Ik ben nu 6 weken zwanger en echt onzeker. Het scheelt wel dat ik jullie verhalen kan lezen hoor! De eerste keer is de zwangerschap niet goed verlopen en bij 5 weken mis gegaan. Nu ben ik opnieuw zwanger en merk dat ik echt onzeker ben. Eerst voelde ik vanalles zoals mijn buik kleine steekjes en mijn () (). Maar dat wordt nu iets minder en er komen geen symptomen bij. Wie herkent dit nog meer. Ik wil heel graag blij zijn maar het lukt mij gewoon niet. Ik vind dit erg jammer en voor mijn vriend ook. groetjes Binky
hoi ik heb het zelfde verhaal als jij maar heb nu telkens diaree en vanmiddag net als gister ochtend inwendig licht bloedverlies als ik met een papiertje na plassen afveeg. loopt er niet echt uit. maar heb dus ook miskraam met 9 weken gehad. en nu ook geen symtonen meer. en 6 weken en 5r dagen zwanger.
Wat vervelend voor je dat je ook een miskraam hebt gehad. Ik heb het gevoel als ik niet als eerste een miskraam had gehad dat je er dan toch anders tegen aan kijkt en sneller blij kan zijn. Ik ben soms ook wel blij hoor en kan me ook wel zwanger voelen maar er zit altijd een maar aan. Ik hoop dat je ook een gezonde zwangerschap mag beleven en mag genieten van een nieuw leventje. groetjes Binky
Hey meiden, even een hart onder de riem steken. Had dezelfde onzekerheid, ging echt twijfelen - want iedereen werd toch misselijk, duizelig, had last van zeurderige pijntjes en zeertjes? Nu ben ik ruim 17 weken zwanger en hier mijn "kwalenlijst" tot dusver: 2 dagen misselijk, een dagje thuis met hoofdpijn en een beetje last van mijn onderrug na een paar dagen spitten in de achtertuin. Bloeddruk goed, ijzer goed, draai lange dagen en ben nog maar 3 kg aangekomen. Mijn vk zegt: wat een mazzel. Dus dames: het komt echt goed. Lees anders maar eens mee bij de nieuwe mama's die een paar maandjes verder zijn. Echt, er zijn er veel die nergens last van hebben! Geniet van jullie zwangerschap en een knuffel van Darce
Ik snap overigens jullie onzekerheid n.a.v. de miskraam wel, hoor. Maar het gaat vast goed komen deze keer, ik duim voor jullie
Hoi,Meiden Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal nergens last van en heb een gezonde dochter. Nu ben ik weer zwanger zit ik met de zelfde onzekerheden, voel ik wel wat moet ik niet misselijk zijn.enz. Ik hoop ook op een voorspoedige zwangerschap en ik ga meeduimen voor jullie
bij mijn eerste zwangerschap had ik alle klachten die je kunt hebben, moe, continu overgeven, hoofdpijn, acne, duizelig ,pijnlijke borsten enz. helaas dit werd een miskraam met 11 wk en heb tot de laatste dag klachten gehad. Nu ben ik weer zwanger en heb nauwlijks ergens last van of gehad. pijnlijke borsten kwamen met 8 wk en heb in totaal denk ik 10 x overgegeven en dit was rond week 10. wel was ik vanaf week 8 tot 12 zo afentoe sochtend misselijk niet elke dag en dacht vaak daardoor dat het misschien mis zou gaan. maar zie mijn banner ben alweer 18 weekjes en alles gaat prima
Hallo, Die buikpijn had ik ook maar tot 6 weken, werd toen snel minder. Wel pijnlijke boobs maar dat verschilt heel erg bijv tussen ochtend en avond. Succes! Neeke