Jolien is echt te onzeker. Maakt niet uit wat Herbert doet, zij vergeeft hem toch wel. Wil alles voor hem aanpassen, piercing voor hem nemen, of wat dan ook.
Heeft iemand misschien een nieuwe link voor aflevering 9? Heb de kans niet gekregen om op andere links te kijken helaas. Ik woon in NL dus kan niet kijken op de website van Vijf
Nou dames... je kunt je al opgeven voor een nieuw seizoen. Als koppel of vrijgezel. 😂😂😂😂😂
Gaan jullie toch als 2 begeerde vrijgezellen. De dames hadden/hebben allemaal lesbische trekjes dit seizoen. Kan best!
Valt vast niet op :') Lijkt me.best hilarisch om mee te doen, maar is t me niet waard. Want je hebt zeg maar vreemdgaan in normale situaties en je hebt dit.... :')
Precies. Het lijkt soms wel een experiment. We zetten wat mooie meiden op een eiland neer, warm zodat ze zo min mogelijk kleding dragen. Gooien daar wat geile mannen vol testosteron tussen. Eens even kijken wat er dan gebeurt...🤔
Ergens lijkt het me best grappig om mee te doen aan zoiets, maar dan als verleidster en niet als koppel, want ik behoud mijn relatie graag nog
Ik laat een stukje kip op de grond vallen... zal 1 van mijn 5 katten het oppakken en opeten?? Ik geloof dat het idee hetzelfde is :')
Zit al op het puntje van mijn stoel, te wachten tot iemand de link van aflevering 10 plaatst 😇