tempratuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkerbelletje, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    haai meiden,
    ik lees veel dingen over ovulatietesten en het tempraturen wat daarbij hoort ik heb me er nog nooit in verdiept maar zoals ik het vannuit de berichten bekijk stijgt je temp als je ovuleert en daalt hij weer als je uit je ovulatieperiode bent? maar stijgt hij dan weer als je zwanger zou zijn
    dus eigenlijk de vraag als je zwanger ben heb je dan een hoge lichaamsptemp dan normaal?

gr linda

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    na je eisprong stijgt je temperatuur en blijft stijgen en blijft dan hoog.
    Als je zwanger bent, blijft hij hoger dan de temp voor je eisprong, ben je niet zwanger, dan zal hij zakken naar de temp voor de eisprong
    Kortom: als je zwanger bent, is je temp hoger dan normaal.
    (uitzonderingen daargelaten)

3. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    ok bedankt voor je reactie ik vroeg het omdat ik het idee heb dat ik al een week ofzo warmer ben dan normaal en soms wel warm koud warm koud maar steeds gloeiende wangen ik probeer zoveel mogelijk info te krijgen om maar een bevestiging te krijgen dat het raak is deze keer DE bevestiging is natuurlijk een posi test maar die heb ik helaas nog niet gekregen, nou alles bij elkaar begin ik toch wel te denken dat het nu wel zo is ik heb last van hoofdpijn,misselijkheid die steeds langer aanhoud en erger is dan vorige week me borsten doen sinds eergisteren zeer daarvoor alleen gevoelige tepels last van niet naar de wc kunnen dit zijn allemaal dingen waar ik normaal gesproken voor mijn nod geen last van heb gehad dus ik heb nog hoop ondanks 4 neg testen

gr linda

Deel Deze Pagina