mijn cyclus lijkt deze maand korter te zijn :D mijn ovu testen zijn nog NET NIET positief.. dus verwacht dat die morgen of overmogen positief zal zijn dus dan ongeveer een cyclus van 34 dagen!
    en met een beetje geluk en als ik het durf zou ik op mijn verjaardag kunnen testen.. is wel voor NOD maar ik laat het afhangen van wat ik voel enzo.

hele dikke diggi knuff voor jou meis!

Liefs xx

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    @helena

idd zoals marijee zegt, huil maar lekker uit en blij dat jullie dichter naar elkaar groeien door deze moeilijke tijden. is echt het teken dat jullie goed zijn met elkaar

mijn eerste echo krijg ik a.s. donderdag.. pfff zal blij zijn dat ik meer weet over frummeltje...

@marijee klussen maaaaaaaaaaaarrrr !

4. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    Eeeyyyy lieve meisjes, Wilma, Marijee en Hitchke,
    Hoestnu?

Vandaag is eerste dag dat iets beter gaat, bijna geen bloed meer, temp is weer normaal. Gister lekker meidenfilm gekeken o pde bank en voelde me weer een beetje op kracht komen.

Heb jullei drie gepee-beeet.
    Ben weer op het werk, eigenlijk nog geen puf voor maar leek me beter voor de psyche.

fijne dag,xxx

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    lieve helena

wat ben ik blij te lezen dat het wat beter met je gaat!
    wanneer had je ook alweer de afspraak met de FA of was het nou de gyn? sorry ik weet het meer

hoe je jezelf goed in de gaten en ik snap dat werken een afleiding voor je is maar gun jezelf wel de rust die je nodig hebt!

@hitchke.. morgen je eerste echo!!! :D
    al zenuwachtig? wel gelijk laten weten he als je terug thuis bent!!

------

hier zit ik echt weer te balen van me lichaam.

mijn ovu testen zijn nu al 6 dagen hetzelfde.. NET NIET positief.
    dus ik dacht laat ik is even gaan tempen vanochtend en die was 37.0 !! dat is me temp altijd NA me eisprong.
    ik had dus eergister einde middag opeens steken in me rechter lies en we hebben die avond ook wel geklust maar omdat me ovu testen nog niet postief zijn ging ik er van uit dat het me eisprong nog niet was. maar nu is me vruchtbaar slijm ook opeens weg.
    dus ik snap er werkelijk helemaal niets meer van! :(

ik heb ovu testen van babyboom en ik weet dat ze bij mij wel echt positief worden want heb ze 2 rondes terug ook gebruikt en toen gaven ze perfect me eitje aan.

ik blijf nog maar gewoon even doortesten en hopen dat me temp het verkeerd had en me eitje nog moet komen zodat we echt nog goed kunnen klussen.

Liefs xx

6. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Lieve Marije,

Ohw dit gaat zo tegen mijn principes in please hou je er niet aan vast maar. Ben je mischien zwanger? je kunt nu nog niet testen maar probeer het eens los te laten en te testen met een dikke week a 2 week.

Lieve Helena Bedankt voor je pb, ik vind het ook super leuk het kontakt zou met ons drietjes al ken ik Hitcke nog niet zo heel goed i.v.m met mijn zwangerschap en dus de afwezigheid hier, maar dat gaat helemaal goed komen.

Hitcke idd ons laten weten hoor hoe de echo is geweest morgen zijn heel benieuwd.

Ik zelf, tja ... ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een tempratuur daling en ik denk echt aan een eisprong ik heb altijd steekjes en honger als het eraan komt en een pukkel en dat is er allemaal, maar denk dat het mischien niet lan zo snel naar een miskraam?
    Ik heb voor mijzelf een gevoel gekregen dat het zwanger raken niet lang meer duurt en dat 2010 wel eens een top en dikke jaar gaat worden voor ons drieen ;)

Liefs en een dikke knuffel

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    lieve wilma..

het zou heel goed kunnen dat je al een eisprong hebt hoor meis!
    dat je lichaam gewoon snel weer op de rit is.
    ik hoop het voor je.

ik heb heel lang getwijfelt of ik niet zwanger was ondanks dat ik ongi ben geworden wat voor mijn gevoel vermoedelijk een vmk was.

maar niets wees daar op en natuurlijk het belangrijkste de testen zijn echt negatief ( zw testen) had er nog een paar gedaan in de 1e week na ongi.

ik ben op dag 9 begonnen met ovu testen omdat ik deze maand etos zwanger worden slik en het dus kon zijn dat me eisprong echt vroeg zou komen. toen waren me ovu testen ook echt duidelijk negatief met een heeeeel licht 2e streepje.
    maar omdat ik dus niet tempte deze maand hield ik me echt vast aan de ovu teste en ik denk niet dat ik van deze ronde al zwanger zou kunnen zijn.
    eisprong tekens zijn echt pas eergister begonnen dus de steekjes en veel vruchtbaar slijm.

gister ochtend had ik ook wel getempt alleen ik moest snel uit bed om de thermometer te pakken die had ik niet bij de hand het was maar 1 stap uit bed en er weer in maar ik had toen dus 36.9 en vanochtend 37.0 en vanochtend ben ik echt niet uit bed geweest.. heb alleen wel kort geslapen (maar 4 uurtjes) omdat Kian weer een hoektandje krijgt.

maar normaal als ik 4 uur heb geslapen klopt me temp wel.

pff word er echt niet goed van!
    ik doe gewoon elke keer als ik naar de wc ga een ovu test.. maar elke keer is die hetzelfde en NET NIET positief :(

zal zo ff foto's plaatsen van me ovu testen de afgelopen dagen.

sorry voor het lange verhaal!

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    testjes vanaf dag 17.

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    en dag 19 en 20(vandaag)

10. ProudMom28

Mmmmm ik zie het idd net niet maar als ik naar de piek zou moeten kijken dan zou ik zeggen cd 17 die is niet net zo maar wel donkerder dan alle anderen, er zijn vrouwen die niet donkerder testen, nu weet ik dat jij wel knal testen hebt.

het is vreemd maar niks is onmogelijk ik denk dat je mischien toch je sprong gemaakt hebt, maar mischien had je minder Lh dan andere maanden? mischien is geen maand het zelfde.

Probeer hoe moeilijk het ook is alles lekker los te laten en lekker op je af te laten komen.

Het gaat je lukken hoor dat weet ik zeker, ik snap je onzekerheid zo goed pfff zucht met je mee meid.

Liefs Wilma

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    dat heb ik dus indd ook.. als die al moet zijn geweest was op dag 17 me LH piek. die is indd net ietsjes donkerde dan de rest.
    als de komende dagen me temp nog steeds hoog is dan zal die indd wel geweest zijn en dan maar hopen dat die ene keer klussen op dag 18 genoeg was.

zou in ieder geval betekenen dat me cyclus korter is dan daar ben ik dan al heel blij mee!

ik kan niets anders doen dan afwachten dus ik zal wel moeten ;)

Liefs xx

12. ProudMom28

Knuffel lieverd vertrouwen houden he! liefs Xxxxxx

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    goede morgen lieverds

nou me temp was dus weer hoog !
    maar ik vraag me nu af.. kan een verkoudheid ook echt zo invloed hebben op je temp? ben nu al een paar dagen verkouden.
    eergister was me temp 36.9.. gister 37.0 en vandaag 37.1.. overdag heb ik geen verhoging.

ovu test van net is echt weer negatief.

is me eisprong dan toch echt al geweest?

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    als ik me temps invul in FF met vanaf dag 15 me bassale temp dan geeft die indd op dag 18 me eisprong aan.

15. ProudMom28

Het eerste wat in mij opkomt is? Je bent zwanger hoor, en je hebt je sprongetje al gemaakt ;) nee ik denk niet dat je van een verkoudheid hoger kunt tempen ik weet het niet want ben geen dokter maar google eens, ik denk niet dat het kan tenzij je heel erg verkouden bent maar gewoon snotterig.
    ohw meid wat spannend zeg op welke cd zit je nu?

Zo spannend duim duim duim

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    me eisprong is sowieso niet voor dag 17 geweest.. en als die wel eerder is geweest dan is er geen kans want wegens veel stres op het werk van me vriend kwam het er niet echt van om te klussen.

dag 18 had ik gewoon het gevoel alsof het moest dus hebben we het toen ook gedaan.

ik ben indd alleen wat snotterig.. ik had al al gegeken op google maar daar lees je hele tegenstrijdige dingen dus hoopte dat 1 van jullie het wist.

@hitchke.. SUCCES MET JE 1e ECHO VANDAAG!!!

17. ProudMom28

Hmmmm jeetje wat vervelend nou meid lekker afwachten en tot die tijd lekker kletsen ... ik duim heel hard voor ons allen.

@ Hitcke idd heel veel toi toi toi voor vandaag de echo spannend hoor, maar het zit vast goed allemaal.

@ mijzelf ;) ik wil mijn temp lijst graag met jullie delen mischien denken jullie wel dat is snel maar ben zo benieuwd of het er goed uitziet?
    Ik verwacht nog niks maar ben gewoon nieuwschierig

2c8446 Ovulation Charts

Liefs en knuffel Wilma

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    ik wacht indd ma gewoon af.. ik blijf wel even elke dag 1 ovu testje doen want dan weet ik teminste zeker dat als me ei nog niet geweest is ik hem niet mis.

je temp is weer mooi laag meis :D
    nu hopen dat die ook weer snel gaat stijgen en je een mooi eitje hebt die bevrucht kan worden!

Liefs xx

19. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    Dag meiden

amai zo een spannende dag vandaag... pfff ik haal me weer allemaal degoutante negatieve scenario's in gedachte, van een niet kloppend hartje tot allerlei afwijkingen.. ik zal zoooooooooooo blij zijn dat dit achter de rug is. EN BELANGRIJKSTE DAT ALLES GOED VERLOOPT !!!

zeg marijee das kei goe dat je niet bewus op je eitje hebt geklust zo gaat het meestal beter hé da weet je toch...

wilma, jouw eitje gaat er ook aankomen hoor klusserdeklus maar...

helenaatje bedankt voor pb maar kan link niet openen, kan dat ???? zal thuis is proberen... hoe is het nu met je ???

20. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    nog 6 minutjes en dan is hitchke aan de beurt voor de echo :D:D

ik hoop echt voor der dat het allemaal goed zit.

meiden ik had vanmiddag een even donkere streep als de controle streep :D dus eitje is nog niet geweest!
    ben benieuwt of die morgen nog donkerder word.

ik zal zo ff een foto plaatsen.. eerst nog even maken ;)

Liefs xx

Share This Page