Temptation island 2017

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sillies, 25 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Worden ze geselecteerd op actieve hersencellen?

Gevraagd domme bobo's en nog dommere bimbo's.
    Bij voorkeur niet meer dan 17 aanwezige hersencellen, liever niet meer dan 3 actieve hersencellen.
    (Voor een leuk programma waar mensen met meer werkende hersencellen niet voor uit durven te komen dat ze het kijken :D)

2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Die Jolien heeft echt geen gezonde relatie. Alles opgegeven voor hem, geen vrienden meer. Allemaal laten vallen. En vorige week zeggen dat ze ook wel begreep dat hij vreemd was gegaan want tja hij was toch een man en zolang waren ze nog niet samen.

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Pff ja en dat ze meteen een neusring neemt als hij dat leuk zou vinden :(

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Die puist van Niels. Of ben ik de enige die m ziet?

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, die Jolien is zo onzeker, ik zou als vent daar een beetje gek van worden, zo'n meisje wat wiens hele leven in teken van jou staat.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik zat steeds naar de puisten van Lisa te kijken.

Die Rosanna is volgens mij ook nogal onzeker, anders reageer je niet zo fel op die 'verleidsters'.

7. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Iedere keer als ik kijk hoop ik toch dat het allemaal een act is. Ik wil niet geloven dat er werkelijk zulke domme mensen bestaan :$

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ahahahaha neee ik zei het ook al tegen mijn vriend!

Ik vond het wel netjes van dat meisje met die zwarte haren (ik weet niet hoe zij heet, ze heeft super mooie groene ogen), dat ze het niet nodig vond die verleidsters uit te schelde. Ze wilde zich niet verlagen, vond ik wel mooi om te zien.
    Hoewel ik dat andere meisje ook wel snapte. Ik bedoel feitelijk zijn het ook best wel h*eren toch? Kregen ze geen geld bedrag als ze iemand konden over halen om echt seks te hebben?

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb zojuist teruggekeken. Ik snap echt niet dat mensen daaraan meedoen. En die verleiders snap ik ook niet. Ze zetten zich echt neer als h**ren. Vooral die parastoo is lekker op dreef.
    En ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om je 11 dagen in te houden.
    Zo lang is dat toch ook niet...

10. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Die Ashley, is ook een grote aandachtsh*er. Zij heeft ook meegedaan aan Ex on the beach double Dutch. Heeft zelfs een trio gehad op camera.
    Tja sommigen doen alles voor hun 5 minutes of fame zullen we maar zeggen..

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja klopt! Daar was ze ook lekker op dreef. Ik vind die ene man met dat lange haar en die gitaar ook een vreselijke gladjakker. Brrrr

12. Haha, ja echt. Ik had zó gehoopt dat die donkere jongen bij de 'confrontatie' iets zou zeggen als 'Als je zo goed kon zingen, dan was je nu wel aan het optreden met de band die ontstaan is uit The Next Boy/Girl-band. Dan probeerde je nu niet zielig meisjes die al een relatie hebben te versieren op tv.' :D Maar ja, óf hij zal niets van dat programma geweten hebben, of -en die kans lijkt me groter- er mocht niets over gezegd worden :p

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.122
    113
    Home
    Ik dacht dat het altijd 8 dagen gescheiden was maar ze zeiden nu 2 weken of is dat altijd zo geweest

Die rosanna zie ik ook nog wel vreemdgaan na wat drankjes

14. Roseline

Roseline Niet meer actief

Eigenlijk zijn het gewoon een beetje zielig figuren die verleiders/sters, want wie gaat nou proberen de relatie van een ander kapot te maken.
    Ik snapte dat ene meisje wel, dat ze er wat van zei (ik zou me er ook vreselijk aan storen). Waarom zou je gaat zitten luisteren naar een stel domme koeien die je relatie kapot willen maken, maar goed waarom zou je ooit aan zo programma mee doen. En die Ashley is echt het domste van allemaal. Ze zit daar een beetje stoer te doen van we gaan jullie mannen afpakken, maar niemand heeft interesse in haar.. ze is echt zo lelijk met een verschrikkelijk karakter..
    Waarom kijk ik eigenlijk naar dit programma.. hihi (ik vind het hele drama gedoe, toch stiekem heel leuk :p)

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik lees ook mee, prachtig programma (om naar te kijken).
    Ben benieuwd naar vanavond!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    LMAO al die verleidsters zijn fugly😂😂😂😂😂
    Daar willen mannen alleen ff mee n*uken om hun geilheid kwijt te raken en verder niet.
    Nee daar moet je dan trots op zijn;)

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou van die mannen zou ik ook niet warm worden, alhoewel Alex een mooi lichaam heeft maar ik walg van zijn arrogantie.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik hou helemaal niet van die spierbundels. Een beetje gespierd vind ik mooi mooi, maar zo'n opgeblazen spierbundel, nee bedankt.
    Haha, de eerste dag waren ze nog goed opgemaakt allemaal, de volgende dag dacht ik al 'oei, dat is een stuk minder'.

Ik kan er niet mee zitten dat ze relaties kapot maken, moet je maar niet aan zo'n programma meedoen. Het niveau is natuurlijk laag aan alle kanten, maar toch kijk ik met plezier :D.

Volgens mij was het vroeger ook al 2 weken.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee ik ook niet zo hoor.

Geef mij maar het type Matt Bomer of Channing Tatum.
    Je kan er nog zo goed uit zien als je karakter kut is dan vind ik je al niet meer aantrekkelijk...

20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.122
    113
    Home

ik vind die vrouwen ook niet mooi
    misschien een aantal met een mooi lichaam maar het hoofd nee echt niet

en die mannen vind ik ook niks
    vind ken nog wel leuk maar hij komt wel arrogant over dus nee ook niet echt

Deel Deze Pagina