de steken in mijn buik zijn verdwenen meiden, geen goed nieuws dus ! ik voel nix maar dan ook echt nix... pfff nog zes dagen !!!
je hoeft de steken ook niet te blijven voelen he! bij mij was het 1 felle steek en daarna wat zeurderig en stekerig gevoel een paar uur en daarna was het weg.. en kreeg een paar dagen later last van me liezen die begonnen te trekken bij het uitrekken of hoesten enzo..
het ziet er niet goed uit, snifsnif... mijn temp is gedaald en daarboven heb ik sinds vanmorgen bruin met afvegen.. hoe kan dit nu? een cyclus van 23 ???
hey meiden, terug vanweggeweest, was steeds zo druk op werk dat ik niet rustig kon schrijven. ff bijlezen x
jeetje meid wat balen dat je temp weer is gezakt! ik blijf echt voor je duimen.. zou het dan betekenen dat je een LF hebt van 8 dagen? dat is echt veel te kort! wil je niet iets aanpraten maar als je LF korter is dan 10 dagen is de kans op inestelling heel klein omdat het vruchtje dan niet genoeg tijd heeft om goed in te nestellen. mocht dit nu echt zo zijn dan zou ik is even langs de HA gaan! Liefs xx
Hitchke, hoe zagen je vorige cycli eruit, voor al je lf. Kan natuurlijkdat er een afwijkende cyclus tussenzit. Is superkut want dan ben je weer en maand verder...maargoed een rare cyclus zegt niets. Mijn cyclus is gemiddeld 34 dagen, dus moet moet altijd 3 weken wachten op ei . Snap wat je gister zei marijee over dat lang wachten op ei. Een weekje minder wachten op ei zou al heel veel verlichting brengen. Maargoed, Hitchke, afgelopen maand had ik ineens een cyclus van 22 dagen???? En nu weer gewoon 3 weken wachten op ei. had op dag 20. Ik duim voorj e meis, wie weet ook innestelbloeding. FF zegt ook dat 1 of twee dips op zichzelf niet veel zeggen. knufff Hier trouwens stabiel, 37.1
het bruinverlies is al weer weg... hopen dat het weg blijft, heb in ieder geval geen ongi gevoel... mijn vorige lf waren altijd 14 dagen
ik weiger te geloven dat mijn ms erdoor komen nu, ik hoop zo hard dat het nu eindelijk raak is... kan wel huilen...
lieve meiden @hitchke.. meis geef de hoop niet op.. bij een inestelling kan je ook bloed verliezen of bruin.. en vergeet niet dat bruin oud bloed is dus dat er geen vers bloed te zien is en zo lang je geen echt rood ziet is er geen ongi dus nog steeds hoop! ik blijf hard voor je duimen! en je temp is hoop ik morgen gewoon weer mooi hoog! @helena.. indd die 3 weken wachten op je ei maken het er echt niet makkelijker op! eerste week gelukkig bijna voorbij! jou kaartje ziet er nu mooi uit na je ei. mooie stabiele temp! mijn ongi is bijna voorbij haat het altijd zo om ongi te zijn! Liefs xx
ik vrees het ergste, had daarjuist rood verlies... meiden elke keer dat ik cyclus 24 dagen heb zie ik enorm af voor ik mijn ms krijg... bij 29 d is dit niet !!! kan dit telkens vmk zijn ?
misschien toch een inestellings bloedinkje? 75% van de vrouwen krijgt een bevruchting na haar eisprong maar het gaat dan al mis met het delen of inestellen waardoor je niet weet dat er kans op een zwangerschap was.. ik druf niets te zeggen over of je bij een cyclus van 29 dagen een vmk hebt gehad dan of niet.. maar als je echt twijfelt of het allemaal wel goed is dan kan je altijd naar de HA he! ik blijf nog steeds hard voor je duimen zo lang de duivels er niet zijn!
lieve Hitchke, Ik sluit me bij Marijee aan...en duim vreselijk voor je. HEb trouwens een leuk topic om te lezen geopend in zwanger forum, titel is zwanger ondanks er veel mee bezig Leuk om de reacties te lezen. xHelena
ben juist klaar met een potje te blijten... op naar de volgende ronde, dan is het testen op kerstdag....
@hitchken.. jeetje meid het zag er allemaal zo hoopvol uit! een hele dikke knuffel van mij! @helena.. ik ga ook eens spieken in dat topic.. en wat een mooie stabiele temp heb je!
@Hitcke, wat rot meis....ging net zo goed met je temp... @ MArije, er wordt veel gereageerd op t topic erg leuk om te lezen, toch? Hier naar 37.2 en merk dat ik weer stiekem een begin maak met dromen. Ga proberen er niet teveel an te denken want het gaat elke keer zo, dan daalt temp straks weer en ben ik mega verdrietig. (makkelijker gezegd dan gedaan, zaterdagochtend en ik zit alweer op het forum Anyway, had een vraagje over (flink) borrelen in de lf gezet bij de verloskundige. Niet dat wij zuipschuiten zijn. maar we houden van lekker eten, koken, en lekkere wijntjes. Kortom we kunnen zo af en toe er flink op los borrelen. Ik ga niet vaak uit maar denk dat ik zo'n 3x per maand aardig doorborrel. Vaak valt dit ook eens in mij n LF. Ik werk vaak 6 dagen in de week, als ik dan iets leuks ga doen vind ik het lastig mij inte houden met de drinks. Maar deze maand doe ik het anders, heb gister feestje overgeslagen, mannetje is solidair, drinken thuis wijntje en gezellig gekookt samen. Morgen gaan we nachtje weg en s avonds naar heel lekker restaurant. Ga ik me ook aan 4 wijntjes max houden. Nogmaals, niet dat ik al 11 rondes me te pletter drink. Maar denk de hele tijd stel nou dat.....het een verschil had gemaakt... verloskundige schreef: alcoholgebruik heeft zeker invloed op zowel de vruchtbaarheid van je man als die van jezelf. Af en toe een keer een wijntje is niet erg, maar geregeld een avondje teuten heeft invloed op de kwaliteit van de voorplantingscellen. Dus ik zou zeker matigen met alcoholgebruik als je kinderwens hebt. Ben ook aant stoppen met roken sinds koninginnedag,heel soms nog ff de fout in. rook per maand ongeveer 5 sigaretten. 3 kilo dikker hierdoor en voel me nu ik richting nod ga en meestal best wat vocht vasthoud een wandelende oliebol, hahaha. fijn weekend! Ik ga werken. x HElena