Ja echt hè. Maar ik vond het een saaie aflevering tbh. Met de vorige aflevering in gedachten. De volgende aflevering lijkt mij wat interessanter *evil smile*
zo, ook weer bij gekeken. Viel me nog redelijk mee. Alsof ineens blijkt dat ze toch nog gewoon mensen met een geweten zijn :') Oh ja, ik had ook nog een vriend/vriendin
Terug gezien, Jollien is wel vreemd hoor. Zij doet zo braaf maar ondertussen, ze heeft alle vrouwen gezoend en sex gehad! Foei, arme Herbert.
Even serieus lisa actrice 1e klas.. merk ook aan gueseppe dat hij het spelletje vrolijk mee speelt .. wat staat zij voor joker zeg op tv bah wat achterbaks Kijk uit naar aflv 11
Vrolijk meespelen? Volgens mij heeft hij ook niet echt een hoge dunk van haar gedrag. Maar ja ze ziet er niet slecht uit he.
Eerste Beelden Temptation Island Aflevering 11, het gaat gezellig worden! | Jezus wat slecht Als je 10 hebt gezien heb je dit al gezien .. maar ik keek gister live mee en dit is duidelijker dan toen
die rosanna eerst van alles roepen en ook nog met alex doen en dan als het erop zit heeft ze ineens spijt en wil ze niels wel terug passen prima bij elkaar allebei dom lize is gewoon smoorverliefd op ken en jolien dan denk je och wat een schattig meisje maar ondertussen haha lisa zal zich toch wel behoorlijk moeten schamen als ze ziet hoe ze in alle afleveringen compleet loopt te liegen
Misschien was Alex toch niet zo goed in bed als dat ze verwacht had Of had ie gewoon een kleine jongeheer, hij was wel heel erg aan het overcompenseren