Tempratuur steeds laag, please even mee kijken

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ProudMom28, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    amai mijn banner is precies een beetje groot uitgeslagen haha

hoe is het met jullie hier meiden? alles zen gangetje???

mijn temp is raar deze maand vind ik tov ander maanden...

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj hitchke..

je kaartje ziet er mooi uit hoor :D
    ik zou zeker een testje wagen op 24 dec..

meiden wat vinden jullie van mijn kaartje?
    heb een paar dagen om 5 uur snachts getempt omdat kian toen steeds wakker werd en vanochtend om 7 uur? en ben niet wakker geweest tussendoor. zou dat echt zo veel verschil uitmaken?
    als ik me eitje nog niet heb gehad duurt me cyclus nu al 37 dagen :( wel heel goed geklust dus daar zal het niet aan liggen ;)

liefs xx

3. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Hitchke waarom is je temp anders tov andere maanden?

Zou wel prachtig zijn een positieve test met kerst....

Mijn man kwam vannacht 1u uit werk. HEb gister huis gepoetsten kerstboom opgetuigd, gezelliggemaakt en lekker eten voor hem neergzet voor na t werk. beetje extra lief ivm het potjeinleveren-gebeuren.
    Hij mopperde dat hij het rot vond zo vroeg erheen te moeten 'moethetnouechtmorgen'mopperdepopper etc.
    zijn tlefoon staat uit en ben bang dat hij de wekker heeft uitgemept en door is gaan slapen. Om 12u moetie weer naart werk...

Hij heeft een homeopatische huisarts (niet dat ik iets tegen homeopaten heb ofzo, maargoed...) met assistentes die niets weten. Ik belde voor verwijzing zaadonderzoek voro hem, wist ze iet eens hoe de procedure was??? Toen man potje ging halen maandag, hadden ze geen info form en de toen aanwezige asistente zei dt ze verder geen info had, want ze werkte er net...? is toch idioot?

Begrijp dat het voor een man moeilijk is zoiets, maar als je denkrt wat vrouwen moeten doorstaan, broek uit benen in de lucht, twee mensen die met een soort spatel in je staan te poeren en te koeokeloeren...lijkt mij stuk ongemakkelijker dan een potje inleveren.

Mijn man is nogal een mannetje, zal er ook wel mee temaken hebben;)
    Hij si volgens mij doodsbang voor de uitslag. Hij is wat ouder dan ik ben en dat doet hem nu piekeren denk ik. Gisteraaf weer, 'het kan zijn dat het niet de kwaliteit heeft van vrioeger hoor'
    vind dat wel heel sneu...

Nou ik laat het weten wanneer hij is geweest!

x Helena

hoest met jullie?

4. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    @ MArije, wat grappig ,we waren teglijk een bericht aan het schrijven...

HEb je kaartje bekeken, denk dat de stijdiging is ingezet. Als hij blijft stijgen eitje gister of vandaag?

Begin zenuwachtig te worden dattie niet is gegaan..stom hé.
    Wie weet is hij zijn bed weer in gegaan na aflevering..

Hoop vlug iets van hem te horen...

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    marijee,

ik denk ook eitje vandaag of morgen hoor !!! niet getreurd, zal wel komen...

helena,

mss is hij er idd gewoon terug ingekropen, kzou het ook doen met zo een koud weer !

6. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    GVD!
    Hij is niet gegaan...

BElde net helemaal chaggerijnig op, dat hij kapotmoe was, en zo weer moet werken en dat hij heeft besloten door te slapen vandaag.
    Hij voelt zich vreselijk dat dit allemaal zo snel moet en wil zich niet laten opjutten. Hij heeft drukke week blablabla- op mijn vraag wanneer dan antwoordde hij 'wanneer het uitkomt' niet nu dus.

Zei hem dat huisarts mij pas naar gyn wil sturen wanneer hij is geweest en dat het voor mij belangrijk is teweten waar ik aan toe ben.
    Hij reageerde helemaal boos dat zo onze relatie kapot gaat en dat ik alleen maar gefixeerd ben op 1 ding! dat ik amaar s moet gaan praten met iemand..
    (mij namn heeft manier van doe nals ie boos is dat hij dingen harder zegt dan dat ie ze meent hoor, maar komt evengoed als een mokerslag aan)

Vind het zo KUT gewoon, zit nu op mij nwerk en moet gezicht in de plooi houden, zit eenmega huiluitbarsting weg te drukken...

Het is gewoon niet eerlijk, ik wilde gewoon weten waar we aan toe zijn. Stomme mannen een potje inleveren is ene enorm issue terwijl wij maar met ons benen in de lucht moeten etc.

BAh! wat een kutdag.
    :(

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Ik begrijp helemaal je reactie en ik zou juist hetzelfde reageren, maar ben er ook zeker van dat mijn vriend juist hetzelfde als de jouwe zou reageren, als er druk aan te pas komt kruipen ze liever terug in hun holletje !

probeer er straks op een normale manier even over te praten en leg hem rustig uit hoe belangrijk het voor je is !

en ik zou toch je huilbui niet te lang inhouden helena, dat is niet goed, als je kunt laat je dan ergens gaan op wc of even buiten of....

dikke knuffel

8. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Gelukkig zijn jullie er die het snappen!

Dank lieve Hitchke...
    Het is idd heel slecht dit op te kroppen, maar werk met 1 collega (vervelende man) op heel klein kantor dus dat valt op...ga zo wel even wandelen in mijn pauze..ff vriendin bellen.

Hij belde net weer op, net alsof er niet s aan de hand was, iets ivm eten vd kat. Zei hem dat het voor mij net zo vervelend is voor hem als voor mij it hele gebeuren maar dat ze mijn iet helpen als hij niet is geweest. Het voelde voor hem niet goe dhet zo ff snel tussendoor te doen blabla, ik leg teveel druk op hem steeds. DAN MOET JE ER OVER PRATEN MET MIJ!!!!!!! hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
    Het dus weer even gezegd, voor de 30.000e x...

Zei hem dat ik megaverdrietig washierdoor en vrioeg hem wanneer hij het dan dacht te doen (je moet 3-4 dagen geen zaadlozing hebben als je gaat inleveren). Vanaf komende week moeten we weer vrijen voor baby.

Wanneer het uitkomt was zijn antwoord weer. Dus ik weer , dus niet voor de kerst? 'dat zien we wel...' ( hij is niet koppig hoor;)
    En nu begon ik weer te pressuren terwijl hij naa zijn werk moest en werd hij weer boos. Heb opgehangen.
    ff helemaal gehad met dat grote kind!

Begrijp best dat het heel naar is voor een man, maar zich een beetje inleven in mij zou ook kunnen.

Bah bah bah!

9. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    haha,
    typisch mannen hé, te trots te koppig en TE WEINIG woorden vooral deze laatste dan... kop op helena !

10. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Tsja wie is hier nu het zwakke geslacht???
    :)

Stel je voor dat vrouwen om elk klein ding zo in hun holletje wegkropnen, dan was er geen kindm eer geboren hahah.
    Mijn moeder zegt altijd dat als mannen moesten baren we meteen van het overbevolkingsprobleem af waren:):)

HEb hem een sms gestuurd waarin ik zeg dat het niet eerlijk is dat hij zo boos reageerd, ik een huilbui zit weg te drukken op mijn werk, dat het voor mij net zo naar allemaal is als voor hem en dat als we tot volgend week wachten hij niet kan inleveren omdat tussen volgende week en 28ste ergens mijn ei komt. En er maar achteraangeplakt datik veel van hem hou (op ditmoment helemaal niet uiteraard en zou ik hem het liefste achter het behang plakken(10 lagen behang)) maar dat als hij ergens mee zit het moet zeggen en niet ineens pissig worden op mij.

Krijg ik terug:
    Komt allemaal goed, houvajje!! XXX

? echt waar......
    Als we slakken waren gebouwd konden we dit alles zelf doen, hadden we die mietjes niet nodig:)

Zal mijbenieuwen wanneer meneer het nu wil gaan doen. Vrijdag zijn ze dicht en morgenochtend moet hij om 9 uur beginnen met werken. Je kunt tussen 8-9.30 inleveren.

Nog eens BAH!

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    haha 10 lagen behang, ik zie hem daar al hangen achter die tien lagen, mooie beeldspraak helena !!

en antwoord op sms is ook zo typisch: ni weten wa zeggen op moeilijke momenten haha

12. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    haha, als ik tientje kreeg voor elke keer moeilijkgesprekontwijkend 'ikhouvanje' dan hadik van dat geld een kind kunnen adopteren!

Ik stuur niets meer terug, heb t ff helemaal gehad met hem en zijn overgevoeligheid.

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik snap je helemaal helena.. welke vrouw zou niet zo reageren
    waarom moeten mannen altijd zo moeilijk doen.
    indd wat hitchke zegt.. ze kruipen als het moeilijk voor ze word weg in hun holletje. altijd de grote stoere kerel uithangen maar als het er op aan komt...

een man snapt gewoon niet dat een vrouw elke maand weer opnieuw moet letten op de tekenen van de eisprong.. vervolgens die 2 weken wachten terwijl je alles denkt te voelen waar je zo veel hoop van krijt en een man leeft natuurlijk ook mee maar beleeft het denk ik niet zo intens als een vrouw..
    mannen kunnen makkelijker met andere dingen bezig zijn en hebben het er lieft zo min mogelijk over zodat ze er ook niet mee bezig hoeven te zijn..
    af en toe een vraagje hoe het gaat en of je al wat voelt en daarna kijken ze gewoon weer verder naar de tv..

ik hoop echt voor je meis dat je even lekker hebt kunnen uithuilen en dat je het vanavond kan uitpraten met je mannetje..
    nadat je de 10 lagen behang hebt verwijdert ;) haha echt een geweldige opmerking was dat.

dikke knuffel!

-----

p.s heb denk ik vanmiddag me eitje gehad.. had opeens een grotr druk aan de rechter kant en opeens voelde ik een plopje en toen was het weg.
    vanavond nog 1 keertje aan de klus dus.

Liefs xx

14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    komaan marijee, ALLLEEEEEEEESSSS GEEEEEVEEEEENNNNN !!!

15. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Marijee, heb je je mannetje uitgeperst tot de laatste drup;)

Duim voor jullie beide meiden!
    We willen in december alleen maar innestelende eitjes!

Nou hij gaat maandag....man kwam thuis en net of er niet s a d hand was, helemaal vrolijk?????
    (zo irritant als ze doen alsof er niets aan de handis, dan hopen ze dat jij het vergeet)
    Maargoed, ik begon erover en zegt ie ineens dat hij al had bedacht dattie maandag zou gaan????En ik had het door mij ngedram niet gehoord/ hij kreeg de kans niet het te zeggen...
    ECHT! wordt je toch niet goed van....aan mij noren mankeerd echt niets hoor.

weer zei hij dat ik vast weg zou gaan als de uitslag slecht is. Meer dan hem geruststellen kan ik niet doen. maarwaarom zo vervelend doen? Zo nutteloos.

Nou ja, hopen dan maar op een regelmatig ei, want tegen kerst tot 28ste is mijnvruchtbare periode. jem ag nl 3-6 dagen geen zaadlozing hebben.

kus Helena

16. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    goed van hem dat hij er zelf over heeft nagedacht hé... ze snappen het wel ze de mannen maar het gaat gewoon net dat iets te traag voor ons :)

mijn temp is weinig voorspellend, normaal zou ik nu een dipje hebben rond deze periode maar nog niets tot nu toe...

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    #177 Marijee, 17 dec 2009
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
    heejj meiden

@helena..fijn dat je nog erover hebt kunnen praten. mannen zijn en blijven gewoon zo koppig daar valt met geen spelt tussen te komen.. als zij vinden dat ze gelijk hebben is dat zo en anders zijn ze op hun teentjes getrapt ;)

nou helaas is er van het klussen gister avond niets gekomen..
    Kian werd elk uur wakker en toen ik samen met hem in het grote bed ging liggen viel ik ook in slaap en me mannetje dacht ik laat der lekker slapen want het was al half 2..
    maar me temp is vanochtend mooi gestegen :D dacht eerst dat het kwam doordat de verwarming wat aanstond maar toen ik later weer even me bed in ging en nog 2 uurtjes had geslapen met het raam open was me temp nog steeds hoog..
    en als morgen me temp minimaal 36.7 is dan geeft die me eitje aan op dag 23 :D dus precies in de dagen dat we echt goed hebben geklust en ook een dikke vette rode kruis dus FF is zeker van ze zaak :D was zo blij dat we doordat ik gister in slaap was gevallen wat minder kans hadden als die gister was geweest.

@hitchke.. je temp blijft mooi hoog hoor meis! ik duim voor een mooie test van de kerstman voor kerst met 2 dikke strepen!

sneeuwt het bij jullie ook zo hard meiden?
    hier begint een mooi laagje te komen :D.

Liefs xx

18. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    laatste stukje was voor mij bedoeld denk ik !!!

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    haha ja dat laatste stukje was indd voor jou bedoelt ;)
    was nog niet helemaal wakker :p

20. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    je eitje is geweest marijee, zeker weten... zeg ben je dan ook zo even heel even opgelucht, van ok meer kunnen we weer niet doen tot NOD !

Deel Deze Pagina