Heb de aflevering van volgende week al gezien. Ben benieuwd hoe die af gaat lopen. Ziet er niet goed uit voor 1 van de mannen.
Ik denk dat je ook in je achterhoofd moet houden dat iedereen daar met spanning zit en elkaar mist en dat daarom die beelden erger binnen komen dan normaal gesproken. Ik vond het ook allemaal niet zo erg.
Ik vond de kampvuren wel meevallen. Lize overdrijft in mijn ogen een beetje. Haar vent had haar weg moeten duwen... Maar ze zijn niet met elkaar in bed beland of iets dergelijks. Daarnaast zullen ze wel alcohol op gehad hebben.
Er was toch een sterk vermoeden dat 1 van de stellen acteurs zouden zijn? Dat in mijn achterhoofd houdend denk ik dat die 2 Lize en Jefferson dar best eens zouden kunnen zijn. Qua voorstukjes gaan die nog behoorlijk losbandig worden.
Kan je de eerste aflevering nergens gratis terug zien?? Wil het op Zich graag zien maar zie op rtl dat je moet betalen??
Reactie van Lize erg overtrokken/overdreven. Ze gebruikt dit meer als reden om zelf lekker met die Ken te gaan..... Vriendin van Niels vind ik niet leuk. Capzones bleh
Ik vind er weinig aan tot nu toe, hopelijk komt er nog een beetje actie de komende weken. Vond het ook raar dat ze in het stukje wat Rosanna over Niels te zien kreeg zijn tekst hadden weggelaten.
Wat voor actie Robijn? Waar heb je dat gelezen? Ik vind het tot nu toe een beetje saai. Vooral omdat in ieder voorstukje die Ken te zien is die zegt dat dit het heftigste seizoen zou worden, dat niet snel overtroffen kon worden. Nou dat valt tot nu toe best tegen..
In België lopen ze een week voor, heb de samenvatting van de aflevering gelezen. Voor wie interesse heeft: Klik hier