goede morgen meiden @helena.. hoe ging het gister bij de FA?? hier nog geen stijgende temp dus nog geen eitje geweest.. misschien afgelopen nacht maar dat zie ik dan pas morgen ochtend aan me temp. vandaag is het 48 uur na de positieve ovulatie test dus ga er van uit dat me eitje maximaal vandaag is.. vanaaf nog 1 keer aan de klus en dan is het wel weer even goed voor deze ronde.. als me temp teminste laat zien dat die is geweest fijne dag meiden! Liefs xx
Meid wat een onzekerheid steeds zeg, ohw meid ik hoop op een heel mooi eitje, fijn weekend alvast meiden ik ga een weekend weg morgen letterlijk uitwaaien hihi. Liefs Wilma
heejj wilma.. als het deze ronde niet raak is en volgende maand is me cyclus weer zo lang ga ik langs de huisarts.. 36 dagen vond ik nog te doen maar minimaal 42 dagen echt niet!! lekker hoor een weekendje weg! waar ga je heen? zal jullie vast goed doen om even lekker uit te waaien! ik ben er het weekend ook minder want ben zaterdag jarig 22 jaartjes jong.. Liefs xx
@klus-MArijee alvast gefeliciteerd meis, dan is je eitje lekker geweest, lekker verjaardag zonder ei-spanning. (heerlijk 22, geniet er van voor j het wet ben je 30 en vleigt de tijd voorbij. klnkt stom maar het verschilt zo erg, tijd gaat laatste jaren echt sneller voorbij) Breek me de bek niet op en over die lange cycli, ik DROOM van 14 dagen na ongi een ei...dat is zo kort! Die ene week minder wachten maakt echt veel uit vnd ik. Omhoog met die tem van jou! Heb je goed kunnen klussen? @ Wilma, lekker weekendje weg! Waar ga je heen? Hoe is je temp? @ hier, gister naar degyn geweest. HEle fijne , vrij jonge dame, erg aanrdig en wist ook mijn man op zijn gemak te stellen. BLoed afgenomen, ik moet komende cyclus op een aantal momenten weer bloed prikken. Omdat ik 2x al een mk heb gehad, ondanks bijna 3 jaar tussen, wordt het als herhaalde mk gezien. gaan mij hierop onderzoeken. Kweekje van binnen met deeendebek, bacteriecheck en man moet nog een keer zaad testen. BEgin volgende rond ook nog een inwendige echo en begin maart gaan we weer rond de tafel met haar. BEst rap dus. Ze wilde nog geen uitspraken doen om dat ze eerst info wil verzamelen en dan pas een conclusie wil trekken. Mijn temp zag er goed uit, al vond ze mijn cycli van 35 dagen wel wat aan de lange kant (gaat ze ook onderzoeken, bloedprik ook daarvoor). Ze denkt dat ik gewoon weer in nieuwe cyclus zit, dus das prettig, weer een kansJE, klein maar hij is er. Verder een hoop foldersinfo, weet eigenlijk nog niets meer. Maar ben blij dat er iemand is die me zo op mij ngemak stelt wat de mmm betreft. Heb vertrouwen in haar. xxxxx
lieve helena.. het is indd fijn dat jullie zo fijne gyn hebben. zo iemand keert je echt binnenste buiten dus daar moet je wel op je gemak bij voelen. en ook fijn dat ze je man op zijn gemak heeft kunnen stellen. het begin is gezet meis en dat is het belangrijkste.. nu kan er alleen maar vooruitgang in zitten.. daar gaan we teminste van uit! ik hoop dat de gyn zo meer inzicht krijgt in jou cyclus en jullie snel meer duidelijkheid krijgen. en begin maart weer rond de tafel is indd best snel! ik echt super hard voor je meis dat het allemaal snel baat heeft en als het prefecte resultaat een mooie zwangerschap krijgt. ik zou er indd ook al heel veel voor over hebben om me eisprong maar 1 week eerder te krijgen. nu duurt het gewoon 4 weken na me eerste ongi dag.. en daarna nog eens 2 weken wachten. ik hoop dat mijn huisarts ook vind dat me cyclus zo lang is en er misschien iets op weet. omdat ik net verhuist ben en dus een nieuwe HA ken ik hem nog totaal niet. we hebben eergister en gister avond al geklust en willen vanavond ook nog 1 keer en dan me temp morgen ochtend afwachten. dus het klussen zit wel goed gister avond was ook echt sinds tijden weer zoals van oud en echt lekker en niet met het gevoel alsof het MOET! 22 is indd nog jong en ik geloof je graag dat de jaren steeds sneller gaan. -------------- we hebben net een nieuwe bank gekocht ben echt helemaal blij.. we gingen eigelijl naar 2 stoelen kijken maar toen we deze bank zagen waren we echt verkocht. en we kregen er nog gratis 1 stoel bij die we wouen halen ik ga even een kleine terrorist aanpakken want die doet nu echt alles wat niet mag! Liefs xx
Hiep Hiep Hoera alvast van harte gefeliciteerd, 22 jaartjes alweer. Ik wordt in november alweer 28 pfffff wat klinkt dat toch oud jeetje hihi. Wij gaan naar Zandvoort toe Wij gaan naar Zandvoort toe ohw heb er zoveel zin in nu even werken tot 12.00 en dan om 13.00 rijden. Tot dinsdag dames en heel veel succes met klussen klusser de klus haha, dat slaat echt op ons 3en haha. Doei Doei
goede morgen meiden @wilma.. dankje meis heerlijk zeg naar zandvoort! heel veel plezier meis en rust lekker uit. ---- meiden wat vinden jullie van mijn temp kaartje? denken jullie dat FF mijn kruis op de goede plek heeft gezet? en dat die niet moet verschuiven naar gister? Liefs xx
@hitchke.. ja had gister middag en avond steken in me liezen.. maar ik weet dat je ook dat kan voelen na je ovulatie omdat er van binnen een blaasje is geknapt en dat kan soms wat steken geven na je eisprong.
ik heb men ei duidelijk gevoeld en dat komt nu ook overeen met aantal dagen/weken zwangerschap...... dus mss toch gisteren ei gehad...........
ik wacht het wel af.. ik ga er gewoon van uit dat die gister is geweest. dat was de max als ik uit moet gaan van me posi ovutest dus dan komt me NOD uit op 18 feb.
goede morgen meiden nou helaas geen verjaardag zonder eistres temp is echt weer helemaal laag dus toch nog geen eitje gehad!! ik baal zo.. me cyclus word steeds maar langer en langer. baarmoedermond staat ook echt nog wagen wijt open. had gister de hele dag ook nog steken onder in me buik dus misschien gister me eitje geweest? zou wel me extreem veel zin in sex verklaren haha dus hebben wel geklust wat vinden jullie? moet ik een afspraak maken bij de huisarts? njah ik ga vandaag lekker van me verjaardag genieten en we wachten het wel af.. meer kan ik niet doen. Dikke knuffel!
happy b day marijee, geniet er gewoon vandaag van... en dat eitje is in ieder geval aant springen hoor, als je steken hebt in je buik..
@hitchke, 10 weken alweer, jeetje meis wat gaat dat toch snel! @Wilma, ben je lekker aan het uitwaaien op het strand? @ Marijee, hoe was je verjaardag? nog gefeliciteerd!!!! Hoop dat je een leuke dag hetb gehad, en je temp? Eitje geweest? Mijn gyn zei dat het op zich niet een probleem was doe lange cycli van mij, ben er reelijk regelmatig in, mar ze heeft toch bloed geprikt op dat te onderzoeken voor de zekerheid. Als het je geruststelt, gezien jouw cycli ongeveer even lang zijn, moet je vragen aan ha of hij je doorverwijst. KAn nooit geen kwaad toc? Overigens hadden zowel mijn moeder als oma zulke lange cycli. HEb je nog ovupijn? Bij mij begint het al een week voor mij neisprong, misschien is dfat omdat wij lange cyclus hebben? Gister eerste ovu test die richting positief gaat. waarschijnlijk wo-do mijn eitje. Rampweek om te klussen, vanaf di is man weg voor werk vanaf einde middag en komt pas diep in de nacht terug ,en ik moet overdag werken...nou dat worden nog eens spontane klusmomenten maar niet heus... Donderdag weer bloedprikken in ZH, meot ff smoesje op werk op hangen. over een week op vakantie, yesss! liefs Helena
heejj lieve meiden dank jullie wel heb echt een super verjaardag gehad en ben heerlijk verwent door me 2 mannetjes. @helena.. temp geeft nog geen eisprong.. vanochtend weer 36.6 word er zo moedeloos van.. ovu pijn is helemaal weg sinds gister. ik kan niets anders dan afwachten. ik heb nu 2 keer een cyclus van 36 dagen gehad en sinds dien is het hopeloos. 1 keer van 47 dagen en nu ga ik richting de 50. aankomende week zijn we 6 maanden bezig en pas in de 4e ronde. ik twijfel nog of ik langs de HA wil.. krijg meer het gevoel alsof ik me aanstel om er nu al heen te gaan. heb afgelopen week dinsdag echt een knal posi ovu test gehad maar toch geen eisprong. heerlijk zeg dat jullie over een week lekker op vakantie gaan!! waar gaan jullie heen? Liefs xx
ik snap dat je er helemaal knettergek van wordtdie temp schommelingen... als ik naar je kaartje kijk denk ik dattie toch geweest is, zal morgen of overmorgen duidelijker zijn. Deerste dagen na ei kan het voorkomen dat je temp af en toe nog wat laag is en pas na paar dagen echt de hoogte in schiet. je stelt je echt niet aan hoor lieverd! als je je na deze ronde nog zo onzeker voelt ka nje het best eens aankaarten bij je ha. @ hier een positieve ovu test! veel eerder da ngedacht, verwachtte mijn ei pas donderdag. Is lastig want man komt vannacht pas thuis en is zij ntel vergeten, kan ik hem niet inseinen. Meestal heb ik dag na positieve test mijn eitje. We hebben nu een kansje... ga als hij klaar is vanaf zij ncollega maar ff bellen, dan kan ik m inseinen Wordt een nachtelijke klus maargoed alles voor ons toekomstige beebje. Ben bang dat morgenochtend te laat is. heb ook een afspraak om 10u, zou ik af kunnen zeggen, ben ook bang dat i kme aanstel op dit moment maargoed stel dat we pas rond middag morgen klussen, zou ik dan te laat zijn? xxx Helena
heejj lieve meiden nou het lijkt er op dat ik ongesteld ga worden ! ik snap er echt helemaal niets meer van. had gister middag/avond al wat roze bij het afvegen en 1 keer beetje helder rood maar geen ongi krampen. nu vanochtend meer helder rood en ook ongi krampen dus toch een cyclus van 32 dagen en me eitje toch eerder geweest. ik snap er echt niets van.. waarschijnlijk die stijging die ik had op dag 17,18 en 19 was niet van me verkoudheid maar toch een eisprong. had dus een positieve ovu test na me eisprong en me baarmoedermond stond open en vruchtbaar slijm afgelopen week. ik snap er echt zo totaal niets meer van op naar ronde 5. @helena.. meid ook jij steld je niet aan hoor meis!! en laat die afspraak van vandaag gewoon lekker staan. heb je er nog een nachtelijke klus van kunnen maken of niet? als je vanmiddag zou klussen zou je ook nog op tijd zijn. een eitje springt in de winter in de avond of nacht. en een eitje leeft minimaal 12 uur na je sprong dus dan is er ook nog tijd om te bevruchten. jullie hebben echt wel een kansje deze maand meid! veel plezier met klussen liefs xx
HEY HELENAATJE, kan je je nog herinneren dat ik bang was dat men mannetje niet op tijd thuis ging zijn omdat hij naar een concert ging, en we het dan toch nog snachts gedaan hebben??? wel toen is ons scampietje verwekt geweest hé... dus beter laat dan nooit haha
nou marijee, wel goed dat je cyclus dan weer een stuk korter en dus een stuk normaler is hé... succes deze ronde meid
toch nog geen ongi doorgebroken.. pff ik snap er niets van! vanochtend echt helder rood bloed op me vingertop maar in me tampon 2 uur later zat alleen wat bruin bloed. en echt maar een heel klein beetje. pff laat me of nu ongesteld worden of laat het nu stoppen want dit is echt niets Liefs xx