Neen ik ook Maar ff vraag he. Voor de reclame krijgen we toch dat gedoe van RTLXL te zien? Dan laten ze ook een stel zien dat t doet, weet iemand hier wie dat zijn?
Ja dat zie ik ook al een paar weken voorbij komen maar in het programma komt het steeds niet voorbij.
Ik kijk ook gewoon nu pas aflevering 9 . Wat is die Lisa stiekem zeg! En dan nog volhouden dat ze helemaal niks verkeerds heeft gedaan en dit echt niet verdiend.
Wij hebben ook net aflevering 9 gekeken. We kijken gewoon met rtl 5 mee. Lisa eerst heel dramatisch doen bij de beelden en dan verder net doen of er niks gebeurd is terwijl de andere 3 heel verdrietig zijn. Ik had eerst eigenlijk nog gedacht dat er misschien nog een beetje hoop was voor niels en rosanne maar dat zie ik nu niet meer gebruiken. En de jongens hebben plotseling spijt?
Het was geen spectaculaire aflevering, maar ik vond het bank moment wel echt leuk. Vorige week 3 jongens die heel slechte beelden kregen. En nu dezelfde meiden.
Ik heb zelfs net aflevering 11 gekeken . Een gozer uit mijn Instagram was live aan het uitzenden en ik kon het natuurlijk niet laten .
Je kan zelf ook een paar pagina's terug lezen, dan zie je de link staan. Nu heb ik dat maar voor je gedaan https://vlaamse.tv/serie/episode/85335/211
Ik weet helaas niet waar hij hem vandaan heeft gehaald . Hij zondt het direct live uit. En ik werd hysterisch toen mijn telefoon op de laatste 10 minuten uitviel. Mehh
Ik heb ook gewoon gisteren aflevering 9 gekeken. Die vrouwen vind ik dit jaar erger dan de mannen. Maar dan wel met allerlei smoezen dat zij niks verkeerd deden enzo.