Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@helena.. nee :( je krijgt indd ook een hele dikke knuffel van mij!
    hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
    volgende ronde moet jullie ronde worden!!
    een nieuw jaar.. nieuw leven dat past perfect bij elkaar.

en bedankt voor de felicitatie!
    hij is vandaag echt heel erg verwent met cadeautjes en zaterdag is pas echt zijn verjaardags feestje! haha

@hitchke.. goedzo meid! volhouden he.. de eerste 3 weken zijn het moeilijkst daarna zijn de meeste stoffen uit je lichaam!

vanmiddag ovu testje gedaan en nog geen eitje in aantocht..
    was wel 2e streepje maar veel lichter dan controle streep.
    dus denk dat ik gewoon me eitje krijg op dag 23 zoals de vorige 2 maanden ook zo was.

liefs xx

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

wat is het hier rustig!

@hitchke.. jou eitje zit er aan te komen als het goed is toch? alvast heel veel plezier met klussen ;)

@helena.. hoe gaat het met jou?
    voel je je al iets beter?

---------

hier ook wachtende op me eitje.. me buik begint op te zetten dus hij zit er aan te komen..

Liefs xx

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey marijee,

ben zo teleurgesteld, gisterenavond ruzie gehad met vriend en dus niet geklust, vanavond zie ik hem niet dus ook al niet prijs... heb hem met mijn stomme kop gezegd dat hij bedankt is om zo onozel te doen gisteren en dat we daardoor mss wel mijn ei missen, mijn temp ging vanmorgen naar beneden dus ik vrees dat het vandaag prijs is... verdomme toch !!!

sorry voor men gezaag !

helena, hoe is het met jou ?

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @hitchke.. wat balen meid :( hebbe jullie eergister nog wel geklust?
    en vanavond is er helemaal geen kans dat jullie kunnen klussen?

ik hoop dat je gewoon pas morgen je eitje hebt dan heb je morgen nog om te klussen!

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    laatste keer was maandag.... ik werk toch half zeven en hij moet denk ik tegen zeven uur vertrekken dus pfff kweet et allemaal ni echt... trouwens we zijn gisteren met woorden gaan slapen... valt allemaal af te wachten hoe vandaag loopt denk ik ...

6. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    normaal is mijn ei morgen of overmorgen pas... maar omdat men temp nu gedaald is ...

7. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @hitchke, wat naar meis. Ken die situatie wel. Jij hebt het klus patroon al in je hoofd uitgestippeld en probeert naar hem toe het op een "natuurlijke" manier te laten verlopen. maar zodra de man niet meewerkt op zo een moment, schiet jij in paniek en wordt vervolgens boos en verwijt hem een hele hoop die je niet eens allemaal uitspreekt...helaasi si vaak in dat soort gevallen het hek vd dam, mannen zijn dan ineens GEVOELIG en willen dan nit meer. Dan heb je twee opties of je uiten, wat ook nodig is soms en lekker pissig worden (hihih) of alles wegdrukken, slikken en theater van gezelligheid opvoeren en met TE VEEL gedudl wachten dat meneer wee vrolijk is en wil klussen...

AAAAAAAAAAAAh!
    Vanavond? aardig doen, sexy pakje verassing etc.

Hoop dat je eitje even wacht.

@marijee,klusze, hoop op een mooi december ei voor ons alledrie:)

hier wel iets beter. Gisteren was ik heel sip van het hele gebeuren...merk dat mij nman, ook al praat hij er liever niet echt over, het moeilijker hheft dan ik dacht met dat het zo lang duurt, en vind het supereng dat hij zich moet laten testen.
    maandag kunnen we alles ophalen bij de dokter.

dit weekend vroeg hij vlak voor we de deur uitgingen vr sinterklaas of ik weg zou gaan bij hem wanneer we slechte uitslag zouden krijgen...

Vind het heel eng en ben er verdrietig van, maar t is beter zo, moet ff aant idee wennen. liever dat ik het nu weet als er wat is dan over een half jaar, dat ik voor niks 6 maanden nog heb lopen hopen.
    En wie weet....hebben we gewoon pech en duurde het iets langer dan bij derest bij ons..iemand moet het gemiddelde op een jaar houden dnk ik maar. als iedereen binnen 2 maanden zwang zou zijn zou dat gem niet op eeen jaar liggen...
    gister hoorde ik weer van iemand in onze omgeving die in een poep en een scheet een dochter heeft gekregen.
    :(

Zou er iets meer over willen praten emt hem, helaas moet ik hem ook zijn ruimte en eigen manier van hiermee omgaan gunnen.
    ongi zo goed als weg, wanneer dit een regelmatige cyclus wordt. tussen kerst en en oud en nieuw mijn ei. 27-28ste.

Ga me proberen op te laden voor een goed ei benutting over 3 weken en positief wprden.
    Denk dat we voor de kerst nog uitslag krijgen, hopelijk is deze goed...

XXXX

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    IK GUN HET JE MEGA HARD HELENA, dit is het eerste topic en jullie zijn de eerste meiden waar ik echt heel veel aan heb... hier wordt echt geluisterd naar elkaar.

ocharme je ventje, bang dat je hem verlaat, wel echt heartbreaking !!! geef hem maar goe veel knuffels de komende periode !

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj lieve meiden

@hitchke.. indd wat helena zegt.. mooi sexy pakje aan.. kaarsjes aan en dan zal hij vast wel in de stemming komen ;) en anders wacht je hem vanavond/vanacht gewoon op :p

@helena.. jeetje meid wat gun ik het jou om gewoon snel zwanger te zijn.. heb zoveel verhalen gelezen over de medische malle molen en dat gun je gewoon niemand.

mannen zijn indd niet echt praters op dat gebied.. mijn vriend probeert er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar toch merk je aan hem dat hij zich in ze hoofd er heel druk om maakt.. en wij zitten pas in ronde 3..

en dat sneu dat je vriend bang was dat je hem zou verlaten als zijn zaadjes niet goed zouden zijn.. dat zou je indd niet in de koude kleren hebben gezeten toen hij dat vroeg.

misschien is het maar iets heel kleins waarom het bij jullie tot nu toe niet is gelukt en is het met iets kleins op te lossen.

het komt indd hard aan dat je van iemand anders hoort dat het bij hun allemaal zo makkelijk ging terwijl je zelf al zo lang bezig bent en ook zo graag wil.. is ook niet zo gek..
    jij wil ook mama worden.. zo hulpeloos klein hummeltje kunnen verzorgen en al je liefde willen kunnen geven die je nu in je hebt zitten voor hem/haar.
    en ik hoop echt dat dat moment dicht bij is voor jullie en dat jullie de aanloop er na toe snel kunnen vergeten.
    en echt kunnen gaan genieten!

een hele dikke knuffel van mij!

10. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden, juist om zeven uur thuisgekomen en kwartier aan een stuk hard geroepen tegen elkaar, positieve is dat het nu terug bijgelegd is, mannetje is naar concert vertrokken en heeft me in men oor gefluisterd dat hij me straks zal wakker maken :), heb volgens mij juist men ei gevoeld dus ik denk dat het perfect timing zal zijn vannacht, haha toch wel spannend hé !!!

tot morgen meiden !

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hellow,

vriendje heeft me wakker gemaakt vannacht ! wat vinden jullie van temp ? is ei geweest ???

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@hitchke.. aahh wat super lief dat je vriend je wakker heeft gemaakt zodat jullie toch nog konden klussen.
    en als ik je temp zie denk ik indd dat je je eitje hebt gehad!
    dan was jullie timing echt perfect..
    ik duim echt super hard weer voor je!

-------

hier ovu testen nog steeds negatief en mag ook wel even zo blijven.. zoontje lief wil alleen maar naast mama slapen snachts en als ik hem wil overleggen in ze eigen bedje dan word hij gelijk weer wakker dus klussen zit er niet in.. hopelijk wil die snel weer in ze eigen bed.

liefs xx

13. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @ Hitcke, vind ook dat we een fijn clubbie hebben . Heb ook het gevoel dat wij elkaar echt snappen en daardoor oo kgoed kunnen steunen in dit hele gebeuren.
    Fijn dat je mannetje goed heeft meegewerkt:)
    We kunnen beginnen met duimen voor jou!

@ Marijee, hoop dat jeje eitje op een goedm moment krijgt, zal wel een dezer dagen komen toch? gezien jen u op CD 21 zit.

Hier wel ok, ongi is helemaal weg, en temp nu ook weer helemaal laag 36.5, ben benieuwd wanneer eitje gaat komen. ALs t een regelmatige wordt zallie tussen 18-23 komen. Maarja begin denk ik iets eerder met om de dag klussen. in okt kwam mijn ei ineens op dag 11(!) , begin in ieder geval wat relaxter te worden.
    Man gaat morgen potje en instructies halen, zal blij zijn als dat achter de rug is...

Ik ga morgen naar de sauna (vriendinnen hadden uitje uitgesteld) en strakjes ook leuk etentje.

En dank jullie allebei nvoor je lieve woorden afgelopen dagen, zat er echt ff doorheen.

X Helena

14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey helena,

bij mij is 36.5 blijkbaar hoog als je deze maand naar men temp na ei ziet, snap het eigenlijk niet zo goed dat die zo laag blijft deze maand, hopen op stijging met niveautjes zoals bij de jouwe vorige maand, al was het toen niet raak is wel een model temp kaartje voor zwangere vrouwen heb ik ergens gelezen.

wanneer mag jij nou gaan testen ?

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden

@helena.. fijn dat je ongi weer voorbij is!
    nu hopen dat je eitje sneller is deze maand zodat je niet zo lang hoeft te wachten.. als je man zijn zaadjes heeft ingeleverd hoe lang moet je dan wachten voordat je de uitslag weet?
    ik duim echt hard dat het allemaal goed mag zijn!

heel veel plezier in de sauna vandaag! even lekker ontspannen..
    dat heb je verdiend.

@hitchke.. je temp is vandaag mooi gestegen hoor :D
    en nu hopen dat die 8 maanden lang hoog blijft!!

---------

ik verwacht me eitje vandaag of morgen.. teminste aan me vruchtbaar slijm te merken en de steekjes en krampjes rechts.
    maar ovu test was gister nog negatief.. ik gebruik deze maand wel andere omdat de webshop waar ik ze normaal bestelde bezig waren met updaten enzo en pas een week later weer kon bestellen dus weet ook niet hoe deze nu reageren.
    temp is nog mooi laag dus ben benieuwt.

ik heb trouwens 3 pendels die zeggen in december zwanger van een meisje.. ben benieuwt ;) haha

fijne dag meiden

liefs xx

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik heb sinds vandaag ook een nieuwe pendel die zegt deze maand zwanger van meisje !!!

spannend !!!

komaan marijee, klussen maar !!!!

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    haha we doen ons best hitchke.., we moeten al op de bank of vloer klussen omdat ons kleine mannetje weigerd in ze eigen bed te slapen en alleen maar in het grote bed wil.. en als hij niet slaapt kunnen we helemaal niet klussen dus dan moet het ma zo .. niet het meest confortabele maar maken het wel romantisch met kaarsjes enzo ;)

18. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Zoooooooooooo wat kan een dagje sauna je goed doen. Heerlijke dag gehad met tweebeste vriendinnetjes. Zij weten ook af van mijn b-plan en hoe het er nu voor staat. Heb gister een klein sip momentje gehad, maar vriendinnen hebben mij goed opgepept.

MAnnetje heeft potje en form gehaald, zie alleen geen info boekje liggen, zou wel wilen weten hoe lang het duurt voor uitslag etc. Willen jullei ajb beginnen met duimen zodra hij zijn potje heeft weggebracht:)

Hoop adt julile pendels uitkomen meiden, bij mij is de eerstvolgende voor jan-feb, wie weet...

wanneer zijn jullie nod's?

Ik heb denk ik tussen kerst en oud en nieuw mijn eitje en mijn nod is, als ik langste cyclus aanhoud op 11 januari.

Ik ga aan hetwerk, liefs Helena

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    helena.. wat fijn dat je zo lekker hebt genoten!
    dat had je echt verdient!

hmm wat raar dat er geen info boekje is.. je zal wel te horen krijgen wanneer ongeveer de uitslag is als je het potje inleverd toch?

mijn duimen gaan overuren draaien als jullie het potje hebben ingeleverd!

en ik hoop dat jou pendels ongelijk hebben en je gewoon deze ronde zwanger bent.

mijn nod is 28 dec..
    als het goed is heb ik vandaag me eisprong.
    heel veel vruchtbaar slijm en baarmoedermond staat wijd open.. ovu testen van sensitest werken bij mij dus gewoon niet.. had gister ook de laatste gebruikt dus ik ga nu gewoon afwachten wanneer me temp stijgt.
    en tot die tijd elke dag klussen ;) hebben al 3 dagen achter elkaar en het word nu echt steeds meer "moeten" mjah nog even volhouden ;) haha

liefs xx

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden,

Mijn NOD is 25 december... spannend, zou wel al voor kerstavond testje willen wagen, moest er dan toch een wonder zijn dat ik zwanger ben, heb ik een leuk cadeautje voor men moeder, waar ik anders toch niet tegen kan zwijgen...

helena, ik duim voor die zaadcelletjes hoor !!!

Deel Deze Pagina