Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    oh balen marije !!! ocharme... maar probeer weer met goede moed ertegenaan te gaan !!! je kan nog altijd voor een 2009 kindje gaan hé !!!

ik heb echt wel een serieuze dip !!! is da wel normaal meiden???

2. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ Hitchke, denk niet dat ej je zorgen moet maken om 1 dipje op 5dpo, zou zelfs een vroeg innestelingsdipje kunnen zijn...ongi wordt in ieder geval nog net, den kdat je temp morgen wel weer omhoog zal gaan.

Dacht eerst ook bij mij op cd16 ei, maar had pas daarna positieve ovulatietest, dus houd afgelopen zaterdag maar aan als ei dag.

@lieve Marijee,wat onzettend kut, dikke knuff jou kant op! Zeker zo midden in de nacht heftig ongi worden is extra pittig o mee om te gaan. Extra lief zijn voor jezelf, hoop dat je snel door ergste rotgevoel heen bent, zodat je weer op kunt laden voor nieuwe ronde.

Hier 37 vanochtend, ei is denk ik wel geweest. vannacht nog even geklust. Maar den kdat eht zo wel voldoende is geweest(voor eventuele baby natuurlijk:)

liefs Helena

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    dan kan je weer even relaxen helena,
    heb dat altijd na de klusweek, zo iets van even rust............
    haha

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Zeker weten Hitchke, terwijl ik klussen allesbehalve vervelend vind:) maar dat verplichte vlug tussendoor, ojee ei komt eraan, hup nog een keer voor de zekrheid, o ei nog nietgeweest toch nog doorklussen, maarik ben moe, maar je wil toch een kind, maakje maarzin, okeee dan......
    enzovoorst enzovoorts

Dat haalt t plezier er wel beetje uit ja. Moet zeggendat we na een jaar proberen wel een wat ander sexleven hebben gekregen helaas...

Vond dit trouwens op ff over dip in je lf:
    A single temperature point doesn't usually carry much significance on its own as individual temperatures can be affected by so many factors, both hormonal and non-hormonal. What you are looking for are trends and patterns over time.

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    owkay, is wel eerste keer sinds stop anticonceptie dat ik zo een diepe dip heb moet ik zeggen

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

bedankt voor jullie lieve woorden dat doet me goed :)

@hitchke.. die dip kan zoals helena ook al zegt ook een goed teken zijn van een inestelling!
    er is uit onderzoek gebleken dat 85% van de vrouwen die een diepe dip hebben zwanger zijn..
    ik duim voor je!

@helana.. ziet er indd naar uit dat je ei is geweest!
    ook voor jou draaien me duimen overuren ;)!

-------------

hier nog steeds erge krampen maar Kian laat me niet echt rustig aan doen haha.. die is vandaag in een bui dat hij alles doet wat niet mag!
    dus vanavond maar even lekker uitrusten en vroeg me bedje in met een warme kruik.

ik vind het soms echt moeilijk om te zeggen dat ik het erg vind dat we naar ronde 3 gaan want lees zoveel meiden die al zo veel langer bezig zijn zoals Helena.. dan denk ik echt van wij zitten PAS in ronde 3..
    ik gun het iedereen echt zo! wou dat zwanger worden gewoon een stuk makkelijker zou zijn voor iedereen, dat iedereen een keer dat gevoel van zwanger zijn mag mee maken en zo mooi klein wondertje in je armen mag vasthouden.
    vind het zo oneerlijk dat het voor veel mensen met zo veel moeite gaat en het voor sommige helemaal niet is weg gelegt.
    is gewoon oneerlijk!

en dan voel ik me gewoon rot omdat ik me zo rot voel omdat we naar ronde 3 gaan ( snappen jullie het nog? ;)) terwijl ik bij me zoontje onverwachts zwanger ben geworden en nu ook nog helemaal niet lang bezig ben.

7. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Heeel veeel toi toi toi voor de volgende ronde en dat gaat vast je maand worden. hou de moed erin meid.

ik kom straks achter je aaan want ik ben helaas ook niet zwanger, zoals jullie mischien weten ben ik zo nu en dan een beetje paranormaal, en vorige maand kreeg ik het gevoel niet zwanger te zijn nu nu gisteren net weer. Ik weet heel erg zeker dat dit klopt en wacht rustig af tot de regels er door komen.

Liefs Wilma26

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ah wilma echt? spijtig, dacht dat we samen weer even konden hopen tot NOD.... ik hoop dat je gevoel je bij mij niet in de steek heeft gelaten...

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @wilma.. jeetje meid ik had het zo gehoopt voor je :( er is natuurlijk altijd een kans maar gevoel zegt normaal indd heel veel.
    ik blijf toch stiekem een beetje voor je duimen!
    ik hoop zo dat het snel raak is voor je en dat je volgende maand wel het gevoel hebt dat je zwanger bent.

hele dikke knuffel van mij!

10. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

thanks meiden heel erg lief van jullie dikke kusss en knuffel.

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hallo meiden,

temp is terug gestegen maar niet spectaculair !!!

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj..

je temp kan ook in 2 delen stijgen.. weet zeker ( teminste hoop ik ;)) dat je temp morgen ochtend nog meer is gestegen.

hier niet veel bijzonders te melden.. ongi is gewoon ongi haha daar valt weinig over te vertellen.

pff mijn NOD word nu 29 december als me cyclus weer 36 dagen is.. wat duurt dat nog lang zeg :( pas over 3 weken me eisprong.

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey wel leuk moest je zwanger zijn hé zo 2 dagen voor het nieuwe jaar, kan je lekker zeggen dat je toch een 2009 kindje hebt !!!

14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden,

heb sinds gisteren steken linksonder... nog nooit maar nooit gehad... ben eigenlijk weeral blij met een dode mus, maar ja laten we maar blij zijn hé, en zo blijven !!!

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    die steken zouden heel goed een inestelling kunnen zijn ook omdat je zo mooie tempdip had!
    mijn duimen draaien steeds harden voor jou!

@helena.. hoe gaat het met jou??

heb even ondertussen je kaartje bekeken en zie dat je volgens FF een eitje hebt gehad :D en zo te zien aan je temp heb je dat indd! en op de goede dagen geklust zo te zien! nou ik duim echt heel hard voor jou!

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    gefeliciteerd met je ei helena !

ben blij dat je voor me duimt marije !!! geeft moed hoor !!

17. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik ben blij blij blij blij blij...men temp heeft er weer 0.2 graden bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    je kaartje ziet er echt super uit hoor hitchke!!
    ik wil ook zo kaartje haha ;)

twijfel echt heel erg of ik deze maand ovu testen wil gaan gebruiken.
    afgelope 2 maanden wel gebruikt en afgelopen maand heel goed me ei ermee gevonden..
    nu heb ik 2x een cyclus van 36 dagen gehad maar wat nou als me cyclus opeens korter is en ik dus niet goed weet wanneer me ei is.. pff wil er niet te veel mee bezig zijn maar dat is zo moeilijk!!

heb nog even te de tijd om erover na te denken.. eitje is nog ver ver ver weg als ik indd weer een cyclus van 36 dagen heb!

liefs xx

19. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    awel marijee,

ik gebruik rond eisprong geen ovu testen, mijn cyclus is momenteel zodanig regelmatig dat tempen voldoende is, en het is een feit dat enkel je eigen lichaam de waarheid spreekt en zo een ovu test veel NIET te vertrouwen is !

dus temp gewoon lekker door en let op je cervix zou ik zeggen !

20. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dankje wel meis.. denk indd dat ik het gewoon bij het tempen hou en op me slijm ga letten.. hopelijk dit cyclus maar 1 keer vruchtbaar slijm en geen 2 keer ;) haha

Deel Deze Pagina