Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    wat vinden jullie;

2 dagen na mijn nod wordt als kadotje op de sauna getrakteerd door vriendinnen. Mcht ik niet al ongi zijn zou ik misschien wel willen wachten mt testen.
    Nu heb ik wel eens gehoord dat wanneer je nooit naar de sauna gaat (ik ga2x per jaar ofzo) het schadelijk kan zijn bij een prille zwangerschap.
    Mocht ik nog niet ongi zijn, zal ik dan maar testen die ochtend?

Beetje voorbarige paniek misschien hoor, wie weet ben i kgewoon ongi....

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden

mijn temp doet weer is raar. was vnochtend 36.9 !
    zal dus een mooie zaagtand worden.

@helena.. jeetje je kaartje ziet er mooi uit!!
    snap dat je stiekem wat begint te dromen en dat is ook niet erg.. als je maar in je achterhoofd de realiteit houd ;)

wat je vraag betreft.. wat de verloskundige zegt klopt indd.. het KAN de vruchtbaarheid verminderen.. maar je hoeft niet bang te zijn voor het vruchtje.. die zit de eerste weken nog niet aan jou verbonden met het bloed.. hij/zij heeft een eigen eizakje waar de voeding uit komt de eerste 12 weken..

en ik zou zeker voordat je naar de sauna gaat even testen en zeker NIET gaan als je zwanger blijkt te zijn.. door de warmte in de sauna kan het vruchtje loslaten heb ik gehoord.. ik zou dat risico niet willen nemen..

Liefs xx

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hey meiden,

echt walgelijk vroeg op, 2e dag weekend en weer om 8u op...
    nou ja, ik ga strakjes lekker dgeje en nachtje op stap metmijn man:):)
    FF goede afleiding voor de laatste week. Morgen middag laatste sinterklaasinkopen doen, paar dagen werken, sinterklaas, nod.

Hopelijk vliegt de tijd voorbij. heb het in ieder geval druk.

@MArijee, MOCHT ik überhaupt niet ongi worden (wat ik me na een jaar al helemaal niet meer voor kan stellen) wilde ik eigenlijk een week wachten, maargoed. Ik ga gewoon 7 dec testen.

De temop hier is goed stabiel, maarja ervaring leert dattie ook zo weer naar beneden kan knallen:(

Heb 1 hele lange cyclus op mijn lijstje staan. Eigenlijk vermoed ik toen heel even zwanger geweest te zijn.
    mijn cyclus is na stoppen pil behoorlijk stabiel, altijd rond de 35 dagen.
    Werd niet ongi, 4 dagen over tijd test van kv gedaan. na afleestijd stond er een half roze streep. (nu had ik uiteraard wel vaker getest en NOG NOOIT iets gezien op plek waar tweede streep zou moeten komen)
    We waren stiekem al beetje in de wolken. Tempte toen voor de grap, niet accuraat, gewoon alsi k wakker werd, met flinke tussenpozen. tem pbleef toen zo stabiel hoog. bijna een rachte lijn.
    week overtijd, test negatief. 10 dagen overtijd, wakker 5 u s nachts met vreselijke buikkrampen, naar de wc, bloedverlies, hele heftige ongi.

Nu ik terugdenk denk ik eigenlijk dat ik echt ff zwanger ben geweest toen.

nou ja,

geniet lekker vd zondag.
    Spreek jullie morgen!

X Helena

@ Marijee, mijn temp schiet ook nog wel eens omhoog vlak na ongi.

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen!

@helena.. snap dat je liever een week had willen wachten met testen maar sauna kan echt schadelijk zijn voor een vruchtje..

je kaartje ziet er indd echt mooi uit maar indd zelfs de mooiste kaartjes zeggen niets..
    ik blijf hard voor je duimen!

het zou indd heel goed kunnen dat je toen wel zwanger bent geweest maar het mis is gegaan met de inestelling of het ontwikkelen..
    ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn en een mooi wondertje in je armen mag sluiten 8 maanden daarna!

------

mijn temp was vanochtend weer normaal gelukkig..
    weetje wat zo stom is.. heb steeds het gevoel alsof ik toch zwanger zou kunnen zijn.. terwijl het echt nergens op slaat omdat ik echt ongi ben geweest en me temp laag is.. njah dat idee zal wel snel weg gaan en hopelijk aan het einde van me cyclus weer opnieuw dat gevoel heb ;)

liefs xx

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden,

hier ben ik weer, heb een zwaar weekend achter de rug:

eerst telefoon vrijdag met ha die zei dat ik wss zeeer vroeg mk gehad heb

dan heel het weekend super heftige ongi gehad, gevolg slappe trees geweest voorbije dagen...

soit ben blij heb terug de moed gevonden om verder te gaan, ha zei me dat vmk goed is omdat alles dan toch zeker werkt... volgende NOD is 25/12 kerstdag... mss dan toch wel goed nieuws !!!

zeg helena je temp ziet er uit als in de boekskes.. veel succes... en marijee met jou ook alles ok ???

groetjesssss

6. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    marijee, ons ei valt ongeveer hetzelfde deze maand...

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @hitchke.. jeetje meid dat is nou niet echt het nieuws dat je wil horen dat het een vmk is geweest.. zoals de arts zegt is het wel dat je weet dat je zwanger kan worden maar je wilt ook zwanger blijven natuurlijk!!

mijn eitje valt nu ongeveer rond 15 dec.. maar hoop nog steeds dat me cyclus deze maand wat korter is..

ik duim hard voor je dat je een heel mooi kertscadeau krijgt deze kerst!

ik moet er weer vandoor.. Ligt er 1 ze longen uit te schreeuwen omdat die niet wil slapen..
    terwijl die steeds zat te gapen en in ze oogjes te wrijfen.. hoezo eigenwijs.

Liefs xx

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hey lieve meiden,

@Hitchke, wat vreselijk meis. Je geduld en geloof in je eigen lichaam wordt zo op de proef gesteld. HAdden we allemaal niet gecdacht denk ik toen we met de pil stopten...

@Hitchke en Marijee, hoop op mooi kerstcadeau voor jullie beiden!
    Als deze ronde niets wordt heb ik mijn ei rond jullie nod.

Daje weg met mij nman was heel leuk.
    Opvallend feitje is dat ik (beetje onromantisch) na ons uit eten nog wat gingen drinken en ik zo vreselijk moe was dat ik naar hotel terugwilde en daar acuut in slaap viel. MOet erbij zeggen dat ik vroeg op was die dag en het al middernacht was. Maargoed, ik ben iemand die altijd laat naar bed gaat. Val wel vaker op de bank in slaap, mij nman zei dat ik sinds een week steeds vrioeger in slaap sukkel. paar keer rond half negen s avonds al. Heb pukkeltje overal.
    Borsten doen pijn, veel honger maar dat heb ik altijd einde cyclus. Zeurderig , man vroeg of ik ongi moet worden, dan wordt ik altijd beetje hangerig, zeurderig.
    Hoop dat dit goed teken is maar vooralsnog druk ik elke hoop de kop in. gister en vandaag af en toe zo'n ongi pijn achtige zweem in onderbuik...dus dat kan dus ook iets anders betekenen.

XXXX

9. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik ben zwanger

Bekijk bijlage 33035

Meiden ik hoop dat jullie ook heel snel gelukkig mogen zijn.

Liefs Wilma

10. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    JOEPIE!

GEEFELICITEERD WILMA!!!
    GENIET ERVAN!

Ben heel blij voor je.

liefs Helena

11. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    wilma, had nog een vraagje voor je, heb je ge-peebeet.

:)

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@helena.. ik hoop dat het allemaal goede tekens zijn bij jou!
    ze klinken in iedergeval goed.
    me duimen zijn al bijna blauw aan het worden van het duimen ;)

wat fijn dat het uitje zo leuk was :) is altijd fijn even lekker ontspannen met je mannetje.

@wilma.. had je in andere topics ook al gefeliciteerd maar bij deze dan nog een keertje! gefeliciteerd!
    ik hoop dat je een mooie zwangerschap te gemoed gaat.

@hitchke.. hoe gaat het met jou vandaag?

iemand zin in een stukje monchou taart met bastogne laag als bodem? heb nog echt heel veel over.. verveelde me gister :p haha

hier verder niets boeiends.. temp is gewoon rustig en blijf gewoon wachten op me ei dat nog wel even kan duren!

liefs xx

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    OH WILMA SUPER !!!

en jij maar denken dat het niet raak was alvorens je je NOD had !!!

gefeliciteerd hé !

14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey marijee,

mijn moraal is stukken beter dan dit weekend... al moet ik zeggen dat ik wel een knak heb gekregen.. ik was voor het eerst echt teleurgesteld dat het niet raak was, vooral omdat ik het anders aanvoelde !

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @hitchke.. dat is ook niet zo raar.. je probeert een beetje te vertrouwen op je gevoel en steeds meer begin je te hopen dat het misschien wel werkelijk zo kan zijn totdat je droom word beeindigd met die stomme duivels.. en zeker als je huisarts ook nog eens zegt dat het vermoedelijk een vmk was dan komt die klap alleen maar harder aan..

ik hoop echt dat jij ook een heel mooi kerstcadeautje zal krijgen!!

16. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0

Heel goed verwoord Marijee!
    Het is steeds een cyclus van
    Ongi/ realitycheck, verdrietig, teleurstelling verwerken, je weer opladen met vetrouwen in lijf voor nieuwe ronde->rustig afwachten->EI, blij want je lijf doet het-> wachten, je voelt wat hier en daar, spannend want het is toch weer een kansje dat hetmisschien bijna zover is, tweede wachtweek ga je stiekem dromen-> paar dagen voor nod: toch weer vanalles lezen op internet ook al had jeje nog zo voorgenomen rustig te blijven :)-> temp daalt, je hoopt nog dattie omhoog zal schieten....-> bloed/buikpijn, je begint weer van voor af aan :(

Zoiets toch?

Grote knuff voor jullie allemaal. Moet zeggen dat ik echt heel veel steun ondervind aan het forum en alle lieve meiden hier.:)

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
  18. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik moet zeggen helena dat ik zelden zo een super cyclus heb gezien dan jouw temp hier deze maand... echt heel oprecht: ziet er heeeeel goed uit !

19. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dank lieverd!

(het broekloeren is begonnen)

20. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @helena.. je hebt het er heel goed neegezet indd !!
    ik vind het ook echt heel fijn dit forum dat je steun aan elkaar hebt en dat de mannen niet gek worden van ons ;) haha

zoals hitchke zegt ziet je temp kaartje er echt super mooi uit!
    spannend hoor over 4 dagen weet je meer.
    mijn duimen blijven draaien, draaien en nog maar draaien voor het mooietse sinterklaas cadeautje wat je je maar kan wensen!

ik heb vanochtend niet kunnen tempen omdat Kian er te vroeg bij was dus morgen weer een kans ;) verwacht me ei voorlopig nog niet dus is geen ramp.

heb vandaag echt een klote dag gehad..

ik opende me mail en zie opeens een mailtje van de biologische vader van Kian..
    ik had hem een kaartje gestuurd voor Kian zijn verjaardag en blijkbaar heeft hem dat aan het denken gezet.
    nu wil hij, zijn vriendin en zijn ouders langs komen om Kian te leren kennen.
    ik heb altijd gezegt dat ik Kian de kans wil geven zijn echte vader te leren kennen maar had NOOIT meer vewacht dat hij om de hoek zou komen na 1 JAAR!!
    nu zit ik dus echt heel dubbel.. van mij mogen me ex en zijn vriendin langs komen maar ik wil ze ouders er niet bij hebben.. die hebben toen de tijd zulke opmerkingen gemaakt waar ik ZO kwaad om ben!
    ze hebben gezegt dat me ex het maar uit moest maken zodat hij nog een normaal leven zou hebben.
    sorry maar daar kan ik me niet overheen zetten ook omdat ik weet dat de keuze om niets met ze eigen kindje te maken willen hebben niet vrijwillig van hem is gekomen maar is gefosseerd door me ex zijn ouders.. alles moest altijd zo gaan als hun vonden dat het moest en dat was daarmee ook het geval..

vanavond even met een hele goede vriendin praten erover die heeft toen de tijd ook eenvriendschap gehad met me ex maar heeft die verbroken toen me ex de relatie verbrak dus zij weet hoe het allemaal in elkaar zit.

sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar ik weet het allemaal echt even niet meer het komt zo onverwachts en ben zo bang dat hij nu onmogelijke dingen gaat eisen zoals een omgangsregeling!

Deel Deze Pagina