Hmmm🤔🤔🤔 maar Niels ging niet vreemd toch?? Ew die Rosanna.. die FB foto ook van haar... loopt echt te koop met zichzelf Dat hele ruzie gedoe is denk niet waar. Alles voor aandacht he
Ik had dit bericht al gezien. Als het is wat ik denk dat het is. Maar ik vind het niet out of caracter. En daarom niet per se ongeloofwaardig.
Ik denk ook niet dat ze getrouwd zijn, maar waarom ze het niet lieten zien geen idee. Het meisje was wel al verdrietig genoeg van de beelden die ze wel te zien kreeg.
Leuk setje idd Pommelien en Merijn. Ik was via via ook de IG van die Lisa tegen gekomen maar daar komt ze ook al arrogant over. En die IG van die Alex😂😂😂😂 man man man, wat een patsertje. Maar ja alles voor aandacht, geld en roem he
Maar er kan dus nergens afl 10 worden terug gekeken?? De link die een paar pagina's terug staat, doet het niet
Ik vind haar wel leuk. Ik vind Parastoo irritant en Lisa. En Rosanna praat zo raar, ze doet me aan deze reclame denken, alleen praat zij langzamer. https://m.youtube.com/watch?v=_rA9HpI0kSQ