Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Fijn dat je kleintje zo lekker groeit Hitchke!

@ MArijee, wanneer hor je iets van je gesprek bij h en m?
    Kaartje gaat goed, hopen dattie zo blijft:)

@ Wilma, ik zie ook heel licht iets, maari k ken die test niet , weet niet of die vaker licht streepje geven.
    Wanneer moest je ongesteld worden?
    Kun je een link naar je temp kaart posten?

@hier nog steeds best vedrietig, zal wel te maken hebben met het verwerken van de mk, voel me heel leeg en wodt verdrietig als ik aan de zeangeren/makkelijk zwanger geworden vriendinnen o mme heen denk. Zal wel overgaan als ei weer in zicht komt.
    Hopelikj deze maand ook iets eerder.
    MAn gaat vanochtend potj inleveren, ik bloedprik, leef van moment naar moment. ALs het volgende week vrijdag is, dan hebben we gyn gesprek over hoe verder en kan is het al bijna EI-tijd...

Gelukkig heb ik het heel druk, iets te druk maarrgoed, gaat tijd lekker snel. Ben ook weer gaan sporten, dat zal me ook goed doen.

liefs en knuffels!

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@wilma. nee ik heb nog niet gestest wil minimaal wachten tot vrijdag. ik zie indd ook iets vaags maar de foto is een beetje wazig. dit zijn de testen van sensitest toch? de dipstiks?
    die geven vaak geen indroog lijntjes dus ben benieuwt meid!
    maar jij het op dezelfde dag als mij je eisprong gehad dan zit je nu ook op 8 dagen na je eisprong dus dat zei verklaren waarom het een heel licht streepje is. en je ook nog niet ongesteld bent want je NOD duurt nog 6 dagen meis!

@helena.. wil eigelijk zo veel zeggen maar kan het niet goed in woorden uitdrukken.. en denk ook niet dat het veel zal helpen.
    een hele dikke diggi knuffel!!
    het is jullie zo gegunt ik hoop echt dat er volgende week vrijdag meerdere stappen worden ondernomen bij de GYN en je snel een mooi wondertje in je buik mag hebben groeien!

---------------------------------------
    gesprek bij de H&M ging goed en ik hoor volgende week meer dus ik ben benieuwt.

ik ben vanochtend naar de huisarts geweest en ik word doorgestuurd naar de gynocoloog.
    me huisarts wist ook niet wat die er van moest denken en waar het aan zou kunnen liggen waarom me cyclussen steeds langer worden.
    hij vond het in ieder geval vreemd dat ze steeds langer worden want normaal hoort je cyclus 3 maanden na het verwijderen van de spiraal weer normaal te zijn en bij mij gebeurt het tegenover gestelde.
    huisarts stuurt een brief naar de assistente en die stuurd mij een brief met een afspraak code en dan kan ik een afspraak maken.

ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en ik gewoon zwanger ben maar dat is toch nog even afwachten.

Liefs xx

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Haaa lieve meiden,

Ja ben vroeg hoor met testen kon niet langer wachten, en die testen zijn ervoor gemaakt extra vroeg en gevoelig.

Weetje het stomme is dat ik totaal niet het gevoel heb zwanger te zijn, denk echt dat het een cyste is die alles een beetje over hoop haald?

Ik doe morgen een van de kv maar denk het echt niet.

@ Marije heb ook voor jou gependeld en volgens mijn pendel ben je niet zwanger, wel snel maar deze ronde niet :) Maar mijn gevoel was sterk deze maand en die zei dat je wel zwanger was. Het is erg tegenstrijdig en het is echt afwachten.

Liefs Wilma

2c8446 Ovulation Charts

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

ik riep vanochtend nog zo hard dat ik pas vrijdag wil gaan testen maar kon me vanmiddag toch niet inhouden haha.

en er staat een vaag 2e streepje :O
    toen ik hem net gedaan had twijfel ik echt of ik niet gek aan het worden was maar nu die echt is opgedroogt hoef ik hem niet eens in het licht te houden en ik zie hem.
    me vriend ziet hem ook.. streepje is even breed als de controle lijn en ook paars/roze..

het is een sensitest dipstick!
    zal het dan zo zijn??
    heb geprobeert een foto te maken maar krijg hem er niet goed op..
    zal er wel 1tje bijvoegen maar betwijfel of jullie wat kunnen zien.

ik test morgen ochtend nog maar een keertje. want dit was met middag urine.

Liefs xx

5. ProudMom28

Die is heel duidelijk hoor, ik hoef niet te turen. Maar zat hij er meteen? of na het opdrogen? je moet hem eingelijk meteen kunnen zien, maar het komt er niet voor niets te staan, zal ik dan toch gelijk hebben met het eerste wat mij ingaf? spannend zeg.

Ik heb de foto voor je in het negatief gezet zo kan je hem nog beter zien ;)

goodluck morgenvroeg spannend hoor.
    Bekijk bijlage 53944

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    er stond gelijk al een heel vaag lijntje maar dacht dat ik het me inbeelde en mezelf gek zat te maken omdat ik het zo graag wilde.
    dus had hem aan de kant gelecht en toen is die dus toch duidelijker geworden.

dus ja of die er nou ook echt al stond gelijk na het doen van de test durf ik niet met zekerheid te zeggen maar ik dacht zelf van wel

7. ProudMom28

Jeeetje meis, wat spannend ga jij eerst maar zwanger als ik ze bezit schenk ik ze aan jou. Ik kom volgende maand wel ;) samen met Helena

Laat je het morgen even weten

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    nee wij gaan gewoon samen en helena komt ons deze volgende maand ook nog achterna!

en natuurlijk laat ik het weten morgen ochtend.

9. ProudMom28

Dat zal nog leuker zijn, maar gun het jou zo.

Tot morgen doei doei

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    en ik gun het jou en helena zo!
    jullie zijn al langer bezig dan mij en allebei een MK achter de rug.. jullie verdienen allebei het geluk van een mooi wondertje in je buik en natuurlijk niet te vergeten ik heb er al 1tje rond lopen!

11. ProudMom28

Dat is lief maar jij moet ook met ons zwangeren hoor, heb jij al getest ohw ik moet zo naar mijn werk maar ben zo benieuwd.
    Laat je het even weten ...?

Liefs X

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

heb net om 9 uur weer getest. zie wel een vaag 2e streepje maar niet echt het idee dat die duidelijker is dan die van gister middag.
    ben wel vannacht om 3uur nog naar de wc geweest omdat ik het echt niet meer kon ophouden en daarna wel nog wat gedronken en daarna weer geslapen tot 7 uur en toen opgehouden tot 9 uur en toen getest. wel vanaf 7 uur ook weer een paar slokjes drinken gehad.
    zou dit invloed kunnen hebben op de test?

ik wacht even met een foto tot die goed is opgedroogt dan kan ik de streepjes vergelijken.

ik ga straks even naar de kruitvat om even testen te halen.
    misschien vanmiddag nog 1 en anders morgen ochtend.

Liefs xx

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @marijee... wat lees ik hier ???? zou het zou het??? zou gewoon super de super zijn meid !!!

14. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ojeeeeeeeeeeeeeeeeee wat spannend!

Nou marijee het 24-u duimen is begonnen hoor!
    Zou echt tof zijn!
    Hopelijk komt Wilma erachteraan en daarna ikke:)

Wilma heeft voor mij gependeld mei-juni, en evt. april iets.
    Dus nog ff geduld:):)
    Trouwens Wilma, mooie temp kaart!

Als mij ncyclus korter is geworden zou ik over ongeveer 14 dagen mijn ei hebben. Dus wie weet als alles goed gaat meiden mag ik na mijn afspraak bij de gyn al iui-en.
    Man is vanochtend pas potje gaan brengen, begin beetje zenuwen te krijgen voor volgende week...

dikke HCG knuff voor ons allemaal!

liefs vanaf werk (Blech)

15. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ook goedemorgen lieve Hitchke, we waren tegelijk aan het tikken!
    xx

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    dag lieve helena,

ik denk veel aan jullie hoor... aan hoe gelukkig ik wel mag zijn met dat klein gambaaaaatje in mijn buik... het is een wonder.... en dit wonder is jullie drieen ook zeker gegund. vroeg of laat lukt het bij éénieder van jullie !!!

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

nou de test is niet donkerder dan die van gister hij is zelfs iets lichter.. net naar de kruitvat geweest en gelijk 2 doosjes gehaalt en 1 test gedaan.. ook nog een keer een sensitest en nu zag ik op de sensitest gelijk een wat donkerder streepje komen maar de kruitvat is echt witter dan wit.
    zal het dan toch vals positief zijn? ik plaats vanavond even een foto want hebben nu bezoek maar wou het even snel komen melden ;)

heb wel sinds vandaag opeens last van maagzuur en dat was bij Kian echt het eerste teken voor NOD dat ik zwanger was mjah het hoeft nu misschien niets te zeggen.
    ik zit natuurlijk ook pas 5 dagen voor NOD dus moet maar leren gedult te hebben !

Liefs xx

18. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    marijee, hoessienu?

Weet je al meer?

X HElena

--------------------------------------------------------
    Hier ongi voorbij, hopelijk ga ik me nu beter voelen. man heeft potje ingeleverd, nu nog twee x zh en weten we wat we gaan doen.
    Vid het lastig ivm smoesjes op werk. heb deze week al een middag weg moeten gaan en nu ben ik volgende week alleen op t werk ivm vakantie collega en vind hetlastig weer een reden te bedenken om weg tem oeten.

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj helena

nee ik weet nog niets meer.. heb vanochtend ook niet getest want me temp is nog verder gedaalt :(
    te vroeg voor ongi maar ben de hoop wel een beetje verloren.

wat fijn dat je ongi voorbij is.
    lijkt me indd ook heel lastig om op je werk steeds een smoesje te verzinnen.
    hopelijk blijven ze de smoesjes geloven en gaan ze geen vragen stellen.

dikke digi knuff

Deel Deze Pagina