Ja ook wij kijken het samen. Guilty pleasure! We hopen altijd dat het in de eerste aflevering mis gaat of we maken een weddenschap wie er als 1e de mist in gaat.
Volgens mij staat het zelfs in de regels om mee te doen dat je niet langer dan een x aantal jaar samen mag zijn. En ook geen kinderen hebt.. Denk dat wij ook weer gaan kijken.
Oh bah die vrijgezelle mannen brrr haha. Niet mijn smaak. Zie dat Ken erbij zit van tnbgb vreselijk mannetje.
The next boyban/girlband En dat is idd een erg over het bepaald getild mannetje. Hij heeft zijn looks mee maar daar is dan ook echt alles mee gezegd, blegh.
Ik hou wel van dit soort programma's. Puur leedvermaak, want waarom doen mensen uberhaupt mee?! Maar goed, mijn man is wat dat betreft zo'n zeur want hij wilt dat absoluut niet kijken.
Bij 3 van de 4 is de man al vreemdgegaan.. Nou dat belooft wat.. En dan die ene vrouw: 'Ja ik snap het wel, want hij is een man. En we waren nog niet zolang samen.' Pardon?
Ik ga stuk om die ene brede gast😂😂😂😂 hij heeft echt een vrouwelijk hoofd, zo verwijfd👀👀👀👀👀
Die verleidsters😂😂😂😂😂😂 Ik ga stuk hier serieus whahahaha lelijjkkkkk
Zitten een paar behoorlijke sl@tten tussen zeg, lekker als je zo op de Nederlandse buis te zien komt. Echt iets om trots op te zien hoor.