heei dames ook ik mag ik ben nu een maand gestopt met de pil. en ben ook al ongesteld geweest. we gaan nu voor de echt beginnen altans proberen. omdat de fase ontpillen er misschien ook nog bij komt kijken ik heb nu al een paar daagjes last van opgezwollen buik . onder in me buik 8) brrr zo'n krampe verder heb ik last van winderigheid ( bloos ) en daar had ik voor heen totaal geen last van. verder beetje zeurig gevoel in mijn buik alsof ik weer ongesteld word, mijn buik voelt ook hard aan kan dit nog van het ontpillen zijn, of kan ik ook al zwanger zijn, en als je ongesteld bent geweest waneer ben je dan vruchtbaar toch 3 dagen erna of vergist ik mij, nou meide hopelijk kunnen jullie mij advies geven en iedereen heeel erg veel suc6 met zwanger worden (of ) zwanger zijn kusjes veel liefs linda
hoi linda wat leuk dat je kunt beginnen. die symptonen klinken mij wel zwanger. maar de eisprong komt meestal pas na 14 dagen. je kunt de calculator helemaal bovenaan de pagina gebruiken om goed te weten wanneer je eisprong nu is.
heey grace20 ja dat had ik ook al gedaan. maar omdat ik misschien nog aan het ontpillen ben kan het daar ook van zijn?
mijn temperatuur is smorgens ook 37.5 al de helleweek lang. is dat ook normaal en waneer zou ik dan kunnen testen, oh wat erg dat ik zoveel vraag haha kusjes linda
hee meid ik heb voorheen toen ik aan de pil was niet getempratuurt. is dat een woord ? haha maar toen ik ermee stopte ben ik dat gaan doen. en was die 35.2 soms iets hoger niet veel. maar nu is die al een week zo hoog en mijn ei voel ik eigelijk niet. altans misschien onder de krampen door? ik voel me een beetje wazig. probeer alles op een plek te kunnen zetten maar ben er nog niet over uit, ben er morgen weer slaap lekker meide xxjes linda
Aan je temperatuur te zien zou je je ei al gehad hebben deze ronde. Je zou je cyclus een beetje kunnen bepalen door de eerste dag van je ongesteldheid vast te leggen en dan op gaan tellen tot de dag dat je temperatuur steeg. 1 (of 2 dagen) voor de stijging heb je waarschijnlijk je eisprong gehad. Zodra je de vast hebt gelegd tel je er 14 dagen bij op (Lutale Fase, is voor de ene langer dan voor de ander maar 14 is gemiddeld) en dan weet je je testdag Als jij al een week een hoge temp hebt zou het eitje zich nu zo'n beetje aan het innestelen kunnen zijn. Hou je temp goed bij en kijk of er een ochtend met een hele lage temp tussen zit (innestelings dip). Je voelens zijn waarschijnlijk meer door het ontpillen. Ik heb ook al 2 weken een zweverig en opgeblazen gevoel in mijn buik maar mijn innesteling is op zijn vroegst gister geweest dus dat kan niets met zwangerschap te maken hebben Een banner aanmaken is fijn voor jezelf en anderen, zo blijf je goed op de hoogte van je eigen cyclus en kunnen wij advies gerichter geven! Succes ermee!
hey meide, vanmorgen was mijn tamperatuur 36.5 ik snap daar echt hellemaal niks van. ik ga nu zo'n banner aan maken als die dan wel klopt. als jullie denke dat hij niet klopt geef het even door. want ik begrijp er echt even niks van ehehe ( komt nog wel ) kusjes Linda
en nog een vraag.. we hebben wel sex gehad even grof gezecht, maar hij is niet in mij gekomen. niet altijd en soms maar een beetje, kan ik dan toch nog zwanger geraakt zijn ( of nog zwanger worde ) altans we zijn er goed mee bezig nu komt hij wel gewoon in mij klaar zeg maar. kusjes
heej heej ben er ook weer haha ik weet niet hoe ik die banner kan plaatsen zou iemand mij dat even willen uitlegen ben geen pc expert hihih en weet iemand misschien ook wat ik er in zou kunne vullen, want ik ben totaal de weg kwijt sorry voor mijn velen vragen kusjes
heey meide ben ik weer. zo tezien alleen ik heb ook veel last van afschijding. beetje rekbaar is het wat kan dat dan zijn. of is dat ook normaal bij het ontpillen, ik heb ook soms het gevoel. alsof ik boos moet zijn op iemand. of heel verdrietig zo als vanmorgen had ik beetje ruzie met mijn man, en het is nu wel weer goed. maar normaal als ik ruzie heb word ik gek. en willik dat het opgelost word, dus ik vind nooit leuk ruzie te hebben maar vandaag de eerste keer in mijn leven dacht ik pff loop naar de h...l ik was zo boos ook maar ook eigelijk heel gewoon zo van boeid mij wat jij zegt heb ik echt nog noooit gehad ik schrok van mij eige gevoel maar nu is alles weer goed hij is lekker werken. ga zo eten alvast voorbereide. en strax lekker sporten wie kent mij wat meer vertellen ben zo benieuwd kusjes linda
Dat zóu je innestelingsdip kunnen zijn. Kan ook dat het vanaf nu laag blijft en dan wordt je wrs ongesteld. Tenminste, als de rest van je cyclus je temp vrij stabiel is, als deze enorm schommeld valt er weinig van te zeggen. Succes met je banner, ik zal er straks nog wel eens naar kijken als je wilt
hey meid.. wat is dat innestelingsdip. nog nooit van gehoord hehe pff ik voel me zo raar. als ik op me buik lig ehxt alsof ik ergens op lig. verder echt zoveel winderigheid niet normaal:S is echt niet leuk schaam me diep. ik zou echt niet weten of ik zwanger ben en waneer ik kan teste kusjes linda
Ik denk wel dat je een beetje teveel in je hoofd haalt. Alles wat je zegt kan zwangerschap zijn maar hoeft niet. Het kan ook ontpillen zijn. Je kunt gewoon het beste wachten tot je NOD. Bij mijn eerste zwangerschap had ik als enige symptomen dat mijn temperatuur hoog bleef en dat mijn gehaktbal ineens niet meer lekker smaakte. Verder begonnen de symptomen pas rond 5 weken zwangerschap ( buikkramp) en 8 weken ( misselijk)
Hey, Je kan een banner aanmaken rechts bovenaan de pagina door op banners te klikken. Als je alles hebt ingevuld krijg je een code (BB code). deze kopieer je in z'n geheel (selecteren met de muis, dan rechtermuisknop en kopieeren) en dan ga je naar gebruikersinstellingen. Daar zoek je je handtekening op en daar plaats je je muis in het schermpje. dan klik je op de rechtermuisknop en kies je voor plakken. Als het goed is staat nu dan de volledige BB code in je handtekening. nog even opslaan en dan moet ie zichtbaar worden.
Nog een tipje misschien: Om helemaal ''into het zwangerworden'' te komen is het verstandig om op dit forum eens flink rond te lezen. Je kunt wel iedere vraag stellen maar van bijna alle 'algemene' vragen is al een goed gevuld topic te vinden en zo lees je jezelf wijs! Ik heb echt al heel wat uur zitten lezen dan dan worden alle termen je bekend en snap je beter wat je voelt en of ziet. Succes!