Hallo allemaal, willen jullie eens kijken naar mijn kaartje? ben aan de clomid geweest en kreeg daar cystes van. dit is weer mn eerste cyclus zonder medicijnen(clomid) ik zit nu in ronde15....zucht..... FF zegt dat ik misschien een eisprong heb gehad. mijn cyste was op dag 7 nog niet helemaal weg maar wel ingezakt. De gyn zegt dat ik ondanks de cyste nog wel een eisprong kon krijgen. Ik had op dag 10 wel heel precies op één plek in mn onderbuik een soort pijn. dit hield een poosje aan en verdween toen weer een dag of drie later had ik iets spotting bij het afvegen en vandaag weer één keer wie kan er iets van zeggen??? mijn lijst 2b9cd4 Ovulation Charts liefs Nenna
hoi nenna eerlijk gezegt aan de hand van je temp denk ik niet dat je al een eisprong hebt gehad. hij is niet minimaal 0.3 gestegen met de dagen voor dag 10. omdat die 2 dagen lager was heeft ff hem op dag 10 gezet omdat die toen weer steeg maar hij stijgt niet echt boven het gemiddelde uit. de 2 dagen dat je temp zo laag was had het ook goed koud kunnen zijn buiten of je had bijvoorbeeld een t-shirtje aan in plaats van een lang mouw shirtje dat beinvloed je temp al. de pijn die je voelde kon dat niet het verder dalen van de cyste zijn? en gebruik je ook ovulatie testen? misschien is dat een idee? ik wil je wel echt heel veel succes wensen en ik hoop echt dat het snel raak mag zijn voor jullie. liefs xx
hoi nenna, ik denk hetzelfde als marijee, duurt nog even denk ik. misschien inderdaad geen slecht idee ovutesten te gebruiken deze maand, dan heb je wat houvast in je onzekerheid van dit moment. @Marijee, bij mij begint ovupijn ook altijd al heel vroeg, op dag 10 deze maand, heeft dus 2 weken geduurd... @hier, gister niet mee geklust maar temp was 37 vanochtend dus mijn ei is dinsdag geweest. Maandag tegen 00u geklust en de avond ervoor rond die tijd ook. Is genoeg denk ik. pffffff blij dat ei weer achter de rug is... xxx
goede morge lieverds @helena.. super dat je eitje is geweest en jullie hebben indd goed geklust.. nu hard duimen dat het eitje en het zaadje dikke vriendjes aan het worden zijn! bij mij begon me ovu pijn nu zo'n 4 dagen geleden en ook echt hele pijnlijke steken in me linker lies. zo duidelijk heb ik het nog nooit gevoelt dat het eitje aan het groeien is. mjah het blijft wachten op een posi ovu test. @wilma.. ik zie dat je je eerste echo hebt gehad en dat het hartje klopt GEFELICITEERD MEID!!! en nu lekker gaan genieten he van dat mooie wonder in je buik. Liefs xx
Spannend Marije ik hoop het hoor deze periode Helena wauw wat een goed nieuws Dankjewel voor de felicitatie wij zijn heel blij de kans dat het nu mis zal gaan is ietsjes kleiner nog blijft het spannend maar we zijn heel erg blij Hitcke hoe is het? en met de baby je bent echt al mooi ver Iedereen een heel goed weekend dikke kus
@wilma, als eerste van harte gefeliciteerd!!!! toen je dit topic opende ging je temp niet omhoog zei je... Ik heb precies hetzelfde, weet je toevallig hoe dat kan? Mijn ei was op CD 16 had een super de super posi ovutest dag ervoor en heb hem ook zeer zeker gevoeld. en mijn temp blijft dus ook laag! (FF en temp laten dus geen ei zien) Bleef jou temp ook laag in de maand dat je zwanger raakte? Liefs
Lieve Mamaprinses, Idd dat klopt bij mij is de ei toen later geweeest toen ik zwanger bleek is de tempratuur wel omhoog gegaan, maar dacht ook dat het niet gelukt was die maand het waren nog geen knal knal testen maar wel duidelijk toch is mijn eisprong later geweeest Bij jou zou dat ook heel goed kunnen hoor, heb je je temp kaartje en je testjes? zullen we eens mee kijken?
hoi mamaprinses. als ik naar jou kaartje kijk dan denk ik niet dat je een eisprong hebt gehad. je temp hoort echt minimaal 0.3 te stijgen 3 dagen na je eisprong ten opzichte van je temp voor je eisprong. maar ik zou eerst is dag 2 van het tempen die rare hoge temp weghalen uit je kaartje daardoor raakt FF ook in de war. het is natuurlijk niet zeker of die wel of niet is geweest maar aan de hand van je temp zeg ik dat hij niet is geweest. helaas geeft een positieve ovulatie test geen garantie voor een eisprong. het geeft aan dat je eitje op het punt staat te springen maar of die dat ook werkelijk doet is pas zeker wanneer je temp mooi is gestegen. ook dat je je eitje hebt gevoelt geeft geen garantie. ik spreek uit eigen ervaring want ik heb meerdere positieve ovulatietesten in 1 cyclus dus ik moet ook echt aan de hand van me temp kijken of die echt is geweest. Liefs xx Marije
hi mamprinses, ik sluit me bij marijee aan. Ik heb een cyclus zonder ei gehad, leek ie steeds te stijden om vervolgens wer te zakken en had ook ronsd de dag waarop ik meestal mij ei heb een dikke posi ovutest. hier is ei echt geweest, mijn temp is lekker hoog, is geen garantie zoals ik na meer dan een jaar inmiddels heb geleerd... duimerdeduim voor ons allemaal, 31 mrt-1 aprikl is mijn nod... hoop dat ik de mmm kan ontspringen... Vorige week heeft vriendinnetje een mk gehad met 8 weken, heel lullig. MAarja ze was wel na 3 maanden zwanger...sorry weet dat ik dat miet mag zeggne, t is niet aaridg maarnaast mij nmedeleven krijg ik dus ook die gedachte... xxxx
Ik zal eens proberen mijn vloed weg te halen en ook mijn hoge temp (koorts en ziek) maar weet echt 100% zeker dat mijn ei geweest is, want ik sta echt op de kop van de pijn ik moet me dan echt aan iets vasthouden of zitten anders zak ik in elkaar (en heb best een hoge pijngrens, als lijkt dat niet zo haha) En toevallig had ik me vriend aan de tel toen mijn ei sprong en die vroeg nog waar er brand was (haha) en ik heb vaak een ruime week na mijn ei 1 of 2 dagen cervixslijm (altijd gehad) Maar temp was vanochtend weer iets hoger..... ovu testen heb ik trouwens niet meer, dus kan ze niet laten zien. Lief trouwens dat jullie allemaal zo snel reageren!!!!! Liefs J.
Dank Hitcke ja hij is lekker aan het stijgen.... In november had ik een dergelijk kaartje, prachtig stabiel en hoog, dat liep op niets uit helaas... Zit nu op 12dpo en merk niets. Maar misschien heeft dat met mk te maken, voor de mk had ik al een week voor nod last van mijn borsten. Sinds mk heb ik rond ei ineens last van mij n(.)(.) Niets behalve dat ik al een week verstopt zit excuseer... mijn nod komt steeds dichterbij, gelukkig heb ik een verschrikkelijk drukke week vor de boeg en kan ik er niet te vaak bij stilstaan. mijn nod is 31 maart of 1 april, duim voor me meiden! Hoest emt de buikjes van Wilma en Hitcke? MArijee, hoe gaat eht met jou? XXX
Hey lieve Helena, Jeetje wat vervelend dat het allemaal zo onzeker is ik hoop dat het voor jullie gauw raak mag zijn, en natuurlijk ook voor alle anderen en niet te vergeten Marije gaat alles goed met je meid? Hier gaat het goed de echo was mooi en met ons buikje gaat het goed groeid lekker zal er strakjes wel een foto van maken haha en als jullie het vervelend vinden dat zwangeren kletsen dan moeten jullie het eerlijk zeggen hoor. Bekijk bijlage 61761 Een hele dikke knuffel en dikke kus Wilma
heyyy Wilma, Wat leuk de eerste buikfoto! Ja het is die onzekerheid die me soms echt beetje gek maakt... Ik wilde nog iets aan mi nverhaal toevoegen, een aantal dagen na ei heb ik een paar dage nbuikpijn gehad samen met hele vervelende rugpijn. Verder ben ik al een week steeds heel vroeg wakker? Ach ja, ik mag niet teveel hopen van mezelf... xxx
Jeetje wat spannend ja die lage rugpijn kan heel goed passen bij een beginnende zwangerschap het laatste wat ik wil is jou valse hoop geven. je kan zo testen meid ik hoop het voor jullie, waneer moet je weer naar het ziekenhuis? of hoef je niet meer terug te komen? Het zag er allemaal heel mooi uit he? Dikke kus
heejj lieve meiden @helena.. je kaartje ziet er echt super uit. mijn duimen draaien non stop voor je! en die lage rugpijn en buikpijn in combinatie met steeds vroeg wakker klinkt mij heel bekent in de oren van de zwangerschap van kian. elke ochtend was ik standaart rond 7 uur wakker en het maakte niet uit hoe laat ik ging slapen om 7 uur was ik klaar wakker en kon ook met geen mogelijkheid meer in slaap komen. ik wil je net zoals wilma zegt geen valse hoop geven maar ik hoop het zo voor je meis! @wilma.. wauw wat een mooie eerste buikfoto.. je hebt al een mooi buikje. fijn te horen dat alles goed gaat en ik hoop dat je ook echt lekker aan het genieten bent. hier gaat het goed.. ben nog steeds op zoek naar me eitje. doe elke dag een ovu test maar helaas nog geen eitje gevonden. ik blijf rustig doortesten tot ik een positieve heb en dan hopen dat me eitje ook echt springt. 1 ding is zeker.. me cyclus is weer lang! hoop nu eigelijk maar dat ze iets in me bloed kunnen vinden straks anders ben ik heel benieuwt wat de gyn wil doen. Liefs xx
Lieve Marijee Spannende maand weer ook voor jou ik hoop echt zo voor jullie dat het ook voor jullie raak is deze maand, wij kijken ook graag naar jou kaartje en testen hoor. En moed houden he, ik wens jullie een heel fijn weekend en bedankt voor het kijken naar mijn foto wil het heel graag met jullie delen Dikke kus
JE moet zeker op bepaalde momente nvan je cyclus bloed laten prikken, toch? Hoop dat ej meer duidelijkheid krijgt want dit schiet ook niet op. De buik en rugpijn kreeg ik 3 dagen na mijn ei en hield ongeveer 4 dagen aan, nu is het weg. Vroeg wakkerworden is sinds een weekje maar heb ik wel eens eerder richting NOD last van gehad. Maar wie weet Zou te mooi om waar te zijn... gelukkig werk i elke dag tot volgende week zondag en is er genoegafleidng xxx