iemand enig idee??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by angel74, Jul 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal ,

ik temp al een tijdje heb 5 juni mijn ongi gehad had altijd een regelmatige cyclus behalve deze maand wie word hier wijzer van ik niet namelijk
    temp elke ochten om 6uur en nog een keer om kwart over 7
    vanaf 4-6 gem 36.5
    17-6 kwo 7 36.6 plus die dag een slijmprop
    temp gem het zelfde
    22-6 6uur 36.7
    23-6 36.9
    24-6 36.8
    25-6 37
    26-6 37
    tot aan 4-7 een gem van 37-37.2 licht donkerrood verlies met slijm
    5-7 36.8 36.9
    6-7 36.7 36.8 nog steeds iets verlies alleen met afvegen
    7-7 36.6 36.8
    8-7 36.5 36.9
    vandaag 9-7 36.7 37geen verlies meer
    dit allemaal om 6 uur en om kwart over 7

hoop dat iemand me hier iets over kan zeggen

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    niemand ???

3. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    #3 Lotte1981, Jul 9, 2009
    Last edited: Jul 9, 2009
    hoi Angel74

Het is wel wat lastig als je op 2 tijdstippen meet... het beste is eigenlijk 1x...
    Als we nu de eerste temperatuurlijn (6 uur) aanhouden heb je je ei gehad zo rond 22 juni, je temperatuur is de laatste dagen dan aan het dalen wat kan wijzen op een naderende menstruatie.(tot 8-7) Dit klinkt logisch tot vandaag... omdat je temp weer wat stijgt. Misschien weet je met de temperatuur van morgen iets meer....

Ik zou die van kwart over 7 gewoon niet doen, dat brengt echt veels te veel verwarring... je bent immers al wakker en hebt mogelijk al bewogen... Je moet je temperatuur opnemen na minimaal 4 uur slaap.

Gebruik anders een kaartje op fertility friend, dat geeft wat meer overzicht voor jezelf.

Over dat bloedverlies,... dat zou ook best een "lichte menstruatie" kunnen zijn (hoeft niet kan misschien ook innesteling zijn).

Succes Lotte

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dank je voor je reactie ...
    dat van die 2 tijden heb ik een beetje bij gehouden omdat ik ook wel eens 1 dag in de 2 weken ertussen heb zitten dat ik pas om die tijd op sta maar dan scheeld de temp ook niet echt met die van als ik dan al wakker ben en voor de 2e keer meet zit ong maar 0.1 tussen ...
    ik ben dus zondag iets gaan vloeien maar niet veel en stelde ook deze vraag omdat ik afgelopen maandag een echo heb gehad waar ik nog niet veel wijzer uit ben geworden .....
    volgens echo nog incomplete miskraam ivm licht posi test 10-6(na mijn idee vals want daarna nega test) en na mijn gevoel en temp heb ik ook inderdaad mijn ei gehad dus kan die nooit posi zijn geweest .. had nog dik baarmoederslijmvlies dus als ik 4 wk was geweest had ze mijn het voordeel van de twijfel gegeven dus vraag me zoveel dingen af dat ik er gek van wordt maar ja
    het is dus gewoon ff afwachten pfff moeilijk hoor ...
    ben benieuwd hoe mijn temp morgen is ....

liefs angel

5. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    #5 Lotte1981, Jul 9, 2009
    Last edited: Jul 9, 2009
    owww inderdaad, afwachten is verschrikkelijk. Je kan nog beter een teleurstelling hebben van ongesteld worden, dan wachten...

Maar je schrijft dat de echo dik slijmvlies weergeeft... wat naar mijn idee goed past bij je temperatuur omdat die (denk ik) aan het dalen is, (of hij stijgt al weer dat je toch zwanger nu bent)
    Maar ik snap niet dat ze dan kunnen zeggen op basis van het echobeeld incomplete miskraam... zagen ze dan nog restant van vrucht?? of zeggen ze dit alleen ivm die licht positieve test op 10-6. Dat wil volgens mij niets zegt over een volgende ovulatie want daar zat 12 dagen tussen... en je kan al weer na 10 dagen na je 1e dag menstruatie een goede ovulatie krijgen...

Dus echt nog even afwachten, hoe moeilijk ook....Ben benieuwd hoe je temperatuur morgen is... Laat je het even weten????
    Succes!
    Lotte

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nee zaten geen restjes verder niks overgehoord alleen zei ze dat ik bezig was met een miskraam ivm de test van 10-6...
    en toen zei ik nog dat ik daarna nega test heb gehad en dat ik die prop cervixslijm ben verloren nou die test dat was het volgens hun dus kon niet minder kort zwanger zijn echt heel vreemd hoor ik zei ook nog dat ik sins vorige week vrijdag veel moest plassen en dat ik dikker wordt nou dat kan maar dat wordt met de dag minder nou ik krijg juist met de dag meer klachten zoals moe sins gister heel erg zelfs maar kan dit ook met een mk ?? en vroeg nog aan mijn vk of ik niet gewoon een normale menst had ivm dat ik dacht mijn ei gehad te hebben nee zei ze dit is geen normale menst omdat je dan niet zon dik slijmvlies kon hebben dit had je alleen met een zwangerschap nou hier wordt je echt gek van hoor die onzekerheid en het lijkt wel of het geen maandag wordt pfff..... nou ik ben benieuwd hoe mijn temp morgen is ik laat het je weten

iniedergeval bedankt voor je reactie ben nog niet zo op de hoogte met temp

liefs angel

7. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    meid, laten we hopen dat je dan snel of zwanger bent of ongie wordt!!! Maar je kan toch je vrucht hebben afgestoten op 5 juni??? En dan nog licht positief hebben getest 5 dagen later....
    Zou denk ik best kunnen dat je maandje wat dikker slijmvlies hebt...heb zelf geen gyn of vk ofzo maar heb zelf ook keertje licht gemenstrueerd na zeker een ei te hebben gehad... nou denk dat je dan maandje later heftiger ongi kan worden omdat het slijmvlies wat dikker was.... niet alles gaat volgens de boekjes zoals artsen dat leren... dat weet ik wel :)

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen lotte

nou mijn temp niet omlaag vanochtend iets eerde getemp 5.35u en toen was hij 36.7 omdat ik echt nodig moest plassen dus vind het nu ook wel spannend en verwarrend maar hoop dat het gauw maandag is ..
    liefs angel

9. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

Jun 9, 2009
    432
    0
    0
    Nou meid,
    Spannend hoor!! Ga je maandag testen???

Liefs Lotte

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ja ik denk het wel maar de vk belde me vanochtend hoe het ging en ze maakt nu een afspraak voor me bij de gyn dus hoop dat ik maandag al terech kan voor een echo en hoop dan meer duidelijkheid te hebben vertelde ook van mijn temp en van mijn hcg van het bloed van 22-6 en toen zei ze nou dat was nog voor de innesteling :( terwijl ze dus eerder deze week zei dat het langer moest zijn ivm met de test 10-6 dus dat kan dan nooit als ik toen posi had omdat er toen geen innesteling geweest zou moeten zijn dus snap er nu helemaal niks meer van jij ....

liefs

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    vandaag temp van 36.8 dus gaat niet meer omlaag snap er echt niks meer van hoop maandag op een nieuwe echo ben doorgestuurd na de gyn maandag wordt ik gebeld pfff wat duurt het lang

Share This Page