Vanavond de kinderen vroeg naar bed en man moet huiswerk maken voor zijn opleiding die binnenkort weer start dus ben er klaar voor
Ja dat wel. Spoiler maar die krokodillentranen van Zach en daarna die grote mond van hem. En uiteindelijk toch ff een snelle wip met Romee, wat een figuur toch. En Arda met een grote plank voor zn kop toch met Eline op dream date En dan het ongemakkelijk lachen van Chris werd k zenuwachtig van, Amber vond er iig niks aan haha
Ik krijg het benauwd van de nek tattoo van Zach. Ik kan tattoos best mooi vinden, maar deze vind ik er verstikkend uit zien.
Dat heb ik ook. En ik kan alleen maar naar die tattoo kijken, moet moeite doen om naar z'n gezicht te kijken. Al kijk ik liever helemaal niet naar hem
Ik vind dat Eline echt een mooi figuur heeft. Ik snap niet dat Pimmelinecetc bilimplantaten neemt. Elke vrouw is mooi hoor maar als ik dan zie hoe ook Rosanna van die bilimplantaten doet denk ik joh ik vind het niet eens mooi.
Mijn hemel, wat is dit zeg?? Wat een vies snorretje heeft hij... Enne, noemen ze dit tegenwoordig een liedje? Dat kan ik beter hoor...
Nou... Mijn man keek me aan alsof hij water zag branden en vroeg zich af hoe ik aan zo'n nummer kwam Hij kijkt geen temptation dus Zach zegt hem niks
Was Adje niet iemand die niet al te snel van gedachte was en zich voor paal had gezet bij Idols? Waarna een boel mensen het leuk vonden om hem 'trucjes' op te laten voeren om leedvermaak te hebben? Zo ja dan klinkt Tim misschien bekender...
Nee joh. Adje (gespeeld door Arijan van Bavel) is een typetje dat geloof ik door/met paul de leeuw is verzonnen. Alleen iedereen dacht dat het echt was.
Oh krijg nou wat. In mijn geheugen heb ik die twee aan elkaar gekoppeld. Het uiterlijk van Herman zegt mij zelfs weinig. Tot hoelang na de bevalling mag je nog schuilen achter zwangerschapsdementie?
Wow zach zegt dat hij hbo heeft afgerond en aan de uni psychologie heeft gestudeerd Fuckboy Airlines is een studiebol