Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoe is het hier lieve meiden?

Ben al een week alleen p mijn werk, zo druk, kan steedsm aar niet ff tijd nemen om rustig jullie te schrijven.

Hitchke en Wilma, alles goed in jullie buikjes?

Marijee, hoe is het met jou? Ga je nou deze vrijdag naar de gyn?
    -----------------------------------------------------------
    Dit weekend een etentje gehad met zwang vriendin, onderwerp werd denk i kbewust beetje gemeden, vond ik wel prettig want met een slok wijn wordt ik helemaal emo en zou ik in janken zijn uitgebarsten. HAd net zo ver geweest al s mij nvriendin als ik geen mk gehad zou hebben...

denk dat mij neitje er aan komt. gister megaveel vruchtbaar slijm, benieuwd wat ovyu testje vanaf doet, maandag geklust, vanavond weer. Dnek zelf eitje op vrijdag.

Nog een temp vraagje;
    ik werd vanochten om 6 u wakker, temp gemeten 36.5,
    zag rtoen dat het nog veel te vroeg was. Wekker ging om 7.15 weer, temp nu 36.8
    wat moet ik nu aanhouden?

XXXX

2. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    dag makker,

ik zou temp 36.8 aanhouden, ben je tussendoor uit je bed geweest, anders temp normaal uur aanhouden hoor...

met mijn buikje alles goed ! hij heeft laatste week serieuze groeispurt gemaakt, precies een buik van een 6 maanden zwangerschap !!!

mja, zal proberen binnen kort een buikfoto neer te zetten !!!

@ wilma, hoe ist met jouw prille zwangerschap ?
    @ marijee zijn je regels voorbij ?

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

mijn ongi is indd al voorbij.. heeft maar 4 daagjes geduurt.. de eerste 2 dagen bloede ik echt leeg en de 3e dag was er bijna niets meer en dag 4 opeens weer hele erge ongi krampen het waren bijna weeen en toen ik na de wc ging kwam er nog 1 grote bloedprop uit en toen was het bijna helemaal weg.. dat zat toen blijkbaar nog kwars.

moet indd morgen naar de gyn.. om half 10 al.
    vandaag even me temp kaartjes uitprinten om mee te nemen.

@helena.. en wat zei je ovulatie test gister?
    wel fijn dat je lekker hebt kunnen eten met je vriendin zonder het over zwangerschap te hebben. het lijkt mij indd ook heel moeilijk om te zien dat je nu even ver was geweest als haar.
    ik duim echt heel hard dat het snel raak is bij jullie en dat je samen met je vriendin kan genieten van de zwangerschap.

@hitchke.. mooi is dat he om te zien hoe snel je buikje opeens kan groeien!

we hadden gister de hele dag geen i-net dus nog niet eerder reageren sorry!

liefs xx

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj lieve meiden

even snel een ego berichtje.
    moet kian zo weer uit bed halen.

ben net terug van de gyn en van binnen zag alles er echt heel mooi uit.
    ze hebben een inwendige echo gemaakt en de baarmoeder.. baarmoederslijmvlies en ei leiders zagen er goed uit.. ook nog even gevoelt en het voelde ook allemaal goed soepel aan dus dat was al mooi om te horen.

nu moet ik wanneer ik een posi ovulatietest heb 9 a 12 dagen erna bloed laten prikken (dus zo'n 8 dagen na eisprong) op progesteron en wanneer ik weer ongi ben geworden moet ik bloed laten prikken op van alles en nog wat.. tenzij het raak is natuurlijk ;)

dus nu is het afwachten hoe lang deze cyclus zal zijn en we hebben nu een afspraak op 4 mei staan maar mocht ik eerder me eisprong hebben dan kan ik hem verzetten voor 3 weken na eitje. dan gaan we bespreken en kijken wat we kunnen doen om me cyclus was regelmatiger te maken.

hoop dat deze cyclus wat korter is dan de vorige maar ja dat blijft afwachten.

Liefs xx

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ah marijee, das goed nieuws hé ! fijn dat je weet dat vanonder alles toch goed zit !!!

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    das fijn leive marijee, dat moet ej wel ff gerust stellen!
    Hopelijk komt gyn met mooie oplossing voor het korter maken van je cyclus.

hier op da 19 nog seeds geen ei in zicht...
    wordt weer en lange cyclus...

ben ongeduldig!

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    het stelt me indd wel gerust dat het er van binnen allemaal goed uit ziet..

en ook niet zo gek dat je ongeduldig bent lieverd..
    op een gegeven moment heb je steeds minder geduld als je dat al zo lang moet hebben.

laat dat eitje maar snel komen van jou want dan kunnen jullie snel verder met de HSG. hoop natuurlijk dat die helemaal niet nodig is en dat het kleine kansje dat jullie hebben iets heel moois oplevert.

dikke knuff

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    MArijee,
    Wat een ontzettend lieve woorden, dankjewel!

gister weer geen positieve ovu test, temp vanochtend 36.8/7 maargoed had wel een paar wijntjes op gister, dan is temp altijd wat hoger. Zal idd wel een laat ei zijn...

fijn weekend lieverds, ik moet gaan werken...

9. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi meiden,

begin nu te twijfelen...
    ovu test weer negatief.

als je naar mijn temp kijkt stijgt ie beetje laatste 2 dagen, je kan wel een s je piek missen met ovu testjes toch?

afgelopen 2 dage nvroeg wakker voor 7 u, dan was mijn temp 36.6-7, ff doorgeslapen en om normale tijd 8-8.30 was temp steeds 36.8.
    heb die maar aangehouden, dan zie je m stijgen.

nou ja, ik kan alleen maar afwachten...benieuwd wattie morgen doet, blijf gewoon om de dag klussen voor de zekerheid.
    Morgen weer aan de bak dus:)

stomme verplichtgeklus is echt ni leuk meer...

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj helena..

als ik naar je temp kaartje kijk dan denk ik niet dat je je eitje hebt gehad. het zit nog niet boven je bemiddelde temp zeg maar,
    of je temp moet morgen nog verder doorstijgen.

je kan je LH piek indd missen met je ovu testen.. ik zie dat je vorige maand ook maar 1 dag een posi ovu test had.. hoe was het de maanden ervoor? als je normaal maar 1 dag een posi test hebt dan is de kans indd ook groter dat je hem een keertje mist.

ik vind het verplicht klussen ook echt steeds minder worden.. in het begin denk je "yes we mogen weer" en hoe langer het duurt hoe meer je er tegen op gaat zien.
    kan me voorstellen hoe het voor jullie moet zijn na al die rondes.

op een 1 of andere manier heb ik het idee dat me cyclus deze maand korter zal zijn.
    mjah ik had gister nog geen groeiend eitje ( waren allemaal kleine eitjes nog waarvan de linker eileider het meest actief was)
    dus het zal sowieso nog wel langer dan een week duren voordat ik een eitje zou kunnen krijgen.
    anders had er toch gister op de echo al een wat grotere eitje te zien moeten zijn?

volgende week komen me ovu testjes weer binnen dus gaan we weer beginnen met testen.

Liefs xx

11. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Kom jullie een heel goed weekend wensen, dikke kus Wilma

12. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    jajajajajajajaja! eindelijk een positieve ovulatietest!
    gisteraaf laat nog geklust.

het streepje was om 14u donkerder dan de teststreep, zal hij van8 dan springen?
    wat denken jullie? vanaaf laat nog een keer klussen of morgenochtend?

xxxxx

13. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

haa wat goed zeg top meid

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    wat super meid!
    ik zou proberen vanavond laat nog een keertje te klussen en anders morgen ochtend.
    je eitje kan ook nog een dagje later komen he.
    hij springt nu sowieso binnen 48 uur.

en dan nu heel hard duimen dat de zaadjes hun weg kunnen vinden en vriendjes worden met het eitje ;)

Liefs xx

15. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dat ze maar hele dikke vriendjes mogen worden:):)
    Gister rond 12 s avonds geklust, denk misschien morgen nog xtje voor zekerheid, kijk t ff aan..denk dat dat al te laat is.
    vandaag zit er niet meer in denkik ,teveel gevraagd van mannetje. e moesten om 8u weer een potje inleveren voor een proefbewerking in het zhlab.
    GEnoeg op commando denk ik voro hem deze maand...

maargoed, de teststreep wss 10x donkerder dan de cotnrolestreep, om 14.30 s middags gister. vanochtend temp dip naar 36.5.

Dnek dat we wel goed zitten. eergister ook tegen half 1 s nachts nog geklust.

XXXX

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj helena..

ik denk dat je eitje vandaag of morgen zal springen aan je temp te zien.
    ik zou toch proberen morgen nog een keertje te klussen.
    gewoon voor de zekerheid.

mocht die vandaag springen is morgen nog niet te laat afhankelijk van wanneer die zou springen en wanneer jullie klussen. eitje is maximaal 24 uur in leven.

ben benieuwt wat je ovu test vandaag zegt.

hopelijk komen mijn testjes vandaag binnen dan ga ik er ook maar weer mee aan de slag want heb al een paar dagen eipijn.
    nu weet ik dat ik dat vaak al heel vroeg krijg inme cyclus en me eitje gerust pas 3 weken later kan springen maar toch voor de zekerheid ;)

ik temp nu ook niet.
    de gyn zei dat ik er het beste mee kon stoppen maar ik temp toch even na een posi ovu test om zeker te weten dat die is geweest zodat ik weet wanneer ik bloed moet laten prikken.

Liefs xx

17. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik zou ook toch nog een keertje boenke boenke doen hoor !

18. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    haha, vandaag ka ni kdat niet meer vragen denk ik. hij is rond 21u thuis van werk en dan moet ik m rust gunnen.

denk ook niet dat er nog iets in zit na 2 dagen klussen en vanochtend potje vol...morgen is hij rond 20.30 thuis van werk, zal ik dan nog een keertje....;)
    Eerder werk hij niet mee denk ik, hij heeft zijn afterZHuis dip...

wat zijn mannen toch erg hè...

ik heb geen ovu testjes meer kom ik net achter...morgen maar ff kopen op weg naar werk en rond 18u eentje doen?

xxxhelena

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    is ook niet erg als je vandaag niet kan klussen.
    maar probeer hem morgen avond maar te verleiden ;)
    alle mogelijkheden kan je beter indekken voor de zekerheid ;)

owje geen ovu test meer dus je kan vandaag niet testen?
    ik zou er morgen indd 1tje doen om te kijken of die al echt negatief is.

mijn ovu testjes zijn vandaag binnen gekomen en natuurlijk gelijk 1 gedaan maar nog verre van positief.. kan ook niet anders op dag 13 met mijn lange cyclussen ;)

Liefs xx

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    je ei is volgens mij geweest helenaaatje !!! joehoeeeeeewwwwww

Deel Deze Pagina