mensen ervaringen primolut??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loveisuss, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    hallo,

mijn man en ik willen graag een 3e kindje :) nu ben ik vanaf 15 okt niet meer ongesteld geworden..omdat ik veel pijn in mn rug had hebben ze vorige week een echo gemaakt...geen zwangerschap en er zat ook geen menstruatie aan te komen en mn slijmvlies was gewoon dun:( normaqal gespoken heb ik altijd een normale cyclus en nog nooit overtijd geweest.zit nu inmiddels op dag 4 van een kuur van 10 dagen primolut..heb verder niet echt informatie meegekregen dus ik vroeg me af of er mensen zijn die na een kuur gewoon zwanger zijn geworden of juist niet?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Primolut is bedoeld om een menstruatie op te wekken. In principe werkt dit eenmalig. Daarna zal je lijf het zelf weer moeten oppakken. Als je daarna een goede eisprong hebt, kun je zwanger worden. Primolut kan dus effect hebben op je cyclus, het heeft geen effect op het zwanger worden zelf.

Je wordt ongesteld als je met de kuur gestopt bent. Het duurt vaak een aantal dagen voordat het doorkomt.

Succes!

3. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik na 6 maanden na stoppen met de pil nog niet ongesteld was geworden kreeg ik ook Primolut voorgeschreven.
    Ik werd door die Primolut wel 1x ongesteld,maar uit mijzelf vervolgens niet meer. Het opwekken met Primolut heeft in mijn geval dus niet gewerkt.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Primolut werkt eenmalig, het wekt een onttrekkingsbloeding op. Meer doet Primolut in principe niet.

Deel Deze Pagina