Een vraagje...

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Marilou, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had op dag 15 een superpositieve ovutest, hoge baarmoedermond, zacht, open etc ;) En op dag 16 gaf FF mijn eisprong. Volledig logisch dus allemaal... Maar op 4DPO had ik opeens weer een lage temp en was FF mijn eisprong dus kwijt (op basis van temp). Nu laat ik die temp dus niet meetellen en dan blijft hij de eisprong aangeven (vandaag trouwens ook hoge temp, voor mijn doen ;)). Kunnen jullie eens kijken en een advies/mening geven? Ik ben er van overtuigd dat ik m'n eisprong heb gehad, maar FF dus niet meer (als ik temp laat meetellen) :(

What to think?!

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik denk dat je een innestellingsdip hebt... en dat FF het daardoor niet meer weet, haha :D:D:D
    Kan best hoor op 4dpo ;)

Ik zie dat vaker hier dat FF twijfelt en de eisprong verplaatst na zo'n innestellingsdip ;) ik duim voor je :):):)

3. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Marilou, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    Bedankt voor je antwoord! Had daar nog niet eens bij nagedacht! Denk je echt dat dat op 4DPO al kan?!

edit: ik had na het vrijen op 3DPO ook heel erge kramp en een klein beetje (1 sneeuwvlokje) bloedverlies... Heb ik ook nog nooit gehad... Argh, nu ga ik natuurlijk alles in verband met elkaar brengen, spannend!

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ja... een vroege innestelling kan op 4 dpo (4 t/m 10 dpo geloof ik) ;)
    Je LF is geen 14 dagen zie ik op je kaartje, meestal heb je de innestelling dan vroeg :)

5. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, eerste cyclus tempen was hij 10 dagen, 2de keer was hij 12 dagen, dus weet niet goed waar ik nu vanuit moet gaan ;) Ach ja, afwachten maar!

edit: jij ook veel succes deze cyclus!

6. Marilou

Marilou Actief lid

16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update: heb vanaf vandaag de temp op 4DPO wel weer laten meetellen en nu laat FF m'n eisprong idd gewoon staan... Heel spannend!

Heeft er hier iemand ervaring met een innestelingsdip op 4DPO?!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Lijkt een innestellingsdip.....lijkt...
    Ik heb er 1 gehad met 7 DPO bij zoonlief toendertijd....

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Het lijkt idd op een innestelingsdip, spannend hoor.

Deel Deze Pagina