Eisprong gehad? (met kaartje)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Inieminie, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inieminie

Inieminie Lid

5 feb 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik zie dat hier meerdere mensen met mijn vraag worstelen..heb ik wel of geen eisprong gehad?
    Zouden jullie naar mijn kaartje willen kijken en jullie mening kunnen geven? Ik hoop dat dit mij wat kan geruststellen of dat ik mij ergens anders op moet instellen.

Het zit zo: in juli 2012 heb ik na 4 jr mijn mirena spiraal laten verwijderen. Tot en met januari 2013 heb ik geen enkele vorm van cyclus gehad. Ik ben in het fertiliteitscircuit terecht gekomen.
    Alle uitslagen, ook van mijn vriend, zijn gelukkig goed en ik heb 2 weken geleden de eerste keer clomid gekregen (50 mg)

Ik reageerde hier goed op, bij de echo's was te zien dat mijn endometrium meteen van 2 mm naar ruim 8 mm groeide en ik had ook een grote follikel, die op dag 12 al 15x 22 mm was.

Mijn gyn vertelde mij dat ik afgelopen weekend de eisprong hoogstwaarschijnlijk zou hebben.
    Zaterdag dipte inderdaad ook mijn temperatuur (zie het kaartje) en zondag leek deze ook omhoog te gaan.

Nu is hij maandag en dinsdag echter weer wat gezakt en daarom ben ik ongerust.. heb ik wel echt een eisprong gehad?
    Ik heb niet echt wat gevoeld, maar dit voelde ik voorheen ook nooit toen ik nog cyclus had.

Mijn kaartje is dus niet compleet en ik ben pas begonnen met tempen op dag 5 van mijn cyclus.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Dankjewel!

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,4 KB
      Weergaven:
      34
  2. Inieminie

Inieminie Lid

5 feb 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu moet ik er overigens wel bij vermelden dat ik iedere ochtend meet om 7.00, behalve op maandag en vrijdag, waarbij ik ivm mijn werk om 6.00 temp (dan moet ik eerder op), ik weet niet of dit verschil maakt maar mij valt op dat hoe eerder ik temp, hoe lager mijn temperatuur is.

3. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi, ik weet niet of je je eisprong hebt gehad maar weet wel dat het uitmaakt dat je op verschillende tijden tempt. Dan zal je elke dag om 06.00uur moeten tempen en daarna nog een uurtje slapen als je er nog niet uit hoeft. Succes!

4. Inieminie

Inieminie Lid

5 feb 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor de tip, ik ga mijn temp-tijd verzetten naar 6 uur ;)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Het lijkt nog niet op een eisprong, zie geen tempstijging.
    En klopt dat je temp lager is als je eerder tempt, zo'n temp wijkt altijd af. Slim dus om altijd om 6 uur te tempen.

6. Samantha80

6 dec 2009
    80
    0
    0
    Vruchtbaarheidscoach
    Brabant
    Denk dat vandaag je dip voor eisprong is ... vanavond zeker een klusjee wagen :d

Denk dat morgen je eisprong zal zijn (mss overmorgen uiterlijk) maar hij is idd nog niet geweest in het tempkaartje.

Succes met zwanger worden :d

7. Inieminie

Inieminie Lid

5 feb 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ik ga vandaag nog een klusje wagen, gisteren niet meer aan toegekomen. Heb gisteren ook een ovu-test gedaan, welke helaas negatief was, ik begreep uit de beschrijving dat als je een positieve test hebt, je in de komende 24-36u een eisprong hebt.

Dus ik denk niet dat er de komende dagen iets volgt...
    Maargoed, positief denken en maar lekker veel klussen ;)

Dank voor jullie tips!

Deel Deze Pagina