In de trailer van dit jaar, is er daadwerkelijk te zien dat er iemand vreemd gaat! Het gaat om een kus/zoen, dus er gaat nog wat gebeuren! Maar meeeeen wat een saaie bedoeling allemaal zeg..
Ik denk dat Morgan vreemd gaat, en uiteindelijk heel sneaky te werk gaat. Maar de kus is Morgan niet hahah!
Het gerucht gaat dat Rodanya met Danicio heeft gezoend op dreamdate, maar dat dat niet door RTL is opgemerkt? Milou zou ook met Morgan zijn gegaan na temptation... Rodanya en Morgan en Sidney en Demi zijn wel nog samen gespot.
Een voorstukje ongever 0.58 min. Ik kan het alleen even niet meer vinden, want ik had het gezien via de Grazia of iets dergelijks op fb!
Whaha even serieus. Als de verleiders ruzie gaan maken omdat ze NIET met je op dreamdate willen... dan heb je het wel heel ver geschopt Die Rodanja is ook wel een zeikwijf. Eerst zeuren dat haar vriend niet genoeg mee doet. Nu doet ie mee.. is t ook niet goed. Ja wat wil je dan joh
Ah ik had toch wel een klein beetje te doen met Sydney. Snap wel dat het echt echt niet leuk is als je vriendin zegt van ik heb eigenlijk niet echt behoefte om hem te zien. Edit: inmiddels de hele aflevering gezien. Sidney is rijp voor een goede psycholoog. Kom op, jezelf letterlijk pijn doen. Dat zn relatie misschien wel over is dat voelt hij denk ik wel goed aan.