hoi allemaal, ik ben deze maand voor het eerst een temp.curve aan het bijhouden (op verzoek van gyn.) Mijn cyclus zit tussen de 25 en 32 dagen. Op dag 15 ging mijn temp van 36.7 naar 36.8 en gisteren (dag 16) was mijn temp hetzelfde, dus ik dacht: dit zal hem zijn geweest! Tot mijn grote schrik was mijn temp vandaag weer 36.7 ? Kan dat? Of hoort je temp na je ei alleen maar omhoog te gaan? Ik heb deze maand een kijkoperatie gehad waarbij ik volledig onder narcose ben geweest en vermoed dat dat er iets mee te maken kan hebben en tot overmaat van ramp zit ik ook met een schimmelinfectie (candida...) HELP?! Snapt iemand wat er aan de hand kan zijn? daan
Hoe was je temperatuur voor dag 15, zat daar een groot verschil in? je temperatuur kan wel iets zakken na je eisprong. Hou je je temperatuur niet bij via http://www.fertilityfriend.com ? Is wel een handige site nl, wel in het engels.
He danielle, Je temp blijft na ei hoog tot aan je nod, dus niks om je zorgen over te maken! maar heb je al getest? zie dat je nod vandaag is? verder heb ik een vraagje aan je. misschien beetje brutaal maar heb iedere maand enorme schouderpijn rond menstruatie, dan gaan er echt 6 paracetamol naar binnen. Ontlasting doet ijdens menstruatie ook pijn, maar menstruatiekrampen heb ik dan weer niet echt. Las ergens dat jij endometriose hebt die niet op een echo te zien was en dat je ook altijd schouderpijn hebt. Wij zijn nu in ronde 18 en vraag me zo langzaam af of er toch niet iets over het hoofd is gezien... ben jij op eigen initiatief weer naar de arts gegaan? succes in ieder geval met je nod!