Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Iedereen een fijne paasdag, ohw lieve Marije wat ben ik blij dat je cyclus iets korter is dan de vorige keer.

Dikke kus allemaal

2. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi lieverds,

HEbben jullie een fijne paas gehad?
    Ik heb me PROPvol gegeten, 2 avonden familie etentjes, was net een kilotje kwijt, die zit er nu dus weer aan...

:(

Morgen de hsg, ben heel zenuwachtig...
    dan nog 2 weken voor het afrondinggsgesprek met de gyn, dan moet ik in mei kunnen beginnen, al met al heeft alles dan zo'n 5 maanden geduurd....

ben het wachten echt zat..

xus

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj lieve helena..

ik heb ook een hele leuke pasen gehad.. mijn ouders waren er de eerste paasdag en 2e paasdag kwam de zus van me vriend langs en Kian heeft voor het eerst een eitje geschildert.
    al zat er meer op het blad van zijn kinderstoel dan op het eitje maar het gaat om het idee ;)

mijn temp is echt mooi hoog en heb de afspraak van de gyn verzet.
    die staat nu op 22 april dus de eerste week van me nieuwe cyclus.
    moet vrijdag bloedprikken voor me progesteron mjah weet de uitslag pas maandags.

echt heel veel succes Helana morgen met de hsg!
    nog even en de lange weg komt tot zijn einde.

dikke knuffel xx

4. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @ meiden

sorry meiden dat ik hier zo weinig passeer maar heb het super druk weer op men werk en mijn weekend kom ik bijna niet meer toe aan het opzetten van de computer, merk echt wel dat ik moet uitrusten van de week in het weekend !!

hoe ist hier met jullie ?

helena hoe was hsg?
    marijee vertel hoe gaat ie ?
    wilma ???

5. ProudMom28

Meid neem je tijd, ik snap wel dat je hier graag mee wilt schrijven maar soms gaat dat even niet, jij moet alle tijd voor jezelf nemen en als het even niet gaat. jammer dan haha.

Hoop dat het verder allemaal goed gaat, je begint nu ook al een heel mooi buikje te krijgen vast en zeker wil je het showen haha

Hier gaat het goed beetje last van de galstenen die moeten verwijdert worden en dat gaat heel mischien gebeuren via de darmen als het goed is krijg ik volgende week bericht ik moet dan naar een internist chirurg en gynaecoloog. Volgens mijn dokter moest het op zeer korte termijn hij vond dat er echt haast bij was want mijn urine is soms groen of heel donker ik had wat koorts en kan bijna niks verdragen met eten, ik vind het vervelend maar wat moet dat moet in het ergste geval wordt het een narcose

Verder is het hier ook druk mischien dat ik straks ook minder tijd heb om te krabbelen, maar ik denk altijd aan jullie

Marije hoe gaat nu? blijft je temp mooi hoog?
    Ik hoop het zo he

En Helena hoe was de hsg? spannend zeg ook voor jullie hoop ik dat het gauw mag gaan lukken. zijn we mischien toch nog even samen zwanger ;)

Sorry voor mijn lange verhaal wilde het echt even kwijt.

Liefs X Wilma

6. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    amai wilma, das niet leuk hé dat je dit nu juist NU moet meemaken... tja als het de beeb niet schaadt is het mss wel het beste voor jou en natuurlijk ook voor beeb ............

7. ProudMom28

Ja idd dat vind ik ook hoor, als ik narcose kan voorkomen dan doe ik dat natuurlijk. gezond zal het niet zijn voor de baby en ik zie er ook erg tegen op ben altijd zo bang dat ik niet meer wakker wordt stom he

Dikke kus

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @hitchke, op de helft alweer, wat gaat dat toch vlug eigenlijk.

@Wilma, jeetje meis wat heftig. Snap dat ej narcose als het even kan wil vermijden, vinddat soort dingn ook altijd griezelig.

@Marijee, 22 pril bloedprik en wanneer krijg je de uitslagen precies. Hoop zo dat je wat meer duidelijkheid kunst krijgen hierdoor.

@hier
    de HSG deedecht heel erg zeer bij mij. van te voren dikke pijnstiller gekregen en een voro erna, meot er niet aan denken hoe het geweest zou zijn zonder...
    Ze doen een slang inje met een soort borrelglaasje eraan, die zetten ze op je baarmoedermond en zuigen je vacuum, daarna spuiten ze door de slang de contrastvloeistof, heel koud e ook erg pijnlijk.
    Vrpleegster en arts waren heel aardig en stelden me erg op mijn gemak. Veel kramp en rugpijn gehad erna, lekker op het balkon met tijdschriftjes i neen ligstoel en vertroeteld door mannetje restvan de dag.
    Alles was in orde trouwens, dit was de laaste stat voor de afspraak met gyn, kan niet wachten om te beginnen, dit wordt de laatste rond 'zelf klussen'

geniet lekkervan het zonnetje!

liefs
    (zien jullie de berg pendels, wie weet!is allemaal voor de zomerperiode)

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

super dat alles er goed uit zag maar wel minder van de pijn :(
    heb je nu nog last of niet?

ik heb gister bloed geprikt voor de progesteron daar kan ik maandag voor bellen.
    aankomende vrijdag is me NOD en als het niet raak is en ik ben ongi moet ik 19 april bloedprikken en dan 22 april naar de gyn om de uitslag door te nemen en bespreken wat we kunnen doen.
    dus ik ben heel benieuwt. eerst nog even 6 daagjes tot me NOD wachten.

en wat moet dat voor jullie een fijn gevoel zijn dat dit de laatste ronde zelf klussen is.
    straks eindelijk een goede kans hebben op snel zwanger te zijn van een prachtig wondertje.

fijn weekend allemaal..

dikke knuff xx

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen lieve meiden

ik kon me vanochtend niet meer inhouden om te gaan testen en zie het resultaat :D:D

Bekijk bijlage 65046

ik ben zo blij!!!

lieve helena.. ik hoop zo dat je mij snel mag volgen.
    hele dikke knuffel!!

dikke kus xx

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MARIJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR

ZIT HIER MET TRANEN IN MEN OGEN,ben zo blij voor je....

helena nu jij nog meid, zal wel lukken..........

12. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    wat zeiden je pendels marijee?

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dankje hitchke.. je bent een lieverd!!

de pendels hadden het bij mij allemaal fout.., ik had er 3 voor mei en 1 voor augustus!
    geen 1 voor deze maand dus zo zie je maar ze kloppen lang niet altijd ;)

14. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    jeeetje MArijee!
    ben ik ff paar dagen niet op het forum...

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat goed zeg, had je een vermoeden?

---------------------------------------------
    @hier, ik verwacht binnen nu en een kleine week mijn ei.
    begin vandaag met testjes, dit is het laastste zelfklussen ei, hoop op een klein wonder...

volgende week is de afspraak al, en dan...ga ik voro het eggie.

hopelijk mag ik me vlug bij jullie aansluiten!

xxxHelena

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj lieve helena..

ja ik voelde me eigelijk al een paar dagen zwanger.. precies hetzelfde als bij kian alleen dan geen maagzuur wat wel erg fijn is maar maakt me ook gelijk weer onzeker maar me gevoel zegt dat het allemaal goed zit dus daar moet ik maar op vertrouwen.

me testen worden gelukkig ook mooi donkerder.. die van dinsdag was een mooi streepje maar wel lichtjes en die van woensdag ochtend al ruim 2 keer zo donker.. morgen ochtend test ik weer op me NOD en dan hopen dat die ook weer donkerder is.

11 mei me eerste echo al bij de gyn.

voor jullie komt een echte goede kans op een mooi wondertjes steeds sneller in de buurt!!
    en ik weet zeker dat je ons snel gaat volgen.
    ik ga echt kei hard voor jullie duimen!

liefs xx Marije

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey ladies,

helena: het komt steeds dichterbij, nog even geduld ;)
    marijee: wanneer ga je naar ha ?

ik ben vandaag 20 weken ladiesssssssssssssss :D

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heej hitchke..

gefeliciteerd!! met je 20 weken.
    wanneer heb je de 20 weken echo?

ik hoef niet naar de HA.. heb ze gewoon gebeld dat ik zwanger ben dan houden ze er rekening mee als ik een keer kom en moet medicijnen hebben. je bent niet verplicht om langs de huisarts te gaan.. heb nu 11 mei me eerste echo bij de GYN en daarna word ik als het goed is doorverwezen naar de verloskundige maar omdat ik onder controle bij de gyn stond doen hun de eerste termijn echo.
    is niet zeker of ik naar de verloskundige ga want mijn vriend heeft een erfelijke hartafwijking die alleen aan de mannelijke kant voorkomt in de familie maar is toch wel even een extra dingetje wat in de gaten moet worden gehouden.

pff mijn gewone jeans zitten nu al niet meer lekker.
    ik heb allemaal van die lage modelletjes dus dat drukt lekker in je onderbuik.. dus ik zit snel aan de zwangerschapskleding.

18. ProudMom28

Goedemorgen lieve meiden,

Ik ben opgenomen geweest met galstenen is helemaal uit de hand gelopen mijn lever trok het moeilijk en ik werd geel en heel ziek kon niks meer eten alles kwam er weer uit ik heb in totaal 8 dagen in het ziekenhuis gelegen, het is een heel lang verhaal maar even te emotioneel om alles te vertellen. er staat over ongeveer 3 4 week een operatie te wachten ik heb vorige week al een ercp gehad (google maar eens lastig uit te leggen)

Maar wild even weer bijlezen en dan lees ik een heerlijk bericht Marije is zwanger jippie wat goed zeg, hee moet even iets zeggen je zei dat de pendels geen gelijk hadden maar reken eens terug als je nu 4 week zwanger bent dan ben je in maart zwanger geraakt ;) niet dat ik mijn gelijk wil hebben hoor maar dat is wel de eerste dag van de laatste menstruatie en wordt dacht ik al meegerekend als zwangerschap?
    heerlijk super hoor gefeliciteerd vind het echt super

Nu lieve Helena nog lieverd gaat alles goed met je?

Hitcke waneer had je de 20 weken echo? gaat alles goed?

Liefs Wilma

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@wilma.. jeetje wat een verhaal zeg :(
    gaat het nu weer wat beter? en gaat ook nog alles goed met de kleine? jij bent ook alweer bijna 12 weken!

ik ben net in april zwanger geraakt ;) had op 2 april mijn eisprong.. maar dat maakt ook niet uit.. heel veel pendels van jou zijn wel uitgekomen bij andere meiden!
    zou je voor mij is kunnen pendelen voor het geslacht? als je je daar goed genoeg voor voelt hoor anders komt het later wel een keertje..

@helena.. hoe gaat het met jou? deze week heb je een afspraak bij de gyn toch? nog even en dan is het voor jullie ook zo ver het is al bijna mei!

@hitchke.. wat ben je stil? hopelijk gaat alles goed?

hier gaat het goed.. voel me eigelijk best goed alleen heel erg moe aan het einde van de middag en sochtends elke keer tussen 6 en 7 wakker en gewoon niet meer kunnen slapen pff soms best verustrerend.
    testen zijn nu even donker als de controle streep dus ze knallen echt van het scherm :D
    en ik heb 6 mei me eerste echo! heb een afspraak gemaakt bij een echo bureau voor een echo.. kost 35 euro maar dan kunnen we wel zien of alles goed is want 8 mei hebben we een verjaardags feest van me oma en weet nu al dat ik dan me mond niet kan houden dus wil ik graag weten of alles goed is.. ben dan 6.6 weken dus het hartje zou dan moeten kloppen.. en dan 5 dagen later op 11 mei weer een echo bij de gyn.

liefs xx

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    heeeey meiden,

met mij nog alles top hoor !!! donderdag heb ik mijn 20 weken echo normaal gezien... en weet ook mss EINDELIJK het geslacht... ik wil echt zooooooooooooooo graag weten wat het is !!!

en natuurlijk ook of alles goed zit...........

@wilma, ook niet leuk om je zwangerschap zo te beginnen... ja marijee die kwaaltjes gaan nu allemaal beginnen hé... ik zit momenteel wel echt in een zalige periode... voel me goed, mooie buik... alles perfect ok !!!

@helena alles cava ???

Deel Deze Pagina