Klopt, zijn onverwachts extra beelden... dit konden de programma makers natuurlijk niet achterhouden voor de dames
Die lisa denkt ook niet ff na waarom hij zijn middelvinger naar de camera opsteekt en haar dan zoent? Kan niet wachten totdat die 2 elkaar zien En ze was toch gek op karim en nu hangt ze bij die guiseppe die volgens mij niet echt op meisjes valt....
Ik ben wel benieuwd of die meid en Ken op de langere duur nog wat wordt. Ik krijg echt kippenvel van die opgepompte gozer en de domheid waarmee dat blondje naar hem kijkt... Die vriend kan wel wat beters krijgen.
Aflevering 9 gezien. Tja, één grote teringzooi hé. Maar ik snap niet dat ze geen beelden lieten horen/zien aan Jollien dat Herbert en Saartje sex hebben gehad. En Pommelien is zwaar verliefd!
Haha heerlijk. Heb aflevering 8 en 9 gekeken. Heftig. Ben benieuwd naar de laatste Alex kan alleen maar lachen, volgens mij slaapt die standaard met een kleerhanger in zijn mond om altijd een prodent witte smile te hebben. Inderdaad lisa en jolien, als ze even terugdenken, dam weet je toch waarom. Ik vind lieze en jefferson de enige 'echte'. Wel dom, en overtrokken, geen ruggengraat. Maar wel oprecht. En ik vind Niels wel eerlijk over zijn stomme actie. Hij heeft er echt spijt van.
Als je dan beelden laat zien., laat dan ook alles zien. Die Rosanna en Alex passen wel bij elkaar. Zo naïef en dom, niet te filmen. Eigenlijk wel te filmen anders hadden wij geen tv 🤣
Heeft er iemand misschien nog een link van aflevering 9 die doet? Zie dat het alweer is verwijderd helaas
[Temptation Island] Aflevering 9 - Seizoen 9 (volledige aflevering) - Viraal Nederland Via deze link heb ik hem een uurtje geleden nog gezien. @Tiepmiep, ik meende dat je via die site vanuit Nederland het niet kon zien? Jij wel? Mij lukte het in ieder geval niet.
Wie weet, ik kan het in ieder geval niet zien via die site. Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die de aflevering via andere sites verspreiden.
Ik ben het even kwijt Vanavond komt aflv 9? En kunnen we op de belgische website dan al aflv 10 kijken? Of loop ik nu te hard van stapel
Aflevering 8 komt vandaag in Nederland op tv en aflevering 9 is gisteren in België op tv geweest en op internet te zien. Ik heb 8 allang gezien maar ik ga vanavond wel kijken, morgen ga ik 9 kijken.