gisteravond laat toch maar een ovutest gedaan, 23u, positief! Mannetje vanancht l;aat terug van werk, vanmiddag aan de klus maar Nu duimen voor mooie stijging morgen! xxxx
wauw super dat je een posi ovu test heb! nu indd goed klussen en hopen op een goede bevruchting! ik duim voor je meis!
had trouwens vanochtend een test gedaan maar helaas negatief heb er niet zo veel vertrouwen meer in.. was er eerst echt heilig van overtuigt dat ik zwanger was ma nu niet meer. ik wacht wel af.. nog 3 dagen!
er is nog niets verloren marijee, positive thinking !!! ben eigenlijk niet zo blij meer dat mijn temp zo snel steeg want vanmorgen daalde hij natuurlijk weer met 1 graad klussen maar helena, you go girl !!!
@Hitchke, Hoog blijven die temp van jou! lekker dat je eitje is geweest. @Marijee, snap het dat jem oed een beetje verlorenhebt, dit zijn altijd lastige dagen, wij steunen je ne denken a je, kop op, het kan alle kanten op. Ik ga Boodschappen doen en dan man wakker maken. Hij was 5 uur terug van zijn werk vannacht. morgenochtend klussen vroeg, heb schoonfamiliedag en moeten 10 uur al op pad, s avonds moet mij man weer werken... Zal ik er zondag aaf nog maar een klusmomentje aan vastplakken? Met zijn rare werktijden is het altijd zo plannen met klussen..nou ja nits aan te doen. Ik doe inmiddels, na een jaar, alles voor een tweede streep al moet ik twee weken wakkerblijven...ik wil ook een *****mooie test! fijne dag meiden!
heejj meiden @hitchke.. weet dat er altijd nog een kansje is maar die teleurstelling komt toch steeds hard aan als de test weer nagtief is.. me vriend is er nog steeds heilig van overtuigt dat ik zwanger ben! en je kaartje ziet er nog steeds mooi uit hoor! die 0.1 graad is geen ramp.. zo te zien is je eitje nog steeds geweest. als je temp morgen ook nog zo is dan mag je er zeker van zijn dat die is geweest! ik duim hard voor je dat je over 2 weken een mooie posi test in handen hebt. @helena.. dankje voor je lieve woorden! heel veel plezier met klussen de komende dagen! ook voor jou draaien me duimen hard dat je straks een mooie posi test hebt!! ik moet er weer vandoor.. mijn zoontje is opeens heel ziek geworden vandaag.. vanochtend heel hangerig en duf en hoge koorts van 39.5! echt vanuit het niets.. gelukkig naar een zetpil ging het beter en kon die weer lekker spelen maar een aantal weken terug heeft hij de 6e kinderziekte gehad en daarbij ook een koortsstuip omdat hij opeens zo hoge koorts had ( dat wil je echt nooit meemaken!!!! dacht dat hij letterlijk in me armen dood ging!) dus ik heb gelijk de arts gebeld vanochtend enmoest gelijk langs komen met hem en ze sluit de mexicaansgriep niet uit! hij heeft vorige week de 1e vactinatie gehad maar die beschermt ma voor 70% totdat je de 2e hebt gehad dus waarschijnlijk is hij 1van de peg gevallen die het toch heeft gekregen ondanks de vaccinatie.. ik ga snel weer me mannetje knuffelen en vertroetelen!! liefs xx
Heee meiden, Hoe gaat het? Hier een beetje vreemd, heb ontzettend veel buipijn denk ik wordt o maar sommige dingen voelen zoo anders. Zouden jullie mischien nog eens naar mijn lijst willen kijken? ziet hij er wel goed uit? en wat betekenen die rode lijnen? alvast heel erg bedankt liefs 2a90bc Ovulation Charts
Hitchke, hoe is je temp? @MArijee, nou sterkte met dekleine zieke. Hoop dat zijn koorts betje wil dalen vanaag. lief zijn voor onzelf, is hetenige wat we kunnen doen (en proberen geduldig te worden, maar dat is niet mijn sterkste kant Gister knalpositieve test, middag geklust. Ga nu mannetje wakkermaken hèhèhè, voor een snelle klussss. We meoten strakjes weg voor schoonfamiliedag en hij moet vanavond werken. Wel zin in hoor. Ben alleen de enige zonder kinderen, zelfs mij nzwager heeft op 42ste nog baby gemaakt, is nu 1. Niet jaloers op hun hoor. MAar wordt sos beetje sip laatste 2 maanden. Dat terwijl ik er juist beter mee om leer gaan. Is een beetje realtiteit geworden dat i kelke maand me weer opbeur en positief maak voor nieuwe ronde. VAnbinnen ben ik heel verdrietig moet ik eerlijk bekennen. Er zijn dagen dat i ker niet aan denk, ben ik lekker druk. Maar paar keer per week heb ik wel een kort verdrietig moment. weet dat ik nog niet moet wanhopen ofzo, maar het durut voor mij heel lang. leef hier al paar jaar naartoe. Jaar terug eindelijk gestopt, man wilde eindelijk. 2 jaargeleden mk door pil heen. blabla, zal niet zo depri doen in de ochtend tegen jullie. fijn dag meiden. Temp net als gister 36.8, zal morgen of maandag wel stijgen denk ik (hoop ik, anders krijg ikecht een crisis Gooi er vandaag in restaurant wel ff nog ovutestje tegenaan, kijken of de piek al voorbij is. (hoezo control freak...schaam) MArijee laat ej ff ween hoe het met de zieke gaat? liefs Helena
goede morgen meiden @wilma.. die rode kruis geeft je eisprong aan.. dus volgens FF is je eisprong op dag 16 geweest en als ik eerlijk ben denk ik dat het ook zo is en je dus pas over 2 weken ongi moet worden. want je temp is pas nu 3 dagen aan het stijgen achter elkaar en nu ook op het moment 0.3 hoger dan je gemiddelde. hiervoor heb je dat niet gehad en dan heb je dus geen eisprong gehad.. je had laatste ook een posi ovu test las ik ergens in een topic.. ik denk dus dat die echt posi was omdat je ei eraan kwam en niet vanwegen een eventuele zwangerschap.. die buikpijn nu zou van een eventuele inestelling kunnen komen??! sorry meid ik weet dat je had gehoopt snel duidelijkheid te hebben maar je eitje is echt pas net geweest. en had trouwens ook gezien dat je heel licht streepje op de zwangerschapstest had maar zou dat niet van je ovulatie kunnen komen?? @helena.. mijn kleine stoere vent is weer koortsvrij .. ik vermoed dat hij al een paar dagen koorts had maar hij was gewoon vrolijk at goed en wou eigelijk alleen niet goed dus dus had hem niet getempt. we zulle zien of hij vandaag nog koorts krijgt. en ik weet zeker dat jullie op een dag echt geweldige ouders zullen worden! snap heel goed hoe je je voelt en ik ben pas in de 2e ronde. ------------ hier temp gedaalt naar 36.9 ga er dus maar vanuit dat ik vandaag of morgen ongi word.. het was wel echt ijs en ijs koud op de kamer vannacht terwijl het normaal gewoon normaal is dus weet niet of het daarvan kan komen maar ik ga er maar gewoon vanuit dat me ongi eraan komt had zo goede hoop deze maand! nieuwe ronde nieuwe kansen Liefs xx
Hoi Hoi, Nou het rare is dat hij volgens de gyn niet vorige week is geweest maar die week daarvoor hij heeft wel een lichte stijging kunnen vinden dinsdag 36.9 en woensdag 37.1, volgens de meting van het ei moet hij echt geweest zijn. Als dit niet zo geweest is dan heb ik nu dus een cyste en is een zwangerschap uitgesloten want dan zij de twee eitjes weer te groot geworden. Ik wacht het maar gewoon af, Je kan niet met een zwangerschapstest een ovulatietest meten maar wel met een ovulatie een zwangerschap. Ik dacht ook dat het mischien wel van de sprong moeten zijn geweest maar dat kan niet. Spannend hoor deze weken voor iedereen en het ergste is gewoon dat je moet afwachten he. Liefs Wilma
@wilma.. wachten is indd het ergste.. ik ben heel benieuwt wanneer je eitje nou is geweest.. ik ken de twijfels als de beste.. heb ook elke cyclus een paar keer vruchtbaar slijm en posi ovu testen alleen is het net 1 keer echt knal posi en de andere keren teststreep even donker als controle streep en me temp gaat erna stijgen dan weet ik dat die is geweest. hoef jij geen progesteron te prikken dan om te kijken of je een eisprong hebt gehad en of het een goede was? lees veel dat dat wel moet als je onder medicatie staat bij de gyn. Ik blijf heel hard voor je duimen! Liefs xx
Wat lief zeg, nee ik heb geen bloed te prikken, ze kwamen er pas na de tweede maand af, ik zit als het waarde in een soort van aanloop na een half jaar geen ze verdere stappen ondernemen, hij heeft mij eerst naar huis gestuurd. Omdat hij volgens mij mischien helemaal overtuigd is dat het zo gaat lukken met 100mg clomid ik heb soms net als jou ook heel erg twijfels, weetje het is gewoon naar om te weten dat je mischien nu wel je eisprong hebt gehad dan weet ik gewoon nu al dat het geen goede maand is geworden, maar dat de twee eitjes zich waarschijnelijk omgooien in cystes (want ze zijn dan te groot geworden) ze waren op de 5e cd 15mm dus volgens de gyn zou hij ongeveer op de 10e dag moeten springen. ik heb wel een verlanging en weer een verhoging gehad, maar niet zo als ik dat nu heb gehad op cd 16 het eitje is dan ongeveer op cd 16 ongeveer 27mm te groot ben ik bang. Nouja er zit echt niks anders op dan wachten, stiekem hoop ik het zo want ik ga trouwen op 18 december en een wens van ons was dat we hopen dat de allerkleinste/n er ook bij aanwezig mag zijn. Maar meid voor jou is het ook spannend zeg hoelang zijn jullie bezig? Liefs Wilma26 en echt bedankt voor je uitleg
Als ik jou was zou ik je tempkaartje nog even wer aan je gyn voorleggen. Als ik kijk naar je keertje is je ei echt pas later geweest. Misschien is het handig om te laten prikken op progesteron om te kijken of je ei echt is gesprongen?
Ik wist zo zeker dat ik mijn eisprong niet gehad heb, wat stom he denk gevoel mischien maar wil jullie even iets laten zien Bekijk bijlage 30534
@wilma, wat lastig. heb te weinig verstand van dat soort dingen om er iets zinnigs over te zeggen...als ik naar je temp kaartje keek dachti k ook cd 16 je ei. Nogmaals het vreselijkste is de onzekerheid, dat je niet weet waar je aan toe bent..hele grote knuff meis. is die foto van je test van de afgelopen dagen? @Hitcke lekker blijven stijgen met die temp van jou! @Marijee, fijn dat je ventje zijn koorts weg is. Dan kvoor je lieve woorden trouwens. De laatste dagen van je cyclus droom je stiekem, hoe nuchter je ook eronder probeert te blijven, een beetje weg naar detoekomst. elke temp daling is altijd ff harde realiteits check. Duim voor je meis. Net terug van hele leuke schoonfamiliedag. Ben de enige van de drie schoondochters zonder kinderen, ook de jongste moet ikzeggen. Ze weten dat ik een jaar terug gestopt ben met de pil. Vod het ineens best lastig vandaag met al die kinderen. Lastig is verkeerde woord. werd gewoon af en oe vanbinnen beetje sentimenteel. Ben superdol op de kinderen. maar dan zie ik de kleinste van mijn schoonzusje, die is de jongste van 4, 2 jaar, lekker rondlopen.. En dan denk ik (heel afgezaagd misschien), waarom ik niet. een schoonzusje heeft er 4, ander 2. ik duim voor ons lieverds! tussendoor nog ovutestje gedaan, lijntje was lichter dan gister, buikpijn is weg, kreeg het net superwarm/opvliegers. Denk dat ei is geweest. hoop dat mijn temp stijgt morgen. We zien het wel. liefs en knuffel, Helena
@marijee, zie dat je weer graadje omhoog bent met je temp, UP!die temp van jou! hier 37.1, maar heb uitgeslapen tot 13u. Niet helemaal betrouwbaar dus. Om 7.30 even wakker en was temp 37.2. Maargoed heb ook wijntjes gedronken gister, dan is temp altijd iets hoger. Zal het morgen wel zien of hij echt gestegen is. Denk dat ei is geweest
heejj meiden @helena.. indd weer 0.1 hoger! ben benieuwt naar morgen ochtend. nog geen ongi maar helaas wel weer een dikke negatieve test en dat met de clear blue+ test.. zijn de nieuwe die je vanaf 4 dagen voor NOD kan gebruiken dus ik ga er gewoon vanuit dat me temp morgen ochtend daalt en ik ongi word. heb sinds gister avond opeens vruchtbaar slijm baarmoedermond zit wel echt pot dicht dus ei is het niet en dat kon ook niet want heb hem echt zeker weten gehad 13 dagen geleden.. af en toe is het slijm was rozig maar meestal gewoon wit/doorzichtig. ik wacht morgen wel gewoon af. ik denk indd dat je eitje is geweest aan je temp te zien.. je temp zal indd wat hoger zijn van de wijntjes en laat wakker worden maar denk wel dat je temp anders ook hoger was.. ben benieuwt morgen ochtend! @hitchke..jij hebt een mooie temp dip zo te zien! eitje van helena is denk ik niet op dag 16 geweest omdat je temp dan minimaal 3 dagen 0.3 hoger moet zijn dan voor je ei en dat is het bij haar nog niet geweest. liefs xx
heejj meiden helaas ben ik vannacht zwaar ongi geworden en gelijk halve nacht wakker gelegen met krampen op naar ronde 3.. had er zo veel vertrouwen in deze ronde.. maar helaas heeft nu zelfs me gevoel me voor de gek gehouden terwijl ik er zo van overtuigt was dat het raak was doordat ik hetzelfde gevoel had als bij de zwangerschap van me zoontje.. mjah.. nieuwe ronde nieuwe kansen! Liefs xx