Ik vind het een steeds triester programma, de verleidsters zijn mega ordinair en de deelnemers doen alleen mee in de hoop door te breken op 1 of andere manier of om in ieder geval bekend te worden en veel volgers op Instagram te krijgen.
Ik vind die Felicia echt heel erg lelijk met die enorme lippen. Ik kijk nu temptation talk en daar valt het me nog meer op. Ze lijkt een beetje op Aylien vind ik. De meeste vind ik behoorlijk ordinair en lijken ze inderdaad alleen maar mee te doen voor de kans op beroemdheid...
Heb net de aflevering 8 gekeken.. Omg kan niet wachten tot morgen de nieuwe aflevering online staat... Haha zo slecht eigelijk dat je je kan verheugen op zoiets. Spoiler ik vraag mij alleen af, of Karim het berichtje van roshina nog heeft doorgekregen
Spoiler Ik denk dat Gianni heeft gezegd dat Roshina zich geen zorgen hoefde te maken omdat hij het had geweten als er wat was gebeurd. En dat ze ineens met het verhaal kwam dat hij haar ws aan het troosten was enzo.. dat heeft ze ook vast van Gianni.
Ohhh ik hou ervan <3 verheug me nu al weer op donderdag. Kan het hier helaas niet zien (Duitsland) dus moet wachten tot het online staat op rtl. Heerlijk hersenloos vermaak!
Kan je in duitsland ook geen videoland afsluiten? Staan ook veel andere leuke series op, wellicht de moeite waard. Misschien kan jE ook proefkijken, dat weet ik eigelijk niet meer. Ik heb zojuist iig aflevering 9 kijken..
Helaas niet, word ook geblokkeerd :'( al geprobeerd.. tlc gaat niet, videoland gaat niet.. ook al wil ik ervoor betalen, dan gaat het nog niet haha. Beetje jammer.. en heb geen verstand van vpn enzo.. gelukkig krijgt mijn vriend temptation wel op zijn laptop dus dan kan ik het alsnog zien via de beamer op groot scherm hehe