Heel gemeen inderdaad. Ik denk trouwens dat Jolien nog wel gewoon met Herbert is, volgens mij kust ze de grond nog waar hij op loopt.
Het is toch ook temptation island, ze hebben de vrouwen net zo hard misleid dan de verleidsters bij de mannen, dat is het spel. Tja als er een vrouw sex met je wil, ga je toch geen nee zeggen! Ik vind Herbert echt een sukkel. Toch als ik de opnames zie, dan heb ik het gevoel dat ik opnames mis?
Ken uit Temptation Island: 'Ik wil geen relatie met Lize' Zou hij Lize in die zin gewoon genruikt hebben voor zn cariere?
Idd! In dat zelfde artikel kan je ook lezen dat Jeffie het met Parastoo heeft gedaan. En we weten allemaal dat dat klopt, toch?
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Karim vaak uit zijn nek l*lt? De dingen die de meiden gezegd zouden hebben, het feit dat er nooit echt 'bewijs' van is, dat ze kennelijk allemaal helemaal wild van hem zijn... Ik weet niet. Het komt op mij soms over alsof hij gewoon lekker de boel aan het opjutten is.
Dat karimDe boel aan het opjutten is zeker waar. Maar daar kwam hij toch ook voor? Net zo goed dat Alex de boel Aan het opjutte is..... Eerlijk Herbert dat is echt een ongelofelijke eikel. Ik heb net de aflevering van volgende week gezien. Bah !! Walgelijke vent.