Ik was net aan het klussen en ineens zie ik wat oud bloed. Geen menstruatie, absoluut geen pijn. Weet iemand wat dit anders kan zijn???? Bah, voel me er naar en missselijk van. Liefs Debbie
Hoi Debbie, Ik kan je helaas niet helpen. Zit in hetzelfde schuitje. Ook wat oud bloed.... Misschien voorbode van ongi???? of is het dan toch....... Afwachten dan maar. Ik duim voor je... Groetjes kit
wat misschien dan toch? Ik weet het niet. Bah, ben echt misselijk,door het idee, schrok ervan. Dit heb ik echt nog nooit gehad. Geen pijn en zonder aankondiging menstruatie. Wat kan het anders zijn? Bedankt
Nu, dag verder nog steeds bloed. Toch een menstruatie???? Voel alleen geen schrijntje menstruatie pijn, terwijl ik dat normaal altijd voel. Dat is wel heel raar. Als ik terug denk ben ik de hele week wel heel prikkelbaar geweest en voel me nu nu ook niet echt heel vrolijk.Vorige keer cyclus van 58, nu van 59, beter dan niks, maar het duurt wel heel lang zo....
vervelend voor je meid, maar ik denk dat het dan echt de voorbode is van je ongi, sterkte ermee en ik hoop dat je cyclus wat korter gaat worden de komende maanden! dit is ook om gek van te worden!!