Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Misschien wel een bezoekje plannen maar niet op zijn 1e verjaardag? Dit moet een feestelijke dag zijn en is vaak al druk genoeg voor zo'n kleintje.

En misschien de 1e keer met hem alleen (zonder vriendin en ouders)

Ik weet het ook niet hoor, dit is wat mij nu te binnen schiet. Lijkt me erg moeilijk, heel veel succes!

2. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ik ben het met Sanne eens..
    wat heftig trouwens dat je dat allemaal in je eentje hebt gedaan. Ik viond dat jij wat dit aangaat de baas bent in de siteautie en het beste kunt beslissen voor Kian.

Hij is een jaar absent geweest en je kunt niet zomaar weer iemands leven inwalsen omdat je toch nieuwschierig bent of schuldig voelt of van idee veranderd bent. Wat de reden ook is. Klinkt mij een beetje als wel de lusten, niet de lasten in de oren.

Na een jaar afwezigheid ineens de leuke paps en opa en oma willen komen uithangen? Nee hoor ik zou deze eerste ontmoeting om de verjaardag heen plannen. Zoiets moet mt voorzichtigheid en kalmte worden gebracht. Het is JOUW kind vergeet dat niet.
    Als hij deel van zijn leven wil uitmaken moet hij dat verdienen en rustig aan doen.

Sorry dat ik zo fel wordt maar kan me jouw reactie zo goed voorstellen en je angst.
    -------------------------------------------------------------

Vanochtend 37.1, een graadje ager. Maar dat kan zijn omdat ik om 6.40 wakker werd om te plassen. Ik temp om 7.30, want doan moet ik er ook uit om te gaan werken.Wordt nu al een paar dagen voor 7u wakker en sukkel dan weer in slaap.
    Vanochtend ben ik opgestaan omdat k echt MOEST en toen een uur liggen woelen voor ik opstond.

Meestal als ik een tijdje wakker ben zakt mij ntemp wat..

Kortom, laatste dagen voor nod; ik paniek om 0.1 graad verschil.

Ik moet kalm blijven (AAAAAAAH)

X Helena

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Verder overigens sinds een paar dagen af en toe een vlaagje ongi kramp en mijn borsten beginnen dit weekend beetje op te zetten en beurs aan te voelen.
    Nu heb ik dat altijd wel in de week voor ongi. Sinds gister nog wel opgezet maar minder beurs alleen bij aanraken voelen ze beurs aan. Steken in de tepels.

ooooooh was hetmaar vast weekend, dan wist ik waar ik aan toe was...

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@sanne.. ik was indd van plan het bezoek na Kian zijn verjaardag te plannen dat had hij ook aangegeven in het mailtje.
    en hij zal indd de eerste keer alleen moeten komen.
    ik heb een mail opgesteld naar hem en een brief voor zijn ouders..
    daarin ook gezet dat ik eerst de redenen wil weten waarom ze nu opeens lang willen komen omdat ik niet kian zijn leven voor alleen maar nieuwsgierigheid overhoop wil halen dus ze zullen met verdomt doe redenen moeten komen.

@helena.. vind het echt super lief hoe je reageerd.
    Kian is indd mijn zoontje en dat weet ik ook heel goed.
    ik sta een stuk sterker in mijn schoenen dan 2 jaar geleden dus ze hoeven maar iets te zeggen wat mij niet aanstaat en ze kunnen gewoon weer vrolijk riching huis.. ik bepaal hoe het zal gaan als dit door gaat en niet zij en wanneer ik echt begin te twijfelen of ik hier vestandig aan doe dan doe ik het ook zeker niet ik wil niet dat kian zijn leven overhoop gegooit word.. hij heeft een papa die hij ook echt als zijn papa ziet en dat ga ik echt niet zomaar veranderen.

dit is de mail die naar me ex verstuurd gaat worden

Hoi F,

Hoewel ik waardeer dat het na een jaar lijkt dat je interesse hebt gekregen voor Kian, vraag ik me echter wel af of deze plotselinge interesse er alleen is voor Kian's verjaardag.
    Ondanks het uitblijven van enige interesse van de hele familie K , verantwoordelijkheidsgevoel en nakomen van plichten als de biologische vader en de erkenning als zodanig hebben wij jou en je ouders uitgenodigd uit het biologische oogpunt van jou en die van je familie.

Lering uit het verleden verteld mij het volgende: Het stoppen met de pil en het niet gebruiken van een andere vorm van voorbehoedsmiddel was een gezamelijk besluit. Je was in het begin heel blij met de komst van kian, echter na het uitelkaar gaan werd dit steeds minder en uiteindelijk draaide je helemaal om want in de zwangerschap heb je meerdere malen te kennen gegeven geen contact te willen of een gesprek te willen over hoe nu verder.
    Ook heb ik jou te kennen gegeven dat het na de geboorte aan jou was om te informeren over hoe het ging met Kian of als je Kian zou willen zien.
    Tot nu heb ik nooit wat van jou vernomen. Wat de reden hiervoor is en was en in welke hoek ik het moet zoeken weet ik nog steeds niet.
    Wat ik wel weet is dat ik intussen met Yordi en Kian een stabiel leven leidt waarin Yordi voor Kian zijn papa is en uit belang voor Kian en ook voor mezelf wil ik graag een toelichting over al je motieven van je mogelijke bezoek. Ik wil dit verder telefonisch met je bespreken.
    Ik ben te bereiken op de volgende telefoonnummers: 06... (van mijzelf), 06....(van yordi)

Bij voorbaat wil ik alvast zeggen dat de uitnodiging gericht was aan je familie en aan jou op 12 december voor het verjaardagsfeest.
    Op die dag zouden er veel bekenden zijn van Kian waar hij zich op kan richten in plaats van op alleen onbekenden in zijn huis waar hij moeite mee heeft.
    Nog steeds wil ik jou en je familie de kans geven op bezoek te komen voor Kian maar dan wel zo, zoals het voor Kian het beste is.
    Wij zijn dan tot de volgende mogelijkheid gekomen: Het bezoek wordt wel gesplits want anders wordt het teveel.
    Het lijkt ons logisch dat jou bezoek als eerste plaatsvindt, daarna kunnen je ouders een keer komen met of zonder jou om als nog voor de verjaardag te komen.
    Over je vriendin of welke vorm van aanhangsel die geen familie is van Kian kan ik kort zijn: Wij vinden het nog niet nodig dat die ook komen.
    Mocht er in de toekomst sprake zijn van blijvende interesse en uiting van verantwoordelijkheidsgevoel jegens Kian staan wij er wel open voor.

Wij hopen snel een belletje van je te krijgen,

Marije

wat vinden jullie ervan?

---------

nu even onntopic..
    temop nog steeds laag dus nog geen eitje..
    verwacht hem ook niet en hij mag ook wel even wegblijven omdat ik vanaf zondag t/m vrijdag niet thuis ben en me vriend er dus ook niet is en kunnen we niet klussen dus dan maar weer een lange cyclus want anders missen we me ei.

@helena.. 0.1 lager terwijl je vroeg hebt getemp is helemaal niet erg.. niet gelijk in paniek raken! het ziet er nog steeds heel mooi uit. hoop dat de tekenen die je voelt nu niet van ongi zijn maar van een mooi wondertje in je buik!

5. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Ik vind het een hele goede brief. Fijn dat e sterk in je schoenen staat en een lieve partner hebt die je steunt hierin.

Moet zo deur uit laatste sint inkopen doen, wordt echt zo'n heen en weer hol dag....
    Wil echt weer gaan sporten, sinds ik probeer te stoppen met roken is mijn volume ehm...toegenomen...voel dat er iets over mij nbroekrand komt spieken de laatste weken, niet goed...
    Maarja met de feestdagen voor de deur...

Temp is weer omhoog naar 37.2 vanochtend. Gister vond mij nvriend dat mij nborsten er anders uitzagen. mij ntepels zijn normaal altijd klein nu veel groter.
    Vooralsnog druk ik wederom elke hoop de kop in, want anders lig ik binnen paar dagen weer in de prak.

(stiekem hoop ik wel ergens op, er zijn wat dingen die opvallen...) Maargoed, als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik NIET naar desauna en wacht tot een weekje over tijd met testen.

(verstandig hè;) ondertussen.....fantaseer ik over met 5 euro naar de KV te rennen)
    xxxx

PS overigens had ik gisterochtend op t werk om 10 u een vreselijke steek die paar minuten aanhield, moest zitten en dacht dat ik ging flauwvallen. Ook met zitten was de pijn echt niet normaal,het was een soort keiharde kramp/steek, daarna trok het weer weg. Dacht dat zal wel ongi anakondigen, ben gaan plassen, niets..

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @helena.. die steek zou heel goed een inestelling kunnen zijn!
    het klinkt me in ieder geval bekent in de oren van de zwangerschap van me zoontje!
    ik blijf echt heel hard duimen voor je!

knap hoor dat je het geduld hebt om een weekje te wachten!
    ik zou dat niet kunnen denk ik.. maar jij hebt al heel wat meer rondes erop zitten en zal vaak genoeg een teleurstelling hebben gehad..

ik hoop echt dat mijn eisprong niet aankomende week is!
    ben de hele week weg van huis omdat ik anders echt teveel heen en weer moest reizen met Kian en hij is al zo moeilijke slaper en snel van slag.. dit weekend bij me moeder sint vieren en dan zou ik maandag weer na huis gaan. dinsdag is Kian jarig en donderdag moet hij de 2e mex prik hebben dus had ik weer naar me moeder gemoeten en vrijdag weer na huis en zaterdag zijn verjaardags feest dus heb besloten de hele week bij me moeder te blijven..
    dus van mij mag me cyclus wel weer zo lang zijn als voorgaande maanden ;) haha
    of hij moet uiterste maandag komen maar dat is dag 15 dus ik reken daar echt niet op.

verder niets bijzonders.. temp is lekker aan het schommelen.

fijn weekend!

liefs xx

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    trouwens helena zie net dat je LF vorige maand 12 dagen was..
    en je temp op dag 11 echt aan het zakken is geslagen.. je zit nu op dag 13 en je temp is nog hoog :D:D!!

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden

hoe gaat het met iedereen?
    helena hoe is het met je temp?
    vandaag NOD!!! ik duim nog steeds heel hard voor je!

hier ovulatie klachtjes.
    steekjes in me rechter lies.. vruchtbaar slijm en baarmoedermond staat open en is hoog.. dus ik ben benieuwt.. vorige maand rond dezelfde dagen dit ook gehad maar eitje kwam echt pas op dag 23 dus ben benieuwt of me lichaam me nu weer voor de gek houd of niet.. ma gewoon goed klussen ;)

me temp kaartje gaat echt kris kras.. :p

Liefs xx

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @helena.. zie net je kaartje en je temp is nog steeds hoog :D:D
    ik hoop het echt zo voor je dat het raak is!!
    het moet gewoon!

10. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Marijee: goeie brief hoor! En voet bij stuk houden hoor!

Helena115: temp.kaartje ziet er goed uit, heb je al getest?? Spannend!!

11. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    nou sta weer met beide dromerige beentjes op de grond...
    temp vanochtend 37.....kan wel wel vanalles gaan verzinnen (heb bijna niet geslapen, zat met mannetje te kletsen op de bank tot half 4)
    Maargoed hij is al 2weken niet zo laag geweest..
    Kan echt wel janken.

....WATISDIT!!!.....
    er gebeurd net iets mafs. HAd nog een kv test liggen, dacht die doe ik ben ik er vanaf.
    Hij ligt naast mij op tafel. Knalt ineens glazen hanglampje wat aan plafon hangt naar benee. Valt op de grond ik kijk naast me, issie boven op de test gevallen/die is weggeschoten en nu kan ik hem nergens meer vinden.
    Is dit een teken ofzo dat ik niet mag testen van iemand????
    Nu weet ik de uitslag niet, kan hem serieus niet vinden:(?????
    -------------------------------------------------------------
    kus van een beginnend verdrietig helena...
    ik hoop zO op een wondertje dat me temp omhoog schiet...

12. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ik kan hem dus echt niet vinden?????
    echt idioot...ga maar proberen nog te slapen, hopelijk wordt ik waker met hogere temp, zal wel niet....

xx

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @helena.. nee je temp mag niet zakken!! :(
    hoop echt dat het kwam omdat je veel minder had geslapen!..
    en wat raak van die test! :O
    ben benieuwt of je hem nog kan vinden het lijkt indd wel een teken.
    misschien mocht je de uitslag niet zien omdat die negatief was terwijl die positief hoort te zijn :p snap je me nog ? :p

hier heeft me lichaam me helaas wel voor de gek gehouden.
    totaal geen vruchtbaar slijm mee.. en baarmoedermond zit weer helemaal dicht. temp heeft ook echt een diepte punt had vanochtend 36.3 nog nooit zo laag gehad.
    we blijven gewoon afwachten.

Liefs xx

14. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    heee Marijee,
    Soms maakt mijn temp op dag ovulatie een gigantische dip.
    Maar het zal wel zijn dat je nog even moet wachten. Wij hebben ongeveer even lange cycli. Ik heb zelf meestal tussen dag 18-22 mijn ei. Je lichaam kan soms ook onvoorspelbaar zijn, zoals vorige maand bij mij, toen had ik ineens op dag 11m ijn eitje en een lf van 11 dagen???

Duim voor je adt je eitje komt als je weer thuis bent!

Hier nog geen ongi, temp wel laag , weer 37....
    HEb die zwangerschapstest NERGENS meer kunnen vinden, echt bizar!

Normaal zakt mijn temp aar 37, dag erna naar 36.9-8 en wordt die dag ook ongi. Daarna blijft hij helft mesntruatie nog rond die temp hangen.

HAd verwacht dat ik wel bloed zou zien met plassenvanochtend, helemaal niets! Ik ga er van uit dt het tussen nu en morgen op gang zal komen..
    Gan u ronde 12 in dan. Heb cycli van 34-35dagen, dus wij zijn de 12 maanden al voorbij. Vind dat heel moeilijk.
    (ook weet ik dat ik door heel heftig ontpillen en twee keer waarschijnlijk geen ei er zo 4-5 maanden af mag trekken)

liefs Helena

(stiekem duim ik voor hogere temp en geen ongi)

15. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden,

lang geleden he, ja probeer beetje afstand te nemen van heel het gebeuren, marijee, heb je je ei nu gehad of niet ??? kan niet zo goed volgen...

helena je temp zag er wel heel goed uit deze cyclus, hoop voor jou dat ht één of ander dipje was en anders, we slaan er ons wel door !!!!

groetjessss

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@helena.. jou kans is nog niet helemaal voorbij he!
    ik blijd duimen.
    jeetje ronde 12 al weer.. :(
    hoop echt dat het snel raak mag zijn voor jullie.

echt heel vreemd dat je de test nergens meer hebt kunnen vinden!
    en je wist de uitslag dus ook niet?

@hitchke.. wat leuk om weer even wat van jou te horen :) snap het wel hoor dat je even wat afstand wil..
    nee heb me eitje nog niet gehad.. me lichaam gaf eergister aan dat ik in de vruchtbare periode kon zitten ( vruchtbaar slijm enzo) maar de volgende dag was alles weg dus ik moet nog even afwachten..

---------

temp vanochtend weer normaal.. heel raar dat dipje heb ik nog nooit eerder gehad zoiets.
    mjah kan ook zijn dat ik het gewoon te koud had want lag half zonder dekens op een ijskoude kamer.

ben benieuwt naar me temp morgen ochtend.
    hopelijk blijft hij nu een beetje stabiel.

ik heb toch ovu testjes besteld. ik kan er echt niet tegen dat me lichaam me steeds zo vaak voor de gek houd.. nu al 2 maanden zo en ook deze maand weer dus zo kan ik iets meer me rust vinden want ik weet dat de testen me ovulatie kunnen vinden.

ik ga taart bakken want me zoontje word morgen 1 en ga zelf een jungle taart maken met allemaal diertjes van marsepijn.

Liefs xx

17. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja echt wel lastig dat lichaam van je !!!

heb eigenlijk nog nieuws waar ik fier op ben, ben gestopt met roken, nog niet lang maar toch !!! :)

leuk hoor taartje bakken

groetjessssssss

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Wat goed dat je bent gestopt met roken!!
    ook al ben je pas net gestopt het is al heel knap dat je jezelf ertoe kan zetten! dat is de eerste grote stap.

ik stop zodra ik zwanger bent.
    heb met de zwangerschap van Kian wel gerookt want het lukte mij niet door alle stres om te stoppen was wel geminderd en rookte minimaal.. en weet dat het een stom excuus is dat ik niet kon stoppen door de stres maar gelukkig was er niets te zien op de placenta.

19. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Wat goed dat je bent gestopt!!!! ik probeer als sinds mei te stoppen, ben ook al drie kilo aangekomen...
    Zit nu op ong 6 sigaretten epr maand. Meestal na een etentje ofzo dat ik zwicht...
    Maargoed eigenlijk zou ikhelemaal moeten stoppen.

Marijee, gefeliciteerd met je kleine man! Wordt een hele mooie dag!

Hier gistermiddag mega ongi geworden. Zo zie je maar, heb je een prachtig temp kaartje...
    Heb voor het eerst inmijn leven ongipijn pilletjes gehaald gister. Verging van de pijn, bloed ook heel heftig.

Dacht dat eht wel ging, maar ben gewoon intens verdrietig...
    Gisteravond in bed de ogen uit mij nkop gehuild. We zijn nu in ronde 12 beland en al een jaar verder. In november 2008 ben ik gestopt met de pil.
    Weet dat ik er zo een paar maanden af kan halen, eerste maand verkeerd geklust, 2e denk ik ook, eerste 4 strondziek vanontpillen. maar toch, ben de grens van een jaar over....
    Dat doet zeer, had niet gedacht dat ik zo op de proef zou worden gesteld..

liefs helena

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    weet perfect hoe je je voelt ook al ben ik nog maar 6 maanden bezig, het deed me vorige week ook echt heel veel pijn toen ongi doorkwam... dikke knuffel van mij en van marijee ook, daar ben ik zeker van !!!

dag 2 en nog geen sigaret aangeraakt... het komt goed, ben er zeker van !!!

Deel Deze Pagina