De eerste reeks van deze serie die ik echt kijk. Maar ik zie eigenlijk geen verliezers als de stand zo blijft als dat hij nu is. Eigenlijk maar beter ook dat die relaties gecrashed zijn. En sommige hebben er een leuke nieuwe relatie voor terug.
Ik vind het zo zielig voor Jolien Ik hoop echt dat zij niet meer bij elkaar zijn en dat ze nu verkering heeft met een goede/lieve vent Bah...wat een misselijk man is die Herbert....brrrr......:x:x
Ik heb geen medelijden met Jolien, hoe dom ben je als je jezelf zo verlaagd. Herbert is knettergek. Door de jaren heen vaak vreemdgegaan, seks gehad ook op temptation etc. en dan in een slachtofferrol kruipen. Toen hij die ene keer zo vreemd reageerde na de beelden van Jolien dat ze had gekust met meisjes toen wist ik al dat hij niet spoorde, maar dat het zo erg zou zijn... Met Jefferson had ik wel medelijden, ik vond hem nog het eerlijkst van allemaal. Lize heeft gewoon al die tijd gezocht naar een excuus om naar Ken over te stappen. Wees daar gewoon eerlijk over maar schuif het niet af op de ander.
Ik vond jeffie wel zielig haha Hij had weinig fout gedaan tot zij er wel klaar mee was Snap niet waarom Merijn ging liegen dat ie geen seks heeft gehad met pommeline.. Maar serieus die jolien! die loser is zo vaak vreemdgegaan en ze wil hem elke keer vergeven dat is geen liefde maar die is gewoon geobsedeerd
@melaniie Dankje net gezien! Die Jolien is echt gek.. hoe dom kun je zijn om zoiets niet in te zien..
Ik vind lize echt een bitch. Wauw zij heeft ook echt 0 inlevingsvermogen. Jeff verdient beter en ken en lize verdienen elkaar. Herbert is een griezel. Jolien verdient zeker beter maar heilig is ze ook niet.
Dat is toch geen vent te noemen! Ik hoef al bijna niet neer te kijken, maar dat ga ik morgen maar eens doen ben heel benieuwd!
toch heb ik ergens een recente foto gezien van Herbert en jolien .. ook stonden hier pommelien Merijn en Jeffrey bij.. denk dan toch dat ze nog samen zijn .. arme meis
ze moeten toch nog verplicht op verschillende feesten komen dacht ik ik zag ook een foto van lisa met pommeline samen alsof ze best friends zijn
Oeeei die samen lachend op de foto? Dat is wel bizar ja.. kan me dat niet voorstellen zou het dan toch geacteerd zijn allemaal hahah
Ze worden toch ingehuurd voor feesten? Ach lisa zet gewoon haar fake glimlach op, die is in de serie ook mega nep, sneaky
http://https://www.glamour.nl/artikel/ken-karim-geven-op-glamour-beauty-tv-hun-ongezouten-mening-over-temptation-island. Ken en Karim over Temptation.
Ja, ze worden ingehuurd voor feestjes. Lijkt me dat ze voor dat geld wel even lachend samen op de foto gaan.