Heerlijk die mensen bij TI Sidney heeft geen slechte beelden dus word ie lekker afgekraakt door de mannen en ze weten dat ie zo onzeker is dat ie er niet mee om kan gaan en dan juist die beelden laten zien bij het kampvuur
Pfff ik vind Sidney zo vermoeiend he. "Ik wil kinderen met dat meisje. Ik wil een jongetje maar als zij een meisje wil en we krijgen een meisje, zou ik het ook goed vinden." Ja want zo werkt het natuurlijk ook echt. Kindjes gaan op bestelling
Ik zou me als vrouw doodschamen om met zo'n figuur relatie te hebben, vooral zo in de openbaarheid. Zoveel dommigheid lang niet gezien..
Ik vraag me af of hij gewoon ontzettend dom is of dat er meer aan de hand is Ik vind van de dames demi wel de leukste
Vooral emptioneel instabiel denk ik. Maar of je het hem heel erg aan kan rekenen. Heel het spel is een grote mindfuck. En hoewel het een heel ‘saai’ kijkseizoen is betekend dit nog niet dat het voor de deelnemers niet enorm zwaar is geweest. Ik en mijn vriend zijn in het begin vd winter heel even soort van uit elkaar geweest. In die periode heeft hij samen met zijn beste vriendin een reis naar de Cariben geboekt voor afgelopen april. En ondanks dat ik 100% zeker weet dat er niks meer dan vriendschap tussen die twee is vond ik het retezwaar. Ik was overigens ook welkom om mee te gaan maar kon niet en had ook niet zoveel zin om met zn drieën op vakantie te gaan. Maar toen ik een filmpje van haar zag dat ze een truitje aanhad met een vhals tot op haar navel werd me dat ook echt even te veel. Dacht echt zo ik zit in mn eigen temptation island en heb er niet eens om gevraagd.
Kan me wel indenken dat je gevoel dan toch wel een beetje spelletjes met je gaat spelen. Wat ik van Sidney vooral heel storend vind is zijn gebrek aan zich druk maken om iets anders dan zichzelf. Alles draait om hem en hoe vreselijk het voor hem allemaal is. Zijn eigen aandeel hierin is hij echt blind voor
Ja dat is wel een beetje het niveau. Heikki ziet zijn eigen aandeel ook niet. Vind het trouwens wel echt lullig als geatan met Laura op dreamdate zou gaan. Dat is echt het maatje van Demi.
Die Laura kun je net zo goed met een luiaard op dreamdate sturen, zou het niet netjes van haar vinden als ze Gaetan kiest. En die Sidney, pfff, en maar overal tegenaan slaan en met dingen gooien. Zo onzeker van zichzelf. Valt wel op dat die verleidsters ook niet bepaald werk van hem maken.
Ik moet zo lachen om de reclame: "Heb je ook zo'n zin in vakantie bij het zien van Temptation Island?" Ehm... Nee.... Ahhhh Sidney, dat valt tegen he! Ik denk dat het nu wel zou kunnen dat 1 van de mannen zich laat verleiden, ze zijn zo braaf en hun vriendinnen zijn zo gek aan het doen, althans dat zeggen de mannen zelf. Op naar de dreamdates!