Goeiemorgen allemaal, Ik heb een vraagje, ik ben dus heel misschien zwanger, we zijn iig goed bezig zeg maar. Nou heb ik afgelopen zaterdag examen gehad (en geslaagd!) en mijn vriendje had dus besloten om heel lekker te gaan eten. Heeft ie carpaccio gehaald, my favorite! Gisteren zijn we er niet aan toegekomen, omdat we pas heel laat thuis waren, maar goed, nu gaan we dat dus waarschijnlijk vanavond eten. Ik weer dus alleen niet of dat nu al schadelijk zou kunnen zijn. Aan de ene kant denk ik van tja, je weet het nog niet en aan de andere kant, wil ook geen risico nemen.... (tis alleen zoooo lekker!) Wat zouden jullie doen? Liefs Bliek p.s. hij was echt zo lief!
Ik ben van mening dat het niet schadelijk kan zijn. Ik zeg dus, lekker eten en er van genieten. Enne, gefeliciteerd met je examen. Groetjes
Gefeliciteerd met je examen. Zoals ik aan je banner zag heb je nog even de tijd tot de test. Dus voor die tijd zou ik lekker genieten van alles. Succes Jose
Je weet nog niks zeker aan je banner te zien heb je nog een paar dagen te gaan voor je kan testen! ik zou ook idd zeggen lekker genieten nu kan het dan nog! Ik vind het ook heerlijk en helaas moet ik het laten staan dus lekker eten! Groetjes
Stel je mocht zwanger zijn, dan heeft je kindje de eerste 4-6 weken geen bloedband met jou. Aangezien hij dan zn voedingsstoffen uit de eidooier haalt en dan pas een navelstreng 'aanmaakt' zeg maar. Dusse lekker eten! IK ben jaloers!
allemaal bedankt, ga ik er vanavond van genieten. En voor diegene die het niet mogen eten.... Gefeliciteerd met de zwangerschap! Genieten jullie daarvan, dan geniet ik van de carpaccio, haha
Gewoon lekker eten, je weet het nog niet zeker en zoals hier boven al gezegd word, je kleine krijgt toch nog niks van jou mee. Eet smakelijk! pfoee ik ben idd ook jaloers hahahaha Was er helemaal verslingerd aan. ps: Je mag geen carpaccio als je zwanger bent maar je kunt het wel namaken met runderrookvlees Lijkt net echt
sorry meiden, nu heb ik jullie lekker zitten maken.... Maar die tip is wel goed van Lampie, namaken met runderrookvlees, is idd net echt! En dan is ie ook lekker met een milde Yogerth dressing... hmmmm....