die van dag 2 en 3 kunnen positief zijn maar het is nog wel een beetje twijfelachtig. ik heb 2 weken lang steeds zulke ovutesten gehad en gister was die eindelijlk echt knal positief. waar je zou die 2 wel als positief kunnen zien en als jij zeker weet dat je eitje is geweest dan zullen ze indd ook positief zijn geweest. het verschilt ook echt per persoon hoe donker een ovulatie test word als die positief is. ik duim heel hard voor je meid de komende 1,5 week! kan je niet voor jezelf pendelen of is dat niet betrouwbaar?
Ja zo verging het mij net zo, ik twijfel ook nog steeds maar het is zo vreemd dat ze nu weer negatief zijn maar ze zijn lichter dan dat ik gewend was, maar goed mischien is alles anders nu ? Helaas kan ik niet voor mijzelf pendelen of wat dan ook, ik heb het een keer geprobeert en het is echt uitgekomen maar dat is vast toevak geweest ik kan het eens weer proberen. En nog plannen vandaag? ik moet poetsen maar heb zo geen zin blegh! Xsie
ik zou voor de zekerheid nog wel even door blijven testen met de ovu testen want bij mij waren ze ook steeds bijna positief en dan opeens weer veel lichter en dag erna weer bijna positief maar de echte posi test bleef uit. totdat ik hem opeens echt niet meer verwachte was die knal positief. ik zal zo even een foto plaatsen van mijn 2 testen van gister.. ik zou gewoon proberen voor jezelf eens te pendelen.. wie niet waagt wie niet wint toch en misschien was het geen toeval van de vorige keer. denk je dat het zien heeft om voor mij nog een keertje te pendelen? kijken of die nu wel wat aan geeft? Liefs xx
Die zijn echt duidelijk hoor... je hebt hem 100% gehad in elk geval dat is nu echt zeker. Ik ga eens kijken of ik voor mijzelf aan de slag kan en natuurlijk neem ik die van jou dan gelijk mee Idd ik moet gewoon door testen kijken of hij mischien duidelijker wordt i hope so
hey marijee, eindelijk is dat eitje geweest, wat ben ik blij voor je en ik hoop ook dat je gelijk begin maart een positieve zwangerschapstest in handen hebt ! bij mij meiden weeral 12 weken zwangerschap, de gevaarlijkste periode is eindelijk voorbij, maandag heb ik nekplooimeting, dan nog hopen dat alles goed is en ik kan beginnen te genieten... laat me weten wat je pendel zegt over jou en marijee wilma !!!
heejj meiden gefeliciteerd met je 12 weken hitchke!! nou me temp is vanochtend verde gestegen dus eitje is nu echt geweest ben zo blij! we hebben op de dag van de eisprong en de dag erna geklust dus dat zal goed moeten zitten. nu nog 12 dagen afwachten. Liefs xx
Even snel mijn temp delen met jullie voor ik ga werken volgens mij lijkt ook eindelijk mijn temp goed mischien zijn we straks samen ongesteld Marije of mischien ... 2c8446 Ovulation Charts
heejj wilma ziet er goed uit meis en indd als mijn eitje en jou eitje tegelijk zijn geweest hoop ik ook dat we straks allebei eindigen met een posi test! ik heb vanochtend niet kunnen tempen omdat Kian om half 5 al wakker was dus weet niet of me temp ook vandaag weer hoog was. maar denk wel dat me eitje is geweest heb zo goed als geen last meer van me liezen.. heel af en toe een steekje nog en als me eitje niet wat geweest had me temp de afgelopen dag niet zo hoog geweest. @lieve helena.. ik ben zo benieuwt hoe het met jou gaat! hoop dat jullie lekker kunnen hebben genieten van de vakantie en van elkaar! Liefs xx
Wat goed zeg, ik ben teug en die verdomde eireren van jullie zijn voorbij gesprongen! hehehe, heeft ff geduurd, zullen vast exrtra goede eitjes zijn die driedubbel hun best gaan doen! Vakantie was super, start was niet Zo leuk omdat ik 2 dagen koorts had n helemaal uitgeput i nbed heb gelegen, volgens mijnzus is dit de klap die achter alle gebeurtenissen van de laatste tijd aankwam...zou ze wel een gelijk in kunnen hebben. Verder niet veel bijzonders, gewoon lekker uitgerust van elkaargenoten en lekker gegeten en gedronken, knus samen bij de open haardm et een wijn! voel me helemaal super. Mijn wachtweken zijn ook bijna om, 3-4dagen is mij nod. Probeer nergens vanuit te gaan. wat wel apart is trouwens dat ik normaal kleien week voor nod al last heb van borsten, nu helemaal niets, zezzijn ieniemeinie als gewoonlijk, geen krampjes niks... Helaas weer afwachten geblazen. XXXHelena
heejj helena wat super dat jullie lekker hebben genoten. wel jammer dat je de eerste 2 dagen zo ziekjes was maar het zou indd heel goed kunnen wat je zus zegt. mijn duimen draaien weer non stop voor je! je temp kaartje ziet er goed uit. nou meiden me vriend is er heilig van overtuigt dat het raak is haha hij roept het al sinds de dag na me eisprong. voel me vandaag echt heel naar. alsof de griep er aan komt. maar dat zal wel komen omdat ik afgelopen nacht echt heel slecht heb geslapen. ook heel zweverig en duizelig gevoel en me tepels die doen echt ongelovelijk pijn! als ik nou verder in me cyclus was geweest had ik kunnen denken dat het raak was maar ik zit pas 4 dagen na me eisprong en gemiddeld nesteld een eitje pas tussen de 5 en 10 dagen na ei in. mjah het blijft afwachten. nog 10 dagen. Liefs xx
nou Marijee, ik duim ook voor jou!` Heb gister heel kort geslapen en vannacht beetje raar, misschien daarom wat onzeker... Mijn nod is dinsdag. Normaal voel ik in ieder geval een aantal dagen voor nod vanalles, bijna alrijd in buik en voroal mij nborsten. Deze zetten altijd op!! Nu niets, ga dan weer denken mijn cyclus is niet goed blabla. Ze doen niet zeer en niet een klein beetje voller. Gisteravond om tien uru opo de bank in slaap gevallen 5 wakker naar bed en sliep denkik rodn half 6 weer, om 8 u getempt 36.7 maar toen weer doorgeslapen tot 10 u, temp 37? Welke moet ik nu aanhouden? Ik heb bij ff maar 37 ingevuld, omdat ik toen wat lager had geslapen voor tempen, bij die lage van 8u had ik tenslotte maar 2.5 achterelkaar gelapen. Wat vinden jullie? Hou er maar rekening mee dat ik ongi ga woren, in mijn achterhoofd toch altijd weer hoop, vorige maand zakte temp ook 2 dagen voro nod en daarna weer iets omhoog... OOOOOOOOOOOOOOH kon je de tijd maar ff vooruitspoelen op dit soort momenten.... liefs
oh ja, vandaag voel ik voor heteerstwat steekjes/krampjes recht.. das t enige Wilma, kan een mk denk je cyclus veranderen? Dit weekend een babyverjaardag waar alle babymensen die ik ken gaan komen, mijn vriendin die tegelijk met mij zwanger is geworden gaat ook, ze mag het gaa nvertellen dus ik ga niet. wordtm e te heftig, ik gun het haar onwijs hoor en ben blij voor haar, maar ik kan ff niet met die blije drukte omgaan op dit moment. Mensen gaan mij dan ook weer vanalles vragen etc... xx
heejj helena weet eigelijk niet zo goed wat je het beste aan kan houden met tempen. het is vaak zo hoe later je tempt hoe hoger je temp en dan maakt het niet uit hoe lang je nog hebt geslape.. teminste zo is het bij mij wel. ik denk dat je er toch rekening mee moet houden dat je temp ook 36.7 had kunnen zijn en dan heel hard hopen dat die morgen weer echt hoog is ! dat je nog geen tekens hebt van naderende ongi dat is wel positief! en het is ook logisch dat je het niet trekt om naar die verjaardag te gaan. en de mensen die weten in welke situatie je zit zullen dat ook wel begrijpen. en indd kon de tijd maar vooruit gespoeld worden en als we dan toch daar mee bezig zijn spoel het dan gelijk 9 dagen vooruit haha mijn temp is gelukkig mooi hoog dus ik ga nu ook stoppen met tempen voor de rest van deze ronde. wil mezelf niet gek maken en proberen rustig af te wachten al maakt me vriend dat niet makkelijk door elke dag wel 10 keer te zeggen dat het raak is. @wilma.. heb je nog gependelt? Liefs xx
Hey meiden dat zijn de betere berichten, het ziet er redelijk uit. Helaas Helena kan je cyclus enorm veranderen ik heb nu sids 5 dagen geleden mijn ei gehad en dat was op cd 33 geloof ik terwuiijl eerder hooguit cd 20 was bij mij. Anders moet je je gyn eens vragen of hij even een echo kan maken en kijken of er al eitjes te zien zijn. Lieve Marije ik zei toch al van het begin af aan dat je zwanger was ... dat gevoel heb ik nog steeds. Spannend hoor, nee ik heb nog niet gependeld het is een chaos hier druk druk druk. Ik zal het gauw eens proberen. DOei DOei lieve meiden
heejj lieve meiden @wilma.. je eitje is nu dus zeker weten geweest? ik duim dat we allebei mogen eindigen met een hele mooie zwangerschap. @helena.. hoe gaat het met jou? wat was je temp vanochtend? ---------- ik zou niet meer tempen maar heb het vanochtend toch gedaan haha en ik schrok gewoon van hoe hoog die was! mjah helaas zegt het nog niets dus gewoon nog 8 dagen afwachten. ik heb om 12u een sollicitatie gesprek bij de H&M voor 31 uur in de week. ben benieuwt wat er uit gaat komen. heb wel met vriendlief afgesproken dat als ik word aangenomen maar ik blijk al zwanger te zijn dat ik het niet ga doen. ik weet hoe verrot ik me voelde bij Kian de eerste 16 weken en waarschijnlijk word ik er toch na me proef periode uit gekickt als ze weten wat ik zwanger ben. Liefs xx
dikke knuff terug Marijee! Hoe ging je gesprek? Wilma, lekker dat je ei eindelijk is geweest zeg! irritant dat het zo lang duurde. Tsje ik merk idd dat je cyclus kan veranderen. Vroeg ei, nergens last van rond ei ook niet vlak voro ongi, borsten gewoon normaal terwijl ze altijd opzwellen etc. Helaas, vanochtend ongi na precies een maand na de mk. 22 januari was dat, 22 feb weer ongi. het enige positieve isdat ik een mooi ei heb gehad en dus een voleldige - en kortere- cyclus heb gehad. Moet nu nog eenkeertje bloed laten prikken in zh, inwendige echo volgende week, man meot ook nog 1x testen en dan horen we eind volgende wek wat we gaan doen. Vind het nu al moeilijk om alles verborgen te houden op zerk, meot steeds bloed laten prikken etc. onder werktijd is dat... kan niet steeds zeggen dat ik naar de dokter moet... Ben idd nblij dat i kniet naar kinderverjaardag ben geweest, iedereen met babietjes, vriendindie het net mag vertellen dat ze zwanger is, het het niet aangekunt. ben vandaag gewoon heel sip en denk aan de mk, zal wel zijn omdat eht maand geleden is. Heb bij vlagen echt van di depri momenten, het duurt al zoo lang... x
@ helena, balen meid, hoop toch dat je nieuwe moed hebt geput uit je vakantie @wilma heeel goed dat jouw eitje ook geweest is @ marijee, het wordt spannend grietje !!! hoop met je mee hoor wel dames vandaag mijn tweede echo gehad, nekplooimeting en jawel, alles was dubbel en dik in orde, geen verhoogde kans op mongolisme en scampi is een gamba geworden met zijn 6.5 centimeters... foto volgt nog...
Haa lievies, Hoe is het daar? en met iedereen? en natuurlijk met onze zwangere dame? Hier gaat het redelijk ik zit te wachten tot ik o ga worden? Mijn temp is gisteren behoorlijk omhoog geschoten 37.3 en dacht toch even testen vanmorgen en zal zo het resultaat bijvoegen. Ik had vorige bloed geprikt op hcg of alles schoon was, dit was zo en teste echt negatief. Vanmorgen schoot ik bijna uit mijn stoel, ik zag iets jullie ook? Ik ben niet blij ik moet nog steeds afwachten, maar het zou heel goed een reden kunnen zijn waarom ik niet o wordt. Ik ga er dan ook van uit dat dit de cyste is die dit resultaat laat zien maar wilde het jullie even laten zien. Marije heb je al een testje gewaagd? spannend zeg. En helena voel je je weer een beetje beter? Liefs Wilma Bekijk bijlage 53833