kan eisprong bij een korte cyclus ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by eyesonlittleme, Nov 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eyesonlittleme

Oct 19, 2011
    20
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb al een tijdje terug de implanon hormoonstaafje laten weghalen en heb sindsdien max. 5 dagen mijn maandstonden niet en min. 5 dagen men maandstonden wel,ik heb dus constant mijn maandstonden bijna , maar ben ondertussen met tarwekiemolie s'morgends en s'avonds en teunisbloemolie s'middags begonnen , nu vandaag is het dag 8 en heb men maandstonden nog steeds niet waar ik heel tevreden om ben dus waarschijnlijk helpt die teunisbloemolie bij mij egt wel , maar heb sinds dag 5 erg veel last aan men rug en steken in men onderbuik dus de typische menstuatiepijn voor mij maar kan dit komen door dat men maandstonden dan normaal er moesten zijn en men lichaam eraan moet wennen of dat ze nog gaan komen want normaal heb ik nooit op voorhand pijn daarom dat ik het vermoeden had dat dit misschien wel mijn ei zou kunnen zijn . maar nu is mijn vraag kan je een eisprong hebben of zwanger geraken in zo'n korte cyclus of is dat onmogenlijk ?

2. NW83

NW83 Actief lid

Sep 19, 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Ik begrijpniet helemaal wat je bedoeld met: max 5 dagen wel en min 5 dagen niet? Kun je dat uitleggen?

3. eyesonlittleme

Oct 19, 2011
    20
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb bv. 5 dagen mijn maandstonden en dan heb ik ze weer 5 dagen niet en dan 5 dagen terug wel enzo verder dus i.p.v 28 dagen geen maandstonden isdat bij mij maar 5 dagen
    ik hoop dat ik het goed uitleg :)

4. NW83

NW83 Actief lid

Sep 19, 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Als ik het goed begrijp heb je dus een cyclus van 10 dagen. Zover ik weet is een cyclus van 10 dagen veel te kort om zwanger te worden. De fase vanaf je eisprong tot je volgende menstruatie (de lf) moet minimaal 10/11 dagen zijn...

Als ik jou was ging ik even langs de gyn.

5. eyesonlittleme

Oct 19, 2011
    20
    1
    0
    NULL
    NULL
    ga ik zeker doen
    dus het is onmogenlijk dat de pijn die ik voel dat het mijn eisprong is ?

6. NW83

NW83 Actief lid

Sep 19, 2011
    148
    0
    0
    Groningen
    Ook al zou je een eisprong hebben, dan is de luteale fase te kort. Deze moet minimaal 10 dagen zijn volgens mij.. De luteale fase is vanaf je eisprong tot het begin van de volgende cyclus. Misschien kun je via google iets vinden over zwager worden met te korte luteale fase..

Ik zu zeker een afspraak maken bij degyn!

7. eyesonlittleme

Oct 19, 2011
    20
    1
    0
    NULL
    NULL
    oke ga ik doen , bedankt voor je reacties :)

Share This Page