Hier was gisteren op tv aflevering 7 maar wij kunnen via videoland 1 aflevering vooruit kijken als je een abonnement hebt (videoland vergelijkbaar met netflix maar dan vooral nederlandse dingen)
Oke bijna iedereen sekst of zoent in ieder geval, maar hoe zit het met Lisa? Heb aflevering 8 gezien en ben eigenlijk wel benieuwd of zij nog wat gaat doen.
Heb het idee dat sommige dames een reden zoeken om vreemd te gaan... Ik kijk er wel naar, maar vond de aflevering van gisteren echt niks aan. Wel heerlijk leedvermaak programma haha
Ik vind juist dat de mannen een reden zoeken. Ze overdrijven te erg in aflevering 8. En vervolgens gaan ze helemaal los.
Wouw heb net aflevering 8 gezien. Alsof de mannen gewoon een kleine aanleiding zochten om dit gedrag voor zichzelf te verantwoorden. Ik had wel echt met marijn te doen. Het lijkt mij een hele oprechte jongen die nu gewoon gekwetst is en daarom zijn heil ergens anders zoekt
Ja alleen weet je wat zo jammer is? Als er daadwerkelijk seks geweest is tussen Lisa en Karim in die badkamer dan hadden ze dat wel laten horen. Merijn trekt te gauw zijn conclusies. Beetje jammer is dat. Maargoed, zal mij ook niks verbazen als alles doorgestoken kaart is inderdaad. Maakt mij verder niet uit want ik vind dit toch wel heerlijk leedvermaak.
Snap wat je zegt. Maar al met al was ik er ook klaar mee geweest. Dat stiekeme gedoe. Samen douchen. Duidelijk willen dat er iemand aan je kont zit en dat dan ontkennen. Zoenen met een ander, ookal is het dan een meisje. Vreselijke meid, de arrogantie druipt er vanaf
Merijn mag blij zijn dat die van Lisa af is. Zij was echt achterbaks hoor. Hij is nu toch ook samen met Pommelien. Heb begrepen dat hun nu samen een stel zijn ❤️
Op Facebook staat dat Lisa en Merijn nog samen zijn. En bij Pommelien staat op Facebook dat ze vrijgezel is, dus ik denk dat dat niet klopt. volgens mij zijn het allemaal van die wannabe acteurs die met temptation proberen door te breken. Bij een heleboel deelnemers staat op Facebook ook dat ze bij een agency zitten. Maar toch blijft het leuk om naar te kijken
Ze mogen hun relatiestatus op FB niet veranderen voor dat het programma afgelopen is. Staat echt al een paar keer vermeld hier
O sorry! Ik heb niet heel het topic gelezen dus dat had ik niet gezien Wel raar dat dat niet mag, lijkt me dat als iemand op fb ziet dat ze uit elkaar zijn dat ze dan juist de afleveringen gaan kijken om te zien wat er is gebeurd
haha das weer eens wat anders . in die categorie vraag ik me ook af hoe het met Lize en Ken is afgelopen
Op hun beide Insta zie je vaak foto's los van elkaar dat de een in Brussel is de ander weer in Nederland waarmee gesuggereerd zou kunnen worden dat ze dan bij elkaar zijn, en er zijn mensen die beweren dat ze samen gezien zien. (en dan niet op de ingehuurde tempation avonden) Maar ja wat is waar Niet iemand hier toevallig al een link heeft naar aflevering 9? Ik kan niet wachten na 8! Weet er trouwens ook iemand hoeveel afleveringen er nog zullen komen?