marijee, nu kan je beginnen genieten van je zwangerschap, al geniet ik ook pas vanaf 20 weken echo..........!!!
wauw helena wat ziet jou temp kaartje er super uit.. ik druf het haast niet te zeggen maar ik denk dat je maar eens een testje mag gaan doen je zit nu 14 dagen na eitje en dan zo hoge temp dat is echt super. @hitcke.. eigelijk geniet ik al volop. soms wel een beetje onzeker maar dat hoort er bij maar de meeste tijd geniet ik echt. moet alleen wel zeggen dat het totaal anders is dan de eerste zwangerschap toen was ik er echt heel veel mee bezig en nu heb ik natuurlijk al kian waar ik de hele dag druk mee ben. liefs xx
net een kv test gedaan, negatief... temp is 37.2... zal ik overmorgen nog maar s proberen... zit er ff doorheen...
medien sorry voor de vele ego berichten hoor.. Overigens geen opgezette borsten, had ik vorige keer wel. gisteravonden nu ochtend pijn onderbuik, anders dan ongi pijn, drukkend gevoel alsof er iets duwt, ook pijnlijk. Temp is nog steeds hoog... Gisteren op nod negatief getest, zal ik maar gewoonwachten dat i kweekje overtijd ben? IS het zo dat vanaf de innesteling er pas flink HCG word aangemaakt of heb i kdat verkeerd? Dus dat een late innesteling meestal ook late posi test is? xxxhelena
heejj kieve helena.. wat balen van die nega test je temp ziet er zo mooi uit! ik denk dat je gewoon moet kijken wanneer jij er aan toe bent om weer te testen. en het klopt indd wat je zegt.. je gaat pas HCG aanmaken na de inestelling en bij een late inestelling ook een late posi test. ik blijf heel hard voor je duimen! dikke knuffel.
Ik ga even een paar dagen wachten meiden... durf niet meer te testen...stom hè.. temp is idd weer iets omhoog, heb echt het idee dat ik gewoonweg niet ongi ga worden, heb hier en daar wat steekjes in liezen maar echt geen enkel ongi kwaaltje. Ik kan me vanalles in mij nhoofd halen maar als je temp hoog blijft wordt je niet ongesteld...durf er gewoonweg niet op te hopen. gister en eergister dutje op de bank gedaan. wanneer hebben jullie ook al weer positief getest? als ik durf ga ik donderdag testen dan ben i kvrij. duimen jullie voor me? Wat voelden julli die eerste weken? XXXX
heejj lieve helena.. ik teste al best vroeg (3 dagen voor nod) maar ik weet dat ik snel hcg aanmaak dat had ik bij kian ook. ik voelde tot week 5 bijna niets alleen wat steekjes en lichte ongi krampjes en was heel erg moe.. pas midden de 5e week werd ik misselijk. ik duim echt heel hard voor je! waarom laat je anders geen bloedtest doen bij de gyn? ik heb vanmiddag weer een echo! ben zo benieuwt of het er al wat anders uitziet en hoeveel het gegroeit is. dikke knuffel
Hey lieve allemaal, Jullie zullen wel gedacht hebben van waar blijft Wilma toch? wij lagen weer in het ziekenhuis wij zijn vrijdag geopereerd, en zijn nu weer thuis het gaat nog niet makkelijk allemaal maar met ons kindje gaat het goed die heeft de operatie goed doorstaan, en mijn galblaas is verwijderd Lieve allemaal een dikke kus en knuffel
temp is omlaag gegaan lieve meiden.... vanochtend ook getest, negatief. Zal morgen wel ongi worden. ben heel verdrietig... xxx
nee had het zo voor jullie gehoopt dat je nog net de behandelingen kon ontlopen.. hele dikke knuffel meid.
hoi meiden, nou net follokelmeting gehad, 2 van 17 mm en een paar iets kleinere. Dus net geen overstimulatie. Morgenavond om 23u haal ik de pregnylprik in het zhuis, donderdag de IUI, echt spannend. Ik ga een dubbele eisprong krijgen, elke kant 1tje. normaal had ik rond dag 23 pas een ei, dit gaat zooo snel voor mijn gevoel. helaasi s er bij iui 10% kabs maar iopzwangershap, maargoed meer dan dat we nrmaal zouden hebben. bij zwangerschap, 20% kans op tweeling bij deze behandeling. Ik durf nergens op te hopen. xxxxx
heejj lieve helena en de rest van de meiden sorry dat ik zo tijd niet ben geweest.. ik was echt kappot elke dag en had gewoon niet de puf voor het forum.. sorry!! @helena.. jeetje meid wat spannend nog 1 weekje. hoe vond je de iui? was die pijnlijk?? ik hoop het zo dat het raak is.. en wie weet wel van een prachtige 2ling. ik duim echt heel hard voor je! @hitchke.. jeetje jij bent alweer 27 weken. hoe gaat het met je? voel je het kleine ventje al goed hard schoppen? @wilma.. hoe gaat het met jou?? jou hebben we ook al een tijdje niet gezien. hopelijk gaat alles goed. -------------- hier gaat het beetje bij beetje steeds beter.. ik ben echt heel erg misslijk geweest de eerste weken.. met 9 weken werd dat gelukkig echt stukken minder en de vermoeidheid lijkt nu ook wat minder te worden.. voel me ook weer uitgerust als ik wakker word en dat is echt lang geleden.. als het goed is is de kleine nu bezig over te schakelen naar de placenta en daardoor nemen de klachtjes af. dinsdag weer controle bij de VK + termijnecho heb er echt zien om ons kleintje weer te zien. heb al 3 goede echo's gehad hoor dus ik ben niet meer zo zenuwachtig of het hartje nog wel klopt heb er nu gewoon echt zin in en ik krijg elke controle een echo morgen alweer 11 weekjes. dikke knuffel voor jullie allemaal.
hoi meiden, even een update: niet zo'n leuke helaas; Ik had zojuist een korte evaluatie met gyn over de telefoon ivm uitslagen zaad iui 1 en 2. 1 milj is de ondergrens, iui1 was 1,1 en iui2 was 0.4 milj(!!!) lab zei zaterdag net aan 1 milj, niet dus, minder dan de helft. Volgens gyn was die tweede zo laag omdat eerste deel kwak ernaast was gegaan, daar ziten de beste en meeste in. Met die getallen heeft iui bijna geen meerwaarde. Ik heb veel nagedacht laatste tijd. heb erg last vna de horomen ea andere dingen omtrent de iui, de tijd, de stress etc. Vind het misschien niet waard om nog 5x door dit proces heen te gaan voor iets wat een minuscule kans iets groter maakt. Doe mij dan maar een zwaar traject en een grote kans. Gyn zegt dat door mij leeftijd en gezonde lijf we dan een erg grote kans maken met ivf. Zeker omdat ik al 2x spontaan zwanger ben geraakt in de afgelopen 3 jaar (1x dec 09, 1x door pil heen in 2007, helaas mk) Ze verwijst ons door en omdat we dan toch moeten wachten proberen we na de zomerstop nog een iui. Enb zo verleg je elke keer je grens met die verdomde mmm. Voel me net een legbatterijkip. Krijg vna de pregnyl trouwens een soort barbietieten. Vorige keer kreeg ik er hoop van, nu weet ik helaas dat t gewoon door de spuit komt en niet door een zwangerchap.. xxxhelena