Yes! Actie in de tent. Oke.. is het het heel erg dat ik zit te wachten tot iemand zn relatie vernaggeld? Als mijn kerel trouwens een andere kerel zou zoenen (zou hij nooit doen) boeit me dat echt niks :') of ben ik dan de enige?
Neehoor, daar wacht toch iedereen op anders is het helemaal een saai programma. Ik kan me er niets bij voorstellen dat mijn man een andere man zoent, zou denk ik met stomheid zijn geslagen wanneer ik zoiets zou zien.
Nou man of vrouw.. ik zou t allebij even erg vinden. Al zou ik als t een man is t nog erger vinden omdat hij dan blijkbaar ook homo is ( en wij zijn al 14 jaar samen.. zou n hele schok zijn haha!)
Nee ik zit ook te wachten tot er nou echt iets gebeurd. Wij willen graag zien dat Merijn enorm de fout in gaat, gewoon omdat we Lisa irritant vinden!
Ja, ik vind haar ook zo onsympathiek overkomen. Morgen mogen we weer, al weet ik niet of ik voor die tijd al op het linkje klik voor die beelden .
Ja en t 'zure' is.. dat linkje is pas van de aflevering van volgende week .. Heb die van morgen al gezien
Ik had het ook via Michella inderdaad...en als je de hele aflevering dus wil zien aflevering 7, die staat in zijn geheel op YouTube. Wel slecht beeld en kun je niet draaien dus niet ideaal, maar ik kon niet wachten haha.
pff, ik verveelde me en dacht: ik ga vast vooruit kijken. Maar op die belgische site krijg ik een http fout, en op youube mag ik afl 6 niet kijken omdat het geblokt is omdat ik in NL woon :'( boehoe! ik wil kijken! edit: Google is my friend. ff programmatje op de laptop en hopla, ik kan kijken
oke, ik heb echt het idee dat Lize aan het vallen is voor Ken, en daarom 'smoesjes' zoekt om niet meer voor haar vriend te willen gaan. om te rechtvaardigen dat ze niet meer bij hem wil blijven door zijn gedrag. Oke, dat die paraztoo half tegen hem aanreed was niet echt heel erg netjes, maar dat van die douche met die surprise date vond ik persoonlijk wel wat ver gezocht. Hij stond met zn rug naar haar toe, niet tegen haar op te rijden/met dr te zoenen of wat dan ook.. Nee, jefferson is in mijn ogen nog niet echt zo ver gegaan dat ik de relatie zou afkappen als ik haar was.