zal het? ik hoop dat zo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lisje18, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hallo dames

ik ben al 20 maanden bezig om zwanger te worden helaas zonder resultaat vorige maand was mijn cyclus ineens anders was bijna een week overtijd voordat ik heel raar ongi werd elke dag klein beetje bloed testen waren negatief nu heb ik vandaag een test gedaan van kruidvat (niet die van 2 voor 5) en ik zag echt een heel heel erg licht streepje zo dun als een haar denk ik hahahah oh ik hoop het zo maandag ga ik nog een test doen ;) oh ben zo zenuwachtig ik hoop echt dat het zo is anders moet ik toch 10 feb naar de fertiliteitspoli waar ik al een afspraak heb staan

sorry moest het effe kwijt ben zo zenuwachtig

groetjessss

2. sandra13

sandra13 Lid

14 jun 2008
    14
    0
    0
    Meid wat spannend. Ik ga voor je duimen.
    Voor mij is het nog een paar dagen wachten voor mijn NOD.. Ook heel spannend.

groetjes
    Jose

3. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi jose

dank je wel

moet je je banner niet veranderen dan?

groetjes lisje

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik wil je niet bang maken maar die test van kruidvat niet die 2 voor 5 euro maar die andere geeft zoals ik heb gelezen toch ook vaak positief aan als het negatief is :(
    5 dagen voor NOD is ook vrij vroeg om te testen...
    Dus even afwachten meid!

Succes!

5. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi kleintje

ja ik heb die test wel vaker gedaan en had altijd alleen dat streepje van negatief vandaar dat dat hele dunne streepje me gelijk opviel maar ja ik hou er ook zeker rekening mee dat het wel weer niet zo zal zijn maar ben toch wel zenuwachtig want als het wel zo is zal ik ook super super blij zijn

maar in ieder geval bedankt

groetjesss

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    bij mij is de kruidvat ook positief hoor.. en mijn plusje is heel super dun maar een plus is een plus.. ik ben ook zwnager

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

die kruidvat 2 voor 5 euro zijn geweldig! ik heb er nooit een valse streep mee gehad, alleen een streep toen ik zwanger was.

ik zou nog even wachten tot je nod en dan nog een test doen!

8. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    oooh wat leukkkk gefeliciteerddd

nou ik doe maandag nog even een testje hopen dat dat streepje iets dikker word en anders wordt ik gewoon ongi normaal doe ik ook meestal geen test en wacht ik gewoon me ongi af maar na vorige maand voel ik me gewoon een beetje anders kan het niet goed omschrijven heel raar

groetjessss

9. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ik heb die van 2 voor 5 juist niet gedaan maar die andere van kruidvat ;) hahahah

trouwens gefeliciteerd

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb vandaag ook getest met de kruitvat testen dacht al dat het deze maand niet zo is en id een negatieve test even wachten op :evil: en dan op naar ronde 5

11. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    aah wat jammer s6

12. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

En Lisje, al getest? Ik duim voor je!
    Ik heb trouwens nog nooit een foutieve positieve test in handen gehad en ik heb er al heeeeeeeeeeeeeeel veel gedaan. Als de test nega was was ik ook echt niet zwanger en als ie pos was, was ik ook echt zwanger.
    Alvast een voorzichtige felicitatie dus :)

13. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hey lisje, heb je nog een test gedaan?

14. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi dames

nou ik weet het niet meer hoor ik heb dus eerst die test van kruidvat gedaan die gaf dat lichte plusje nu heb ik gistere (kon het niet laten) zo'n test van 2 voor 5 gedaan en die was nega maar donderdag is pas mijn NOD dus kan nog te vroeg zijn voor sommige testen ik heb die test wel bewaard maar kon er geen goeie foto van maken omdat het streepje echt zo dun was als een haar gisteren zag je hem wel duidelijker ik ga proberen of ik hem op de pc kan krijgen ik ga denk ik vanmiddag nog effe 2 testen halen

jullie horen nog van mij

liefsss

15. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    nou ik denk dat kruidvat me voor de gek heeft gehouden heb net precies zo'n test gedaan en niet een weer zo'n streepje als een haar nou poeh poeh ik w8t denk ik maar af tot donderdag/vrijdag denk dat ik anders een griepje heb ofzo ik hou jullie op de hoogte

16. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    lisje18 anders mss eens een andere test proberen! ;)
    succes

liefs lilliby

17. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja heb ik al gedaan en die geven ook nega aan dus ja maar bedankt;)
    w8 gewoon effe tot vrijdag zo op de ongi

liefs lisje

18. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey lisje
    raar joh van die testen van kruidvat...wellicht wel verstandig om ff te wachten tot NOD, al zou ik ook bij een licht streepje en meerdere malen een licht streepke, me suf willen testen om toch een dikke streep te krijgen!ohhh ik zal voor je duimen meis!x

19. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi sista thanksss ja je word helemaal gek en helemaal omdat ik dat plusje nog nooit heb gehad in 20 maanden

trouwens jij doet toch dat pendelen? zo ja zou je het voor mij willen doen?

xxxlisje

20. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    Hoi hoi,

Het kan zijn dat dat hormoon in je urine een keer sterker aanwezig is dan bij de andere keren toen je testte. Als je zwanger bent is het nog heel pril, dan komt er sowieso weinig van dat HCG hormoon vrij.

Hoop het echt voor je. Vooral na 20 maanden. Pfff.. Ben nu zelf met ronde 2 bezig, maar heb er weinig vertrouwen in. Heb 1,5 dag voor mijn eisprong geklutst. Nu zit mijn man voor zijn werk in het buitenland. Dus heb weinig hoop.

Jullie allemaal wel good luck.

x

Deel Deze Pagina